От: Бизнес с ОТСТЪПКИ
За всичко е виновен Интернет ( може да видиш цени и поръчаш отвсякъде, а на американския пазар можеш да си позволиш да продаваш на долар печалба защото ще направиш 1000 продажби, съотнесено към 1 на нашия пазар ) и глобализацията ( можеш лесно да доставиш стока от всякъде ). Ниския праг за започване на бизнес ( голяма конкуренция ) също играе роля. В крайна сметка се получава пазарна акселерация ( отдавна са паднали производствените разходи по много продукти ) , клиента се разглезва, консумира повече, но на по-ниска цена и.т.н. В крайна сметка преди клиента е плащал много и е получават 1 качествен продукт, който е избирал от 3 доставчика. Сега плаща 1 десета от това което е плащал, като качеството е зле и избира от 30 доставчика. Нали се сещате, че никой няма да каже - Ми сега това струва по евтино да се направи, ама може и малко по некачествено да е , че какво ще си помислят хората за стоката. Просто промоциите са начина да се каже това, един вид регулаторен механизъм хем, да си конкурентен и адекватен ценово , хем да не разрушиш мита около стоката си. Не виждам какво има за оплакване тука - пазарен механизъм, всички са теоретично с равни шансове за успех.