СЛОТ МОБАЙЛ и 2-ри проблем с телефон .

naskobg

Well-Known Member
Здравейте,
Да се оплача и аз малко.
Преди 5 месеца купих телефон на жена ми - http://www.mobilebulgaria.com/mobiles/3526/sony-xperia-sp
Да, телефона е супер ..работи бързо..всичко е ок. 2 месеца по-късно обаче почна да бави, абе върви нереално бавно за хардуера си.. В един момент просто спря и не тръгна повече. Добре , че бяхме в София и отидох директно в офиса им .
Оставих телефона но не им дадох гаранцията защото беше в Бургас. не бях я взел, просто защото бях поради други причини в София. Човека който беше там ми обесни че телефона е претоварен от игри. бла бла. което е абсолютна глупост.Да не говорим че не можели да възстановят снимки видеоклипове..всичко замина.Каза ми че след като му изпратя гаранцията от Бургас тогава щял го изпрати в Германия и до 2 седмици да го върнат с подменена дънна платка. Така и стана...след близо 3 седмици телефона пристигна и си върви по старому.
Сега обаче се появи нов проблем. Преди 3-4 дни екрана просветва бяло и леко по леко загася и накрая ...рестарт..И това го прави различно..Аз ще им го изпратя пак .Има си още 1 год и половина гаранция..
Гледам тук http://www.mobilebulgaria.com/shop/markets.php?id=135 много добри мнения има. не вярвам и на половината че са реални. И какъв е извода..вземи си телефон от Мтел, Глобул или Виваком и знаеш че няма проблем. Поне аз до такъв извод стигам, защото който и телефон да съм си взел от мобилен оператор съм нямал проблеми. А тия явно са се вързали с някакви китаййци и яко продават ментаци.
Не Ви ги препоръчвам СЛОТ МОБАЙЛ.
 
От: СЛОТ МОБАЙЛ и 2-ри проблем с телефон .

Защо си мислиш , че слот или който и да е магазин са виновни за това, че не ти работи устройството? Имаш си гаранционна карта, има описани условия и сервизи в нея. Съвсем нормално е телефон с операционна система да забави и дори да спре да работи поради инсталирания софтуер.
Доколкото разбирам , човека ти е взел апарата без гаранционна карта преибсталирал го е и след това заедно с гаранционната карта го е пратил в сервиз. Сервиза отстранява в срок повредата и връща телефона.
Няма съвършена техника и телефоните са огромното потвърждение за това. Всеки апарат има някакви проблеми о бъгове, въпроса е дали ще се срещнеш с тях.
Аз имам проблем с обхвата на с3 мини закупен от оператор , имам проблем с лг г5 закупен от оператор, имам проблем с htc desire C закупен от оператор. Рязгледай форума на сони да видиш твоя апарат с кви дефекти е и ще рязбереш , че не търговеца е виновен.
 

Горе