cross
Well-Known Member
Здравейте,
Имам един въпрос към тези от Вас, които се занимават по-активно с офлайн реклама, а именно кой метод биха избрали като най-ефективен от следните:
- пускане на рекламни флаери по пощите
- разлепяне на рекламни флаери по входовете
- раздаване на флаерите от човек на улици, където минават много хора
- влизане във входовете и оставяне на табелка/каталог с реклама върху дръжката на входната врата (пример - каталозите на IKEA, които вече ги няма от тази година).
Също така ме интересува до каква степен според вас има значение формата на листовката - мислех си за по-нестандартни форми като прикачения файл по-долу, но се оказва, че като се сложи допълнителната дебелина на хартията и изработката на щанца цената скача драстично. Идеята на това би била листовката да се открои от другите, които се пускат в пощите и да не попаднат в кофата без изобщо да са ги видели.
Бизнесът е свързан с недвижими имоти.
Всякакви съвети ще са ми от полза, отворен съм включително и за платени консултации, ако сте се занимавали професионално с такива кампании
Имам един въпрос към тези от Вас, които се занимават по-активно с офлайн реклама, а именно кой метод биха избрали като най-ефективен от следните:
- пускане на рекламни флаери по пощите
- разлепяне на рекламни флаери по входовете
- раздаване на флаерите от човек на улици, където минават много хора
- влизане във входовете и оставяне на табелка/каталог с реклама върху дръжката на входната врата (пример - каталозите на IKEA, които вече ги няма от тази година).
Също така ме интересува до каква степен според вас има значение формата на листовката - мислех си за по-нестандартни форми като прикачения файл по-долу, но се оказва, че като се сложи допълнителната дебелина на хартията и изработката на щанца цената скача драстично. Идеята на това би била листовката да се открои от другите, които се пускат в пощите и да не попаднат в кофата без изобщо да са ги видели.
Бизнесът е свързан с недвижими имоти.
Всякакви съвети ще са ми от полза, отворен съм включително и за платени консултации, ако сте се занимавали професионално с такива кампании