Всеки им тегли хикса. Ако искаш да се сравняваш с някой, гледай чуждестранните сайтове какво правят. Виж например колко интелигентно Mashable са внедрили в галериите си реклами. Или как cnn.com имат "плаващ" сайдбар. Според мен е редно да погледнеш какво правят наистина добрите в това естество. Попъпите не мисля, че се славят с голяма кликаемост, да не говорим, ако не успееш да го синхронизираш с мобилната версия на сайта, че зациклиш някой телефон. Проучи добре къде ще имаш добър CTR и после вземи решение. Аз бих използвал такъв попъп само ако искам да правя мейл лист или имам някакъв много важен анонсмънт. В други случаи е малко самоубийствено.Благодаря, ще го погледна. Като се има предвид, че големите медиийни групи го правят..какво остават за нас. Често ми се случва в Спортала например или Гонга като кликна да ми отваря някакви анкети..