Азис - нашето лице в чужбина

От: Re: От: Азис - нашето лице в чужбина

Ето и малко сравнение:

http://www.youtube.com/watch?v=9vCTlNnJAk0

и това:

http://www.youtube.com/watch?v=heTirFqqe-8

Според вас кое е по-атрактивно и кое би ви провокирало повече. Защото точно провокацията продава в този бизнес.
.....

Като ги видях двата клипа, веднага се сетих какво ще стане ако миксираме Азис и Поли Генова с 1,2,3 :D
Помните ли го този :lol:

[video=youtube;Hco0bR_mfzo]http://www.youtube.com/watch?v=Hco0bR_mfzo[/video]
 
От: Re: Азис - нашето лице в чужбина

Като не искат рап, на им чалга. Всеки сам си избира. Това се нарича отворен пазар. Лошото е, че сега няма и такъв избор. Рапът липсва много.

Както казва Азис - "след себе си оставяш грешни изводи". И рапът не става за музика. :D
 
Ами не знам, аз съм фен на рапа и рока, за това ми липсват групи като Контрол, Уикеда, Хиподил. Да си кажа честно много ги слушах, сега рока го няма никакъв, една жалка картинка е и там. Даже не съм ходил на нито един бг рок концерт, и не говоря за динозаврите от ФСБ, Милена, Сигнал и кви ли не други, а за модерен рок, който кара хората да се забавляват. :)
 
От: Re: От: Азис - нашето лице в чужбина

Иска ми се да си прав, но...
Пайнер в създадена през 1990, като капиталите в нея са налети от един сериозен човек/дали не са повече-не знам/, заемащ високо положение и днес. Не ми се иска да му казвам името, но вероятно някои от вас се досещат.
През цялото време до днес се оказва сериозна подкрепа, като през 90-те повечето от сериозните играчи, които днес не са между живите са хвърляли кашони с пари на "любимата" си музика/певци.
Аз съм далеч от мисълта, че големи хора, управляващи ресурсите на други големи хора могат да проявят самоинициятива, касаеща националната политика.

Под държава визирам хората, управляващи с и без постове.



Не съм съгласен... държавата никога не се намесвала като подкрепа... просто тази музика си изгради модел на печалба... въпреки мп3ките... докато други само се оплаквахавна... че държавата не давала пари за култура...

единствената държавна политика която съм срещал е била анти... значи би трябвало да си спомняте около 2000г втората вълна на бг хипхопа... единствената музика която можеше да се противопостави на чалгата и се развиваш добре имаше много черни партита.. чалгата не беше станала това което е... но се случи инцидента в индиго :( като вътре Имаше участие на Колумбиеца и Мъгалата (не са виновни те и рапа а държава и общината който са разрешили така проектирана дискотека)... ама се почна каква лоша музика било как пречело на развитието... променяло ценностите... ми добре щом като живеехме в гетото и искахте да спрем музиката в която се е пееше как да успееш със собствени сили да станеш някой, да си берет сега плодовете на музиката в която се възхвалява това че да лапаш п*шки и да си даваш задника е нормално за да успееш...

ПП същото за кеча... кеча го даваха по скай спорт от около 7 вечерта (5 следобед БГ време) а в БГ след полунощ... малоумни управници
 
Re: От: Re: От: Азис - нашето лице в чужбина

Иска ми се да си прав, но...
Пайнер в създадена през 1990, като капиталите в нея са налети от един сериозен човек/дали не са повече-не знам/, заемащ високо положение и днес. Не ми се иска да му казвам името, но вероятно някои от вас се досещат.
През цялото време до днес се оказва сериозна подкрепа, като през 90-те повечето от сериозните играчи, които днес не са между живите са хвърляли кашони с пари на "любимата" си музика/певци.
Аз съм далеч от мисълта, че големи хора, управляващи ресурсите на други големи хора могат да проявят самоинициятива, касаеща националната политика.

Под държава визирам хората, управляващи с и без постове.


Виж ми втория пост и ако подръжката е започнала в началото на 90те защот тогава 11 години по късно :) първата чалга дискотека в софия насочена към масовата публика фалира и стана рап клуб :) през последния силен период на рапа...

Аз съм си на мнение че след като почна кампанията срещу него чак тогава чалгата се надигна ... 11 години мъртвило ... даже си спомням селски дискотеки от към края на 90те в който се пускаше диско нямаше чалга...
 
Re: От: Re: От: Азис - нашето лице в чужбина

Аз съм си на мнение че след като почна кампанията срещу него чак тогава чалгата се надигна ... 11 години мъртвило ... даже си спомням селски дискотеки от към края на 90те в който се пускаше диско нямаше чалга...
Това се случи, защото само това беше на ниво. Нищо друго не изпъкна, заедно с рапа вървяха добре и алтернатива - Уикеда и Хиподил. Но и те леко загинаха. Нищо друго не беше на нивото, което пазара искаше. И хората започнаха да зяпат чалга, защото там беше лъскаво и хората се кефят да гледат, ако не нещо по ала Холивуд, то някакъв еквивалент. Никой не иска да гледа продърпани метали, наливащи се с бира. По-скоро лъскави пичове със скъпи коли и пари. :)
 
От: Re: От: Re: От: Азис - нашето лице в чужбина

Това се случи, защото само това беше на ниво. Нищо друго не изпъкна, заедно с рапа вървяха добре и алтернатива - Уикеда и Хиподил. Но и те леко загинаха. Нищо друго не беше на нивото, което пазара искаше. И хората започнаха да зяпат чалга, защото там беше лъскаво и хората се кефят да гледат, ако не нещо по ала Холивуд, то някакъв еквивалент. Никой не иска да гледа продърпани метали, наливащи се с бира. По-скоро лъскави пичове със скъпи коли и пари. :)
тука абсолютно си прав, всяко шаренко и лъскаво нЯщо грабва окото :)
 
Определено е така, защото хората в тези клипове изживяват живота, който искат тези, които го зяпат. ;) Доказана психология. Защо мислите, че средната възраст на турските сериали е 50-90 г. В рядка случаи и други възрастови групи, за които трябва да скърбим. :)
 

Горе