От: проблем с онлайн магазин, моля дайте мнение
Здрасти
Магазина е хубав и продуктите са хубави, вярно има още доста работа но началото е добро.
И от тази тема става нещо. Макар че някои колеги ще извадят доводи срещу синия цвят, и може би ще имат право.
Сложи телефон в хедара.
Махни слайдера или смени банера, сложи нещо call for action продукт на фокус, намаление някакво, 5% отстъпка за първа поръчка ....
Махни лявата и дясната колона, тези модули ги сложи горе, 4 снимки на ред по големи.
Между тях сложи банери, с екстрите които те правят по-добър избор от конкурентите, експресната доставка, възможност за безплатна подмяна, избор на размер и др.
Сложи приветствие, малко текст в 3 абзаца с ключови думи и фрази.
напиши 2 изречения за магазина, какво предлага как , 2 изречения за продуктите колко са хубави , модни, трайни,
и на края как се стремиш всички клиенти да са доволни и ако все пак се получи някакво недоразумение колко бързо ще оправиш нещата.
В категориите напиши описание на категорията , в категория трокли можете да намерите повече от еди колко си рокли от еди какво си с еди какви си кройки и етц.
пак ключови думи за категорията, махни лявото меню за да имаш по-големи снимки в категорията или го замени с модул за филтри , филтър по цена, цвят, размер, материя, брой гласувания.
В продукта махни лявото меню, увеличи размера на снимката на продукта, квадрата за количеството застъпва бутона за поръчка, това трябва да се оправи, таблицата с размерите, може да се направи малко по-видима. Модула за бърза поръчка е много добра идея ! увеличи продуктовата снимка да се изравни с него.
Описанието на продукта, много важно ,
100% памук
Може да се носи и като рокля, и като туника. Стои добре и на по-пълни дами. Дължината отпред е малко над коляното. Моля отбележете в забележки при поръчка коя разцветките сте си избрала.
Ти ще си купиш ли нещо след като го прочетеш, сложи разцветките като опция /вариянт/ и хората да си го избират не да ги караш да пишат, те без това не обичат.
Хубаво описание уникално модно накарай клиента да я купи хубаво че е памук, ама кажи му колко ще е удобно, забележимо, как може да я съчетава или д аползва въображението си като я носи като рокля или туника ... че ще се откроява и различна всеки път.
Може под продукта да включиш и свързаните продукти.
В количката ако не предлагаш ваучари купони и етц ги спри .
Включи пак Симплето наистина върши чудесна работа.
Сложи сео модул, сео урл , заглавия, Н1, алт текстове, ричснипети и тнт.
Сложи в админа модул за следене на изоставените колички, обратна връзка с хората защо изоставят, скъпо ли им е , снимките ли не са ясни, доставката ли не знаят колко струва, не могат да поръчат ли, технически проблем ли е с сайта, с кой броузер са , от таблет ли го разглеждат и етц.
Сложи модул който след поръчка в разумен срок да речем 5-7 дни да праща писмо на хората да ги моли да се върнат и да коментират продукта който са получели.
Създай си кръг възпитай си аудиторията, фб хубаво, туитър имаш а няма постове в него , засили социалните сигнали задължително Г+ и канал в тубата, инстаграм и пинтарест пожелателно ама добре, помисли и за ВК все пак руснаците са много в БГ.
Помисли за подаръчни ваучери, купони, програма за лоялни клиенти и тнт,
Спирам че стана много дълго
Аз самия не чета такива дълги постове