rak
Active Member
Щом гиганти като L'Oréal влизат в съда за подвеждаща реклама, то какво остава за никому неизвестните кремове, които се опитваме да продаваме в нета. Как ще се продават продукти, като става все по-трудно да се рекламират?
----------------------
Съгласно постановление на съда в Швеция, компанията L'Oréal трябва да предостави доказателства в подкрепа на рекламното послание, което твърди, че кремът за лице, който произвеждат, действително премахва бръчките.
По-рано срещу козметичния гигант в съда подадоха иск и правозащитните органи в Швеция.
Причината да се обърнат към съда станали два видео филма на компанията, рекламиращи кремовете Lancôme High Résolution и Vichy LiftActiv Pro. В тях производителите твърдят, че употребата на тези продукти намалява бръчките с 70%.
Ако компанията не намери необходимите доказателства в подкрепа на това твърдение, тя ще бъде принудена да плати обезщетение в размер на 143 хиляди долара.
"Подобна присъда ще бъде голям успех на потребителите по целия свят и предупреждение за фирмите, които произвеждат и рекламират козметика," - каза представител на защитниците.
---------------------
----------------------
Съгласно постановление на съда в Швеция, компанията L'Oréal трябва да предостави доказателства в подкрепа на рекламното послание, което твърди, че кремът за лице, който произвеждат, действително премахва бръчките.
По-рано срещу козметичния гигант в съда подадоха иск и правозащитните органи в Швеция.
Причината да се обърнат към съда станали два видео филма на компанията, рекламиращи кремовете Lancôme High Résolution и Vichy LiftActiv Pro. В тях производителите твърдят, че употребата на тези продукти намалява бръчките с 70%.
Ако компанията не намери необходимите доказателства в подкрепа на това твърдение, тя ще бъде принудена да плати обезщетение в размер на 143 хиляди долара.
"Подобна присъда ще бъде голям успех на потребителите по целия свят и предупреждение за фирмите, които произвеждат и рекламират козметика," - каза представител на защитниците.
---------------------