Т.е. не е София, което автоматично сваля доходите на клиентите. Помисли два пъти преди да се захванеш.
Имам познат, който от 20 машини стигна текущо до 2 и той ми е разказвал за този бизнес. Тези 70 човека "по списък" ли са или реално преброени на място - понеже винаги има такива, които са болни/в отпуск и реално наличните винаги са 10-20% надолу. После от тях сваляш 10% - долу-горе толкова са тези, които по хигиенни причини никога не си купуват напитки от кафе-машина. Останаха 50 човека. Ако са възрастни (а не ученици примерно) ще трябва да си много доволен, ако половината от тях си купуват по една напитка на ден. По-добре да са жени, при тях по-върви раздумка на кафе. Та в идеалният случай ще имаш 25 напитки на ден. Разходите за консумативи ще са ти минимум 30 стотинки на напитка, т.е надценката е 20-30 стотинки на напитка, или оптимистично 25 напитки х 0,25 лв надценка х 22 работни дни = 137,50 лв месечно брутна печалба. От тях заделяш за наем, ток, ремонт на машината (като всяка машина и тя иска поддръжка и се поврежда понякога), счетоводител, данъци, осигуровки.
Има значение профила на клиентите по възраст и пол - колкото по-възрастни толкова по-взискателни и по-стиснати, за жените стана дума вече, че са по-добре спряма мъжете. На много места си правят сами кафе на работното място, ако условията позволяват. Има значение на мястото идват ли разни приходящи, които се явяват потенциални клиенти. Още един фактор - климата. Ако е на място с топъл климат, където зимата е мека и си отива рано - не е много добре. Студеното, гадното време увеличава търсенето на топли напитки и е добре дошло за теб. Няма да е далеч от истината ако кажем, че глобалното затопляне работи против теб.
Регистрират се в НАП, регистрират се в ОДБХ. Пиши им по един имейл, и на двете места отговарят адекватно.