BPO или Business process outsourcing е услуга, която помага на Вашия бизнес да печели повече. Казано с прости думи - ние ще направим всичко, което е необходимо на Вашите клиенти от гледна точка на обслужване. Вместо да се впускаме в излишни обяснения - ето какво включва това:
Тракинг на клиентското удовлетворение
След всяка поръчка чрез Вашата платформа ние ще изпращаме на клиентите персонализирани анкети, за да разберете дали са удовлетворени от получения продукт/услуга. Получавате обобщен анализ в края на месеца.
Чат с клиентите на сайта
Клиентите Ви имат нужда от помощ при избора на стоки от онлайн магазина? Или пък често се объркват с това какви са условията за доставка? Няма проблем! Ние ще инсталираме професионален чат на уебсайта Ви и ще комуникираме постоянно с клиентите. И това съвсем не е всичко - нашите оператори ще бъдат напълно информирани за стоките, които предлагате. Те ще знаят къде се намира клиентът в сайта, колко пъти го е посещавал, имал ли е предишни чатове и още много. В извън работно време има опция за интеграция на чатбот, който да отговаря на често задаваните въпроси
Имейл съпорт
Обработване на заявки за връщане на артикули, комуникация с клиентите за техните въпроси и още много.
Имейл кампании
Искате да продавате повече? Всички клиенти ще получават новите попълнения или отстъпките в електронната си поща... и ние ще се грижим за това!
Социални медии
Пределно ни е ясно, че в 21 век е много по-лесно да се комуникира чрез Facebook, например. Ето защо ние ще имаме грижата да извлечем максимална полза от всеки, който посети Вашата страница - клиентите ще получават автоматизирани съобщения в Messenger, когато системата прецени, че са заинтересовани от продукта.
Или обобщено с едно изречение - Вие произвеждате стоката, ние се грижим за продажбите.
За контакт - [email protected] ; skype - ivajlo.angelov74; лично съобщение във форума
Тракинг на клиентското удовлетворение
След всяка поръчка чрез Вашата платформа ние ще изпращаме на клиентите персонализирани анкети, за да разберете дали са удовлетворени от получения продукт/услуга. Получавате обобщен анализ в края на месеца.
Чат с клиентите на сайта
Клиентите Ви имат нужда от помощ при избора на стоки от онлайн магазина? Или пък често се объркват с това какви са условията за доставка? Няма проблем! Ние ще инсталираме професионален чат на уебсайта Ви и ще комуникираме постоянно с клиентите. И това съвсем не е всичко - нашите оператори ще бъдат напълно информирани за стоките, които предлагате. Те ще знаят къде се намира клиентът в сайта, колко пъти го е посещавал, имал ли е предишни чатове и още много. В извън работно време има опция за интеграция на чатбот, който да отговаря на често задаваните въпроси
Имейл съпорт
Обработване на заявки за връщане на артикули, комуникация с клиентите за техните въпроси и още много.
Имейл кампании
Искате да продавате повече? Всички клиенти ще получават новите попълнения или отстъпките в електронната си поща... и ние ще се грижим за това!
Социални медии
Пределно ни е ясно, че в 21 век е много по-лесно да се комуникира чрез Facebook, например. Ето защо ние ще имаме грижата да извлечем максимална полза от всеки, който посети Вашата страница - клиентите ще получават автоматизирани съобщения в Messenger, когато системата прецени, че са заинтересовани от продукта.
Или обобщено с едно изречение - Вие произвеждате стоката, ние се грижим за продажбите.
За контакт - [email protected] ; skype - ivajlo.angelov74; лично съобщение във форума