Споменаването на бранд без линк SEO фактор ли е?

Tzahariev

Active Member
Здравейте колеги. Вчера попитах чичо Мат Кътс този въпрос, ще се радвам ако влезете в тозли линк http://www.google.com/moderator/#15/e=adbf4&t=adbf4.40&f=adbf4.684188&q=adbf4.684188 и гласувате за въпроса. С помощта на колегите от Searchenginesbg събрахме 25 гласа. Също ще ми е интересно вашето мнение по въпроса :) Благодаря.
 
От: Споменаването на бранд без линк SEO фактор ли е?

Аз съм го правил това преди 1-2 години. Бранда в комбинация с домейна и/или не активен линк. Навсякъде където може - описания на видео, картинки, коментари, статии ... каквото се сетиш. Нулев ефект. Сега вече може и да има някаква тежест, но тогава нямаше със сигурност.
 
От: Споменаването на бранд без линк SEO фактор ли е?

Е да :) те нещата се меняс с дни и седмици в SEO пък камоли 1-2 год. Може и да има някаква промяна.
 
От: Споменаването на бранд без линк SEO фактор ли е?

Само теста ще покаже :)
 
От: Споменаването на бранд без линк SEO фактор ли е?

Добър логичен въпрос. Би трябвало да има ефект. Бота може би категоризира думите и ако има категория brand и влезеш в нея, трябва да има минимална SEO тежест.
 
Има смисъл от това. Защо ли? Защото когато даден бранд се среща по-често в нета, той започва да се набива на Google като име, зад което седи нещо. Самият buzzing около нещо винаги се взима в предвид. Нещо от рода на "...според Ройтерс" или "...по последни данни на IAB" и други подобни. Има минимална тежест и определено е нужно доста често да се споменава из мрежата. Знам го, защото съм го прилагал и често не само това е причината. Другата е, че хората започват да търсят по него, а именно става кл. дума или фраза, която няма начин Google (в частност, като по-интелигентната търсачка) да не го вземе под внимание.

Едно е да търси "тоалетна хартия", други е да търсиш "тоалетна хартия ЕМЕКА". Прави впечатление и само по себе си нови ползи. Да не кажа, че и често се случва да се правят и асоциации, както при потребителите, така и Google. Това е моето мнение по въпроса и ако някой мисли, че няма ползи, то това не е точно така. Може да не са на 100% такива резултатите както, ако имаме линкинга, но е доста плюс от това въобще да не се говори и споменава. ;)
 
От: Споменаването на бранд без линк SEO фактор ли е?

Със сигурност има ефект даже преди година Тео го беше доказал в УМТ му се беше появил линк от сайт който само е споменал името на неговият сайт - По онези времена тежестта може да е била минимална, но си мисля че в бъдеще ще се увеличава
 
От: Споменаването на бранд без линк SEO фактор ли е?

Аз също от една година наблягам на неактивните връзки. Старая се хората да виждат и изписват, или копират въпросния бранд. И както казва Блинки да се набива в съзнанието на хората, които да търсят конкретно. ( И сега има халва, но тая в железните кутии от едно време, с червените слънчогледи е бранд). Разбира се това като разнообразие към останалите линкове.
 

Горе