То, това е тънкия момент. Не може да се прецени на първо време кое е спам и кое не. Въпросът идва от там след като потребителя попадне на дадената тема и я намира за информационна и точно това, което търси, то на Google му светва лампичката, че ресурса е достоверен източник на тази информация, пък било и то майки да ни учат как се сменя вътрешна гума за трамвай.
Както неведнъж съм казвал, алгоритъма по никакъв начин не граничи с перфектно направения, но поне има някаква идея какво да класира и критериите му се определят (както е и логично де) от потребителското поведение. Като са специалисти и утвърдени марки, както каза, нека да направят един голям менюал или инфо секция, в която да успеят да разясняват на аудиторията си за какво иде реч. Това, че те не се ракват преди форум за майки за специализираните си думички само по себе си говори за нещо нередно и мисля, е проблема не е само а алгоритъма на бат Гошо.
Аз лично, като обикновен юзър, чета статията или материала, който ми дава най-полезна, пълна и ясна информация за проблема, който имам или за това, което търся, без да имам проблем. Мисля, че както аз, така и ти сме един вид сигнал какво ни харесва, като по този начин Gooogle я успява, а не, да си направи изводите и да класира според това. На мен лично не са ми направили кой знае колко добро впечатление някои марки да имат добре написани, информационни статии, те гледат да селнат нещо, като тук няма начин да не кажат всичко за продукта, но какво от това, като няма обяснение (било то от тях или от потребители, ползвали го) какво да очаквам и какво да правя с него. Колко пъти съм чел ревюта по форуми (последно време за таблети), преди да се насоча към нещо. И даже coolice ми даде не лош съвет (линк) от андродбг форума, което пак е форум. Да, съгласен съм, че е специализиран, но нищо не пречеше и някой в дата.бг да беше дал подобно ревю. Така се прави. Хубавото е, че и остават възможност да се изрази и мнения.
За това аз съм малко субективен дали е временно. По-скоро ще останат топ сайтовете, тези, които дават това, което потребителя търси. Мисля, че има и логика в това. Супер е, че някой има специализиран сайт за декорация, но какво от това, като не успява да дава ценни съвети за дома, които потребителя намира в широкообхватните форуми?