Гледам някакъв сайт за бири дето ти пращат в кашонче всеки месец и си викам - перфе за офиса, хитро е и си поръчвам веднага. Сайта нещо куца ама викам, айде да видим.
Получавам ей такъв мейл, с който вече почти съм сигурен, че ще се абонирам на месечна база - много готино измислен, вместо някакъв сухарски мейл. Много ме изкефи, а и за първи път виждам някой така да го е направил
Гледайте:
==================================================================
Здравейте, Георги!
Поръчката Ви от клуба Beery.bg е потвърдена. Честито!
Номерът на Вашата поръчка е: ---
Използвайте го, ако искате да проверите кога ще доставим пратката Ви.
Малко преди да Ви изпратя този имейл, се чудех как може толкова много хора досега да са поръчвали кашони с бира от нас, а Вие още да се ослушвате. Но вече поправихте тази несправедливост. Поздравления!
Да Ви кажа честно, Георги, бях сигурен, че ще поръчате от Beery.bg. Даже се скарах с Алекс, нашия счетоводител, защото не искаше да Ви издадем фактура предварително...
Шегата настрана, с поръчката си доказахте поне три неща:
Първо, Вие сте изключително интелигентен човек. Все пак поръчвате от Beery.bg, а всички такива хора са просто супер умни.
Второ, изглеждате чудесно. Не сме се виждали, но е така. Всички хора, които обичат да пият бира, са красиви. Вие обичате да пиете бира. Значи и Вие сте красив човек!
Трето, Вие доказахте, че помагате на родната икономика. Само Вашата поръчка ми липсваше, за да наема допълнителен човек в склада. Вече мога да го направя. След като този човек премине нашето експресно тримесечно обучение за това как да подрежда бирата за клиентите ни като Георги, той ще може да Ви изпраща следващите кашони.
Междувременно поръчката, която направихте, в момента се подготвя от екип от десет души. Осем от тях носят чисти, бели ръкавици и държат по една от редките бири, които избрахме за Вас. Деветият много внимателно ги насочва към специално разработения за нас (и вече известен) кашон и тихо пее хвалебствени псалми. Десетият (аз) Ви пише този имейл.
След като опаковаме поръчката Ви, на посочения от Вас адрес, куриер на фирма „Рапидо“ ще достави кашона с бира съвсем скоро. Предварително сме се убедили, че той със сигурност няма отварачка у себе си*.
Георги, след като се насладите на чудесните ни бири, искам да Ви помоля за малка услуга. Пишете ми на [email protected] дали те са Ви допаднали. В същото време можете да направите и следващата си поръчка. Уверявам Ви, че никой не я иска по-силно от мен и деветимата колеги в офиса на Beery.bg.
В случай че искате да получавате нашия кашон с превъзходна бира всеки месец, защо не спестите пари още сега, като преминете на абонаментен план тук? Все още не е късно! Не забравяйте, че за разлика от мобилните оператори, нашите абонаменти винаги срещат одобрението на клиентите.
Желая Ви от сърце чудесни мигове със специалната селекция от осем изключителни бири в кашона на Beery.bg!
Емо
П.П.: Всички колеги са леко поизтощени от незабравимите емоции, които ни донесе Вашата поръчка. Затова, ако обслужването дотук Ви е допаднало:
* Даам, нашите бири са силно изкушаващи...
==================================================================
Хитро е яко, не го приемайте за реклама, макар, че идеята с бирата е добра!
Получавам ей такъв мейл, с който вече почти съм сигурен, че ще се абонирам на месечна база - много готино измислен, вместо някакъв сухарски мейл. Много ме изкефи, а и за първи път виждам някой така да го е направил
Гледайте:
==================================================================
Здравейте, Георги!
Поръчката Ви от клуба Beery.bg е потвърдена. Честито!
Номерът на Вашата поръчка е: ---
Използвайте го, ако искате да проверите кога ще доставим пратката Ви.
Малко преди да Ви изпратя този имейл, се чудех как може толкова много хора досега да са поръчвали кашони с бира от нас, а Вие още да се ослушвате. Но вече поправихте тази несправедливост. Поздравления!
Да Ви кажа честно, Георги, бях сигурен, че ще поръчате от Beery.bg. Даже се скарах с Алекс, нашия счетоводител, защото не искаше да Ви издадем фактура предварително...
Шегата настрана, с поръчката си доказахте поне три неща:
Първо, Вие сте изключително интелигентен човек. Все пак поръчвате от Beery.bg, а всички такива хора са просто супер умни.
Второ, изглеждате чудесно. Не сме се виждали, но е така. Всички хора, които обичат да пият бира, са красиви. Вие обичате да пиете бира. Значи и Вие сте красив човек!
Трето, Вие доказахте, че помагате на родната икономика. Само Вашата поръчка ми липсваше, за да наема допълнителен човек в склада. Вече мога да го направя. След като този човек премине нашето експресно тримесечно обучение за това как да подрежда бирата за клиентите ни като Георги, той ще може да Ви изпраща следващите кашони.
Междувременно поръчката, която направихте, в момента се подготвя от екип от десет души. Осем от тях носят чисти, бели ръкавици и държат по една от редките бири, които избрахме за Вас. Деветият много внимателно ги насочва към специално разработения за нас (и вече известен) кашон и тихо пее хвалебствени псалми. Десетият (аз) Ви пише този имейл.
След като опаковаме поръчката Ви, на посочения от Вас адрес, куриер на фирма „Рапидо“ ще достави кашона с бира съвсем скоро. Предварително сме се убедили, че той със сигурност няма отварачка у себе си*.
Георги, след като се насладите на чудесните ни бири, искам да Ви помоля за малка услуга. Пишете ми на [email protected] дали те са Ви допаднали. В същото време можете да направите и следващата си поръчка. Уверявам Ви, че никой не я иска по-силно от мен и деветимата колеги в офиса на Beery.bg.
В случай че искате да получавате нашия кашон с превъзходна бира всеки месец, защо не спестите пари още сега, като преминете на абонаментен план тук? Все още не е късно! Не забравяйте, че за разлика от мобилните оператори, нашите абонаменти винаги срещат одобрението на клиентите.
Желая Ви от сърце чудесни мигове със специалната селекция от осем изключителни бири в кашона на Beery.bg!
Емо
П.П.: Всички колеги са леко поизтощени от незабравимите емоции, които ни донесе Вашата поръчка. Затова, ако обслужването дотук Ви е допаднало:
- разкажете на приятелите си,
- пишете ни във Facebook (https://www.facebook.com/beery.bg),
- споменете ни в Twitter (https://twitter.com/BeeryBg),
- или просто се покажете на прозореца и извикайте колкото можете по-силно “Обичам Beery.bg да ми носи бира!”.
* Даам, нашите бири са силно изкушаващи...
==================================================================
Хитро е яко, не го приемайте за реклама, макар, че идеята с бирата е добра!