Вземане на пратки от куриер от адреса на изпращач - безплатно?

Прочем проблема с мизерния Еконт идва от следното. Повечето клиенти знаят само ЕКОНТ и си търсят него. Така за фирми като Спиди, Рапидо, Европът и т.н., които иначе са горе долу на нивото на Екънт, за тях остават мизерните и големи пратки. Тоест електрониката и прочие по Еконт, тежките неща дето не могат да се счупят с останалите. Ако приемем, че всичките транспортни фирми са говна в целофан (понеже си имат доста проблеми на всякакво ниво). Какво тогава е Еконт? S-класата на говната в целофан, същото говно като всички останали ама с марка "ЕКОНТ".
 
размера де.. :)

overloaded-scooter-in-Thailand.jpg

stock-photo-bangkok-thailand-march-a-motorcyclist-rides-an-overloaded-vespa-on-a-city-street-the-395339449.jpg


Сложи бранд.. на скутера и кашончетата...
 
Истината е, че всичко е въпрос на договорка. Това е и в основата на бизнеса (така съм чувал).
Бизнес ама бай ганьовски.
Когато ползваш чужда марка за да печелиш, трябва да спазваш всички правила. Заради теб няма да правят изключение каквото и да става, защото утре и аз ще искам изключение! В крайна сметка какво ще се получи - едно голямо нищо което работи на принципа на шуробаджанащината...
 
Щом ти се увеличава обема на пратките и количеството им, значи ти расте и печалбата. Какво ти пречи да наемеш един човек да ти ги вози до офис/склад на еконт.
Предполагам служителките ти в офиса оправят пратките и само се носят в офиса на еконт.
На теб ти се иска да изядеш печалбата на еконт, за сметка на по-големия обем.. ама не става така, трябва и ти малко да отделиш от по-големия келепир. Или си от типично БГ бизнесмените...
 
Да, това е другата възможност. Точно за това търся информация, мислих че някой е правил нещо подобно тук, но явно за момента няма такива случаи. Ясно е, че ако не стане ще трябва да се отделят допълнително средства, важното е пратки да има, другото е лесно. Също така е ясно обаче, че бизнесът е много променливо нещо, нищо на мен не ми пречи да си търся изгодата и най-доброто решение нали? Като X офис или куриер не ми го предлага, а друг ми го предлага, може да се преместя нали? А за изключенията- има ги, и винаги ще ги има. Дори и за мен да няма изключение, за други има и то в доста неща. Но някак е нормално, защото те правят още огромни обороти и аз не се чувствам ощетен.

П.П. Вие като си давате пратките с всички клиенти ли си чакате реда?
 
П.П. Вие като си давате пратките с всички клиенти ли си чакате реда?

Да, така е редно.
 
Прочем проблема с мизерния Еконт идва от следното. Повечето клиенти знаят само ЕКОНТ и си търсят него. Така за фирми като Спиди, Рапидо, Европът и т.н., които иначе са горе долу на нивото на Екънт, за тях остават мизерните и големи пратки. Тоест електрониката и прочие по Еконт, тежките неща дето не могат да се счупят с останалите. Ако приемем, че всичките транспортни фирми са говна в целофан (понеже си имат доста проблеми на всякакво ниво). Какво тогава е Еконт? S-класата на говната в целофан, същото говно като всички останали ама с марка "ЕКОНТ".

Спиди имат добри оферти за карго и палетни пратки до някъде стават и за онлайн търговия, но Рапидо, Европът за онлайн търговия освен в София не стават.

Клиента търси Еконт защото са единствените с много офиси в страната и имат най-бързата услуга от всички останали като това са само два от плюсовете им. Не, че нямат и минуси. За сега обаче водят плюсовете им.
 

Горе