Забелязах, че в резултатите на Google се наблюдава повече текст от страниците. Явлението се наблюдава при въвеждане на ключови думи, които обиквено в текстовете се намират на голямо разстояние една от друга:
Колкото повече текст имаш - толкова по добре, хубаво е да има плътност на текста, но не трябва да се прекалява с повтарянето на едни и същи думи, че вече се приема като спам.
това става защото няма сайтове с такива meta tags.Сложи си цялата фраза в що годе оптимизиран сайт и ще видиш,че скоро ще си първи,ама това няма да ти донесе трафик,такая че е безмислено всъщност.
Това беше добавено след последният ъпдейт на Google Search през Март. Представиха го като нов feature - Longer Descriptions. Най-просто казано, когато се зададе търсене под форма на въпрос или търсене с повече от 4 ключови думи, Google увеличава обема на връщаните описания или извадки от страниците за да се подобри използваемостта на SERP-a. Все още не се появява при всички търсения, които отговарят на горните критерии, но с времето и това ще стане.
Другият "компонент" на ъпдета беше related searches,с който най-накрая видяхме използване на LSI техники не само в ранкинг алгоритъма, но и като реални резултати в серповете. Все повече теми има по форумите от типа "Този сайт защо се ранква, като дори не съдържа думичката?" - ами related searches е виновника. Едно съветче по този повод - отделяйте по 10% от времето за link building и го използвайте за keyword research - ще си го избиете десетократно