Affilliate
Member
Здравейте не знам дали тук е мястото,но искам да ви попитам колеги къде мога да се оплача за нарушени потребителски права на по-горно ниво.
Тези мошеници от eToro са просто много ограничени,въобще не трябваше да се занимавам с тях.
Сега ще ви разкажа на кратко за какво става въпрос.
Вчера около 20:00 , 20:30 бях в техния трейдър за мобилни устройства и по едно време ме изхвърли от него.Мислех,че е някакъв сървърен проблем затова днес пробвах да се логна.Изписва,че никнейма и паролата ми са невалидни.Помислих си да не ми е изтрит профила,но не е.Знам си главния емейл адрес,за да си рестартирам паролата.Затова пробвах в Forgot password попълник никнейма и емайла.В сайта изписва,че е изпратен имейл към мен с нова парола,влизам си в АБВ-то и нямам нито в СПАМ никъде.Пробвах през 2 часа и нищо,сякаш не съществувам в системата им.Направих си акаунт,с който да се свържа през сайта им с някой от екипът им.Писах им една любезна жена ми каза да си проверя пощата. ОТНОВО НИЩО.Тези ограничени ли са не знам.Давам им пълна информация и те пак се еб*ват с мен.
Пуснах и нещо като диспут отговориха ми с тъпото съобщение :
Dear Christiyan kalchev,
Thank you for contacting us, can you please check your spam box? can you also please provide us with the email address that you are trying to use for the password retrieval?
Should you require further assistance or information, please reply to this message or chat live with us during our business hours.
Best Regards,
Shiran Herzberg
eToro Customer Service Team
Пратих им скриин шотове с обратно писмо,даже клип направих да им пратя.Тези бавно развиващи ли са не знам.Искам да си дръпна всичките пари от сметката,а те не са малко.
Толкова ли е трудно да ми пратят на този адрес ей така нова парола пък аз да си я сменя....
Колеги адски съм бесен от това тяхно отношение искам да се оплача на по-горно ниво както споменах.
Благодаря за вниманието!
Тези мошеници от eToro са просто много ограничени,въобще не трябваше да се занимавам с тях.
Сега ще ви разкажа на кратко за какво става въпрос.
Вчера около 20:00 , 20:30 бях в техния трейдър за мобилни устройства и по едно време ме изхвърли от него.Мислех,че е някакъв сървърен проблем затова днес пробвах да се логна.Изписва,че никнейма и паролата ми са невалидни.Помислих си да не ми е изтрит профила,но не е.Знам си главния емейл адрес,за да си рестартирам паролата.Затова пробвах в Forgot password попълник никнейма и емайла.В сайта изписва,че е изпратен имейл към мен с нова парола,влизам си в АБВ-то и нямам нито в СПАМ никъде.Пробвах през 2 часа и нищо,сякаш не съществувам в системата им.Направих си акаунт,с който да се свържа през сайта им с някой от екипът им.Писах им една любезна жена ми каза да си проверя пощата. ОТНОВО НИЩО.Тези ограничени ли са не знам.Давам им пълна информация и те пак се еб*ват с мен.
Пуснах и нещо като диспут отговориха ми с тъпото съобщение :
Dear Christiyan kalchev,
Thank you for contacting us, can you please check your spam box? can you also please provide us with the email address that you are trying to use for the password retrieval?
Should you require further assistance or information, please reply to this message or chat live with us during our business hours.
Best Regards,
Shiran Herzberg
eToro Customer Service Team
Пратих им скриин шотове с обратно писмо,даже клип направих да им пратя.Тези бавно развиващи ли са не знам.Искам да си дръпна всичките пари от сметката,а те не са малко.
Толкова ли е трудно да ми пратят на този адрес ей така нова парола пък аз да си я сменя....
Колеги адски съм бесен от това тяхно отношение искам да се оплача на по-горно ниво както споменах.
Благодаря за вниманието!