Съвети за оптимизация на временно спрян сайт

WinKam

Active Member
Здравейте,

имам няколко сайта, които бяха временно спрени миналата година за 3 месеца в Under Maintenance mode. От началото на тази година са пуснати пак, но трафика от търсене е паднал драстично и търся съвети как да ги вдигна пак.
Събмитнати са наново и индексирани в Сърч Конзолата, но това не помага.
Да кажем единият ако е правил преди дневно по 300 от търсене, сега прави 50 посещения.
Как да предизвикам отново интереса на търсещите машини и на хората за да се вдигнат до предишните нива на органик трафика?
Гледам анализа по ключови думи, по които преди излизаше на първо място сега се е загубил напълно.
 
Гледам анализа по ключови думи, по които преди излизаше на първо място сега се е загубил напълно.

Как да правят трафика като преди, след като са си загубили позициите? Работи по сайтовете да си върнат предишните позиции.
 
имам наблюдения по сайт, който беше спрян и пак го пуснаха и си възстанови позицийте. Не говоря наизус, няма смисъл да се заяждате, а и да се заяждате, все тая.......
 
Само да не се окаже, че Гошо е нараснал до Жоро, докато ние сме чоплили семки. В перспективен план - залагам най-вече на onpage, въпреки че към момента, като че ли е малко „затишие пред буря“. Какво се случва - един голям парадокс. Една птичка пролет не прави. Ако искаш нагоре - трябва ти трафик, но за да получиш трафик - трябва да си горе. И накрая така излиза, че Google не е особено благосклонен към новите.
 
Само да не се окаже, че Гошо е нараснал до Жоро, докато ние сме чоплили семки. В перспективен план - залагам най-вече на onpage, въпреки че към момента, като че ли е малко „затишие пред буря“. Какво се случва - един голям парадокс. Една птичка пролет не прави. Ако искаш нагоре - трябва ти трафик, но за да получиш трафик - трябва да си горе. И накрая така излиза, че Google не е особено благосклонен към новите.
Трафик може да си набавиш чрез Adwords . Тоест целта е да направят така, че след като платиш да се изкачи сайта. Следователно идеята ми е, че не може да се направи сайт с домейн и да се чакат посещения. Както работеше преди години.
 
Трафик може да си набавиш чрез Adwords . Тоест целта е да направят така, че след като платиш да се изкачи сайта. Следователно идеята ми е, че не може да се направи сайт с домейн и да се чакат посещения. Както работеше преди години.

Масата разчита главно на присъствие, макар че е равностойно на стоене пред камината в очакване да се запали от само себе си. AdWords само е дегизиран като супермен, но не е решението, а част от проблема. И е последното място, от което ще си набавя „просто трафик“.
 
Масата разчита главно на присъствие, макар че е равностойно на стоене пред камината в очакване да се запали от само себе си. AdWords само е дегизиран като супермен, но не е решението, а част от проблема. И е последното място, от което ще си набавя „просто трафик“.
Е тези, които разчитат на присъствие може да ползват сайтовете си като място, което да покажат дейността си ако някой ги попита за сайт. Съгласен съм, че масово разчитат на присъствие, но хората, които използват Adwords и знаят какво правят не си набавят просто трафик от него. Директно чрез този просто трафик го конвентират в печалба. Ако ще се използва Adwords за да се вкарват някакви посещения само то по-добре остави сайта за присъствие автопилот.
 
Пея съвсем друга песен от самото начало. Инак, дискусията отива повече към „празни приказки“, отколкото към нещо съществено. Никой не подлага на съмнение ползата от AdWords за осъществяване на продажби.
 

Горе