И това е добре, че ти липсват. Тази лудост със социалните медии не трябва да продължава дълго. И не би могла. Акциите им ще продължат да падат.
Преди няколко години, когато се появи търсачката на Гугъл, тя успя да се пребори с тогавашните лидери (Altavista, Yahoo! etc.) благодарение на изчистеността не само на резултатите, но и на визията си. В момента Гугъл прилича на коледна елха - мъдрят се снимки на "автори", повечето от които просто знаят как да ги сложат под текст, за разлика от истинските автори, които са го написали. Това го наричат "репутация" Милиони оптимизатори слагат звездички под рейтинги и коментари, само заради надеждата да светнат в резултатите. Милиони уебмастъри са във вихъра на безсмислен труд, наречен "оптимизиране на поведенческите фактори". Милиони мързеливци от типа "фейсбукарчета бледи" си запълват работното време със слагане на лайкове. Това го наричат "идентичност" Милиони фирми откриват социални профили със заблудата, че техният спам ще е законен и ще допринесе за тяхното процъфтяване. Това го наричат 'споделяне".
А всъщност, всичките са животни в зоопарк, който Гугъл се опитва да систематизира чрез алгоритми. Няма как да го направи успешно - системата вече е сбъркана.