Спешно хостинг в чужбина

bobbydigital

Active Member
Колеги препоръчайте горе долу сносен споделен хостинг в чужбина.
Изискванията са:
1. да не е в бг
2. да е евтин
3. да не е бг фирма
4. да има добър съпорт /по възможност онлайн чат/

за hostgator не искам и да чувам :)
 
Човек съпорта на чата е пълно порно в големите фирми... даже не са и първи левел (понеже е скъпо да държиш квалифицирани аксес левел да си чатят) (ако ги питаш нещо до което не може да ти пуснат линк или го няма how базата данни) те създават тикет до нормалния съпорт... проучвал съм сериозно въпроса :)
 
От: Спешно хостинг в чужбина

на siteground чата се оправя с повечето административни неща, че чак и на техническо ниво са добре - начално. Освен това има бутон в чата - contact supperior за по-големи проблеми. Но пък те не са евтини.
 
От: Спешно хостинг в чужбина

Няколко пъти ми се е налагало да ползвам чата на ipage , до няколко минути са ми решавали проблема.
 
От: Спешно хостинг в чужбина

За сега съм в godaddy, проблема при тях че че нямат дори и тикет система :). Всичко е по телефона. Тези добре изглеждат siteground ще ги тествам ако не потръгнат нещата с godaddy.

p.s. за чата достатъчно ми е да ми пуснат линк към документация вместо аз да си я търся :)
 
Re: От: Спешно хостинг в чужбина

Няколко пъти ми се е налагало да ползвам чата на ipage , до няколко минути са ми решавали проблема.


възможно е някъде да е добре или да са го елевейтнали успешно кейса нагоре без да си усетил ако е било меиджър проблем, какво точно са ти поправили е въпроса и какъв аксес е изисквало до машините...

но bobbydigital визира да не е гейтъра за тях е така както казах
 
От: Спешно хостинг в чужбина

За сега съм в godaddy, проблема при тях че че нямат дори и тикет система :). Всичко е по телефона. Тези добре изглеждат siteground ще ги тествам ако не потръгнат нещата с godaddy.

p.s. за чата достатъчно ми е да ми пуснат линк към документация вместо аз да си я търся :)

Siteground са българи, не ти ли беше това едно от изискванията?

1. В чатовете на хостинг компаниите обикновено (да не кажа винаги) се говори с продавач. Ако искаш съпорт трябва да вдигнеш билет, защото може не само един човек да ти отговори (например ако се прави смяна на персонала по средата на билета например)
2. Ако искаш качествен съпорт - нещата там са по-скъпи. Т.е. колкото по-евтин е един хостинг провайдър, толкова шанса да са наели докери за подръжка е по-голям.


Сега малко и аз да кажа по темата със съпорта.

1 Level съпорт са тези, които първи отговарят на запитванията. Обикновено това са ниско квалифицирани или неквалифицирани в областта - т.е. работата му е да отвори методичката и като го запиташ да ти каже отговорите като ги чете или копи-пейства. Ако нямаш отговор на въпроса си те прехвърлят на Level 2 съпорта, които по принцип са по-квалифицирани да ти отговарят на въпросите. И вече в зависимост от проблема могат да те прехвърлят към networking или development отдел.
 
От: Спешно хостинг в чужбина

Siteground са българи, не ти ли беше това едно от изискванията?
Да разбрах. Отпадат.

Относно съпорта и чата, както казах неми пукакой левъл са. Нямам и нищо против да ми пуснат линк да чета въпроса е да не го търся аз.
Сега например имам проблем в godaddy, не се пращат мейлите от php-то през smtp и немога да намеря защо, ище трябва да звъня по телефона, защото не мога да намеря в документацията.
 
От: Re: Спешно хостинг в чужбина

Човек съпорта на чата е пълно порно в големите фирми... даже не са и първи левел (понеже е скъпо да държиш квалифицирани аксес левел да си чатят) (ако ги питаш нещо до което не може да ти пуснат линк или го няма how базата данни) те създават тикет до нормалния съпорт... проучвал съм сериозно въпроса :)

В Namecheap всякакви технически въпрости може да бъдат решени през онлайн чата им. До сега няколко пъти ми се е случвало и винаги ме препращат към чат с техническия отдел.
 
Re: От: Re: Спешно хостинг в чужбина

В Namecheap всякакви технически въпрости може да бъдат решени през онлайн чата им. До сега няколко пъти ми се е случвало и винаги ме препращат към чат с техническия отдел.

По-скоро към тикетинг системата. Представяте ли си на всеки чат на сложиш сисадмин? И то няколко де, на смени. Тия трябва да продават на тройни цени.

Бате, нито искам да се закачам или драпам с теб, но:

"да е евтин" и "да има добър съпорт /по възможност онлайн чат/" са някак несъвместими неща. И не е нужно да си ядрен физик за да се сетиш защо. :)
 
От: Спешно хостинг в чужбина

"да е евтин" и "да има добър съпорт /по възможност онлайн чат/" са някак несъвместими неща. И не е нужно да си ядрен физик за да се сетиш защо.

по - скоро аз не съм се изразил много добре. Под "да е евтин" имам в предвид да не е супер скъп.

както и да е. темата вече не е актулна.
 
На разумни цени, така ли? Да, това определено е друго. Дано ти е ОК при татенцетата, и аз не съм очарован от тях. Но беше по линия на домейните, но то все са си те. :)
 
От: Re: От: Re: Спешно хостинг в чужбина

По-скоро към тикетинг системата. Представяте ли си на всеки чат на сложиш сисадмин? И то няколко де, на смени. Тия трябва да продават на тройни цени.

Бате, нито искам да се закачам или драпам с теб, но:

"да е евтин" и "да има добър съпорт /по възможност онлайн чат/" са някак несъвместими неща. И не е нужно да си ядрен физик за да се сетиш защо. :)

Колега, до сега няколко за години ми се е случвало да имам нужда от техническа поддръжка и винаги през чата са оправяли проблемите.
 
Re: От: Re: От: Re: Спешно хостинг в чужбина

Колега, до сега няколко за години ми се е случвало да имам нужда от техническа поддръжка и винаги през чата са оправяли проблемите.

Явно или проблемът не е бил толкова сериозен или просто има и изключения. За нещо тънко си говорим за нещо такова:

[video=youtube;MJXww8aizAM]https://www.youtube.com/watch?v=MJXww8aizAM[/video]
 

Горе