Чудесна статия.
Това, което прочетох между редовете е, че който е направил бизнес в интернет - направил.
Гугъл стисна баджаците и малките няма да могат да се мерят с вече утвърдените по никакъв начин.
Unique content ? Да, бе да, ако не е на trusted domain, и "like-нат" и "+1" от сто човека, просто няма шанс.
Както е написано в статията на coolice - ставаш един от хилядите писали за "french toast".
Наистина както каза coolice, следете новостите, защото следващата "новост" ще удари пак малкия бизнес и
вода ще глътнем пак ние за жалост.
Докато всеки със keyword в домейна има предимство, забравям за изграждането на бранд.иначе да винаги трябва да се опитваш да изградиш бранд
определено и аз гледам в посока тъмната страна. Май вместо да намалят спама, Г си отвориха допълнително работа...тази политика на г тласна много уебмастъъри правещи уайт сайтове към тъмната страна на силата и краш енд бърнд стратегии, защо да се мъчиш с години и накрая да те порежат (ако правиш сайтове за да печелиш от тях) като може през няколко седмици да бълваш поредната порция ....
докато не се появи конкурент сме кукли на конци... Радвам се че Г е започнал да намалява значението си...Гугъл губи позиции в САЩ (аз все си мисля че ще усетят ама първо конкуренцията трябва да ги понатисне) затова е хубаво да има конкурнеция
Biaaro, разбира се че си прав! Всеки с нужния ресурс и нужното желание може да пробие. Архимед е казал - "дайте ми лост и опорна точка и аз ще повдигна земята".Проблема не е в гогле, а е в малките. Щото де що има новобранец се бута у най-напрегнатите ниши, без хал хабер да си има от света, и почва да сере спам и гнустотия дето намери.... Сигурен съм, че ако някой е достатъчно подготвен, с нужния ресурс и с нужното желание може да пробие почти във всяка ниша и сега и винаги. Колкото по трудно става, толкова по-добре... Дребните тарикати трябва да бъдат отказвани още в зародиш.