Транслитерацията и SEO значение

icakis

New Member
Предполагам има хора във форума, които имат по-добри наблюдения над транслитерацията от мен и значението на урл-тата с кирилица и тези с латиница. Личното ми мнение е, че не би трябвало урл-та с кирилица да имат предимство пред другите, ако е използвана правилна транслитерация, но забелязах нещо, което ме учудва малко и според мен дава предимство с оглед на кликрейта.
Става дума, че в резултатите по принцип Google удебелява ключовите думи в самите урл-та, ако има съвпадение на ключова дума. Понякога обаче това не се случва. Думите с които пробвах са "къщи" и "kashti". В първия случай, който очевидно е по-търсеният вариант, Google удебелява само урл-тата, съдържащи думата на кирилица. При търсене на латиница, се удебеляват и двата типа урл-та. Тоест ако болд текста води до по-висок кликрейт, предимство има първия вариант.

В тази връзка ми е интересно да споделите какво мислите за използването на кирилица и вярвате ли, че само описаното по-горе е единственото предимство?
 
От: Транслитерацията и SEO значение

Кирилицата е по-добро решение. Ако не е възможно латиница. Най-важно е какво е търсенето на даден вариант на кл дума, само това те интересува другото е полемика.
 
От: Транслитерацията и SEO значение

От резултатите в много ниши го правя. Вземи за пример домейните на български и разгледай няколко по малки ниши и ще видиш и сам. И домейните на кирилица и страниците с кирилица се класират по-добре с по-малко линкове.
 
От: Транслитерацията и SEO значение

Представи се че си влезнал в книжарница и искаш да купиш книга за КЪЩИ. Виждаш на рафта книга КЪЩИ и книга KASHTI.
Коя ще вземеш първо? Гугъл следва логиката на нещата.
 
От: Транслитерацията и SEO значение

Представи се че си влезнал в книжарница и искаш да купиш книга за КЪЩИ. Виждаш на рафта книга КЪЩИ и книга KASHTI.
Коя ще вземеш първо? Гугъл следва логиката на нещата.

Epic Fail!
 

Горе