miraco
Member
Преди малко в пощенската ми кутия получих това от Адуордс:
Периодично проверяваме профилите от съображения за сигурност и с цел
потвърждение на данните за плащане. В резултат на това профилът Ви и всички
свързани с него профили са спрени и рекламите Ви вече не се показват с
Google. Ако смятате, че профилът Ви е бил спрян по погрешка, моля, свържете
се с нас чрез Помощния център на AdWords.
Използвах ваучер от Суперхостинг, рекламирах нов сайт за обяви за работа, сайта за първи път се рекламира в Адуордс.
При създаването на нов акуант зададох ръчно плащане, одобриха рекламата и след два дни това писмо.
Вие как активирате безплатните ваучери, по точно какво задавате при регистрация на нов акуант.
Периодично проверяваме профилите от съображения за сигурност и с цел
потвърждение на данните за плащане. В резултат на това профилът Ви и всички
свързани с него профили са спрени и рекламите Ви вече не се показват с
Google. Ако смятате, че профилът Ви е бил спрян по погрешка, моля, свържете
се с нас чрез Помощния център на AdWords.
Използвах ваучер от Суперхостинг, рекламирах нов сайт за обяви за работа, сайта за първи път се рекламира в Адуордс.
При създаването на нов акуант зададох ръчно плащане, одобриха рекламата и след два дни това писмо.
Вие как активирате безплатните ваучери, по точно какво задавате при регистрация на нов акуант.