Извършихме подробна проверка и не открихме злонамерен код в хостинг акаунта. В случай, че имате съмнения за злонамерен достъп Ви препоръчваме да смените паролите за достъп до хостинг акаунта и администрациите на сайтовете разположени в него. Също така да анализирате съдържанието на хостинг акаунта за файлове, които не са разполагани от Вас. Ако намерите такива трябва да ги изтриете. Възможно е още това съобщение да се появява в следствие на кеширана браузър информация. Препоръчваме Ви да изтриете кеша на браузъра, който ползвате и да опитате отново.
Също така можете да сканирате Вашите сайтове на адрес:
http://unmaskparasites.com , или да подадете заявка за проверка в Google webmaster tools на адрес:
http://support.google.com/webmasters/bin/answer.py?hl=en&answer=168328 .