biaaro
Well-Known Member
Попаднах на това и реших да го поставя за обсъждане тук, защото такава система съм си мислил да правя поне от 10 години. Не съм я направил, поради субективността на определението "некоректен клиент". Ако търговеца е некоректен или изпраща боклуци, това прави ли клиента некоректен и редно ли е да влезе в един такъв регистър? От друга страна, редно ли е простотията на хората да удря финансово търговеца. Особено при ниския ценови клас, една невзета пратка е кошмар за търговеца. Има откачалки, които поръчват масово и никога не си вземат пратките, нещо като спорт им е.
Доста са въпросите, една част е засегнал и колегата на сайта,.
Също ме притеснява събирането на фирмени мейли и телефони, които при некоректен администратор, може да е проблем. Аз специално не искам да влизам с фирмените си мейли в спам листинги и телефонни указатели на всевъзможни търговски представители, оптимизатори и тн.
Платформата : https://client-guru.com/
Ако собственика е някъде наоколо, което подозирам, ще е добре да се включи с разяснения.
@Blinky да метне темата където намери за добре, че не можах да взема решение къде да я пусна
Доста са въпросите, една част е засегнал и колегата на сайта,.
Също ме притеснява събирането на фирмени мейли и телефони, които при некоректен администратор, може да е проблем. Аз специално не искам да влизам с фирмените си мейли в спам листинги и телефонни указатели на всевъзможни търговски представители, оптимизатори и тн.
Платформата : https://client-guru.com/
Ако собственика е някъде наоколо, което подозирам, ще е добре да се включи с разяснения.
@Blinky да метне темата където намери за добре, че не можах да взема решение къде да я пусна

Последно редактирано: