happyslacker
New Member
Последно време в Интернет зачестиха страховитите истории как доставчици на някакви услуги (уеб хостинг, електронни пари и т.н.) блокират акаунтите на клиентите си и изискват да им се изпратят документи или да им се обаждат по телефона и да им говорят разни неща.
GoDaddy
Преди време ми се оплака мой познат, който се е опитал да си регистрира домейн и веднага след плащането са му блокирали акаунта и са изискали да им прати сканиран документ за самоличност, да говори с тях по телефона и т.н. След изпращане на документите и дълги разговори по телефона така и не му дали възможност да бъде техен клиент.
На мен до сега нищо не са ми искали (или поне не помня да са ми искали).
Повече оплаквания: http://nodaddy.com/
HostGator
Накараха ме да им се обадя по телефона и да им отговарям на разни въпроси. Алтернативата беше да им пращам сканирани документи.
namecheap.com
Същият човек, който имаше проблеми с GoDaddy си регна домейна безпроблемно. Хостинг не е ползвал (дадоха му го безплатно от една афилиейт програма).
LunarPages
Не си спомням да са искали нещо при регистрацията. Обаче други хора се оплакват.
FreeHostia
Обадиха ми се (т.е. нямах разходи за телефон) за да потвърдя регистрация на домейна
Byethost
Обадиха ми се (т.е. нямах разходи за телефон) за да потвърдя регистрация на домейна (те май са единствения риселър на DirectI, който ползва телефон)
* * *
Търся някакъв "неограничен" хостинг - да се хостват много домейни. Може и "reseller".
До сега не ми беше проблем верификацията - говоря горе-долу добър "развален английски".
Обаче сега търся хостинг, който ще бъде на името на фирма и не е удобно директорът на фирмата да си говори с поддръжката на хостинга и да им изпраща сканираните си документи. Който е запознат е наясно, че подобни директори са директори и на още десетки или стотици фирми и познайте какво ще стане ако доставчиците на уеб хостинг на всички фирми, обслужвани от този директор, решат да му се обаждат по телефона и да му искат сканирани документи...
GoDaddy
Преди време ми се оплака мой познат, който се е опитал да си регистрира домейн и веднага след плащането са му блокирали акаунта и са изискали да им прати сканиран документ за самоличност, да говори с тях по телефона и т.н. След изпращане на документите и дълги разговори по телефона така и не му дали възможност да бъде техен клиент.
На мен до сега нищо не са ми искали (или поне не помня да са ми искали).
Повече оплаквания: http://nodaddy.com/
HostGator
Накараха ме да им се обадя по телефона и да им отговарям на разни въпроси. Алтернативата беше да им пращам сканирани документи.
namecheap.com
Същият човек, който имаше проблеми с GoDaddy си регна домейна безпроблемно. Хостинг не е ползвал (дадоха му го безплатно от една афилиейт програма).
LunarPages
Не си спомням да са искали нещо при регистрацията. Обаче други хора се оплакват.
FreeHostia
Обадиха ми се (т.е. нямах разходи за телефон) за да потвърдя регистрация на домейна
Byethost
Обадиха ми се (т.е. нямах разходи за телефон) за да потвърдя регистрация на домейна (те май са единствения риселър на DirectI, който ползва телефон)
* * *
Търся някакъв "неограничен" хостинг - да се хостват много домейни. Може и "reseller".
До сега не ми беше проблем верификацията - говоря горе-долу добър "развален английски".
Обаче сега търся хостинг, който ще бъде на името на фирма и не е удобно директорът на фирмата да си говори с поддръжката на хостинга и да им изпраща сканираните си документи. Който е запознат е наясно, че подобни директори са директори и на още десетки или стотици фирми и познайте какво ще стане ако доставчиците на уеб хостинг на всички фирми, обслужвани от този директор, решат да му се обаждат по телефона и да му искат сканирани документи...
Последно редактирано: