cross
Well-Known Member
Здравейте,
Поставени сме в една доста неприятна ситуация.
Историята на кратко:
На една позната и се развали телефона след няколко години ползване. Този модел вече го няма никъде в България, но пък го намерихме в Amazon.co.uk - не искаше друг телефон.
Поръчахме го, цената беше към 500лв. Преди години е взиман от България за 700-800, имайки предвид цените на нашите моб.оператори и това, че техниката пада с годините не мисля, че има нещо подозрително до тук.
Дойде след месец - някъде около 20 май пристигна. Към момента, 2 месеца по-късно тъчскрийна не работи. След като беше проверен от човек, който разбира от тези неща каза, че това е рециклиран телефон и само визуално е същия. Дори зарядното към него не било оригинално.
Сега пишем на търговеца, който ни казва да му го пратим и те щели да го заменят. Да, ама като изтече гаранцията след няколко месеца какво правим като телефонът издържа 2 месеца употреба? Писахме му какво сме разбрали и още чакаме отговор...
Въпросът ми тук е - има ли какво да се направи по въпроса без това да отнема 1 година, просто да се върнат парите и да се приключи. Съпорта на Амазон може ли да помогне при положение, че стоката не е такава, за каквато я представят? Тъй като отговаря на спецификациите за памет, визия и т.н., но е явно, че телефонът не е оригинален. Марката е LG.
Благодаря!
Поставени сме в една доста неприятна ситуация.
Историята на кратко:
На една позната и се развали телефона след няколко години ползване. Този модел вече го няма никъде в България, но пък го намерихме в Amazon.co.uk - не искаше друг телефон.
Поръчахме го, цената беше към 500лв. Преди години е взиман от България за 700-800, имайки предвид цените на нашите моб.оператори и това, че техниката пада с годините не мисля, че има нещо подозрително до тук.
Дойде след месец - някъде около 20 май пристигна. Към момента, 2 месеца по-късно тъчскрийна не работи. След като беше проверен от човек, който разбира от тези неща каза, че това е рециклиран телефон и само визуално е същия. Дори зарядното към него не било оригинално.
Сега пишем на търговеца, който ни казва да му го пратим и те щели да го заменят. Да, ама като изтече гаранцията след няколко месеца какво правим като телефонът издържа 2 месеца употреба? Писахме му какво сме разбрали и още чакаме отговор...
Въпросът ми тук е - има ли какво да се направи по въпроса без това да отнема 1 година, просто да се върнат парите и да се приключи. Съпорта на Амазон може ли да помогне при положение, че стоката не е такава, за каквато я представят? Тъй като отговаря на спецификациите за памет, визия и т.н., но е явно, че телефонът не е оригинален. Марката е LG.
Благодаря!