От: Дали ще стане
Ти на практика се опитваш да правиш "арбитраж", но си направи добре сметката да не излезне накрая, че си на загуба. Имам в предвид, че примерно ще докараш 100 човека в твоя блог със реклама във ФБ, тоест ще платиш 100 клика. При положение че безопасния CTR е около 5%, това означава че ще платиш 100 клика в замяна на 5 които ще реализираш. Също така имай в предвид че тези цени които гледаш са за adwords, демек това са цени които плаща рекламодателя на клик, а не пари които получава уебмастъра. Има доста голяма разлика между двете, защото Google взима над 50% от цената за тези кликове. Отделно не мисля че разликата в цените на клик между ФБ и Гоогъл е толкова голяма, за да е приложим този метод, не заради друго ами както казаха колегите по-нагоре това което искаш да правиш не е нещо ново и ако ставаше всеки щеше да го прави.
Като цяло бих ти препоръчал за твоите реклами във ФБ да използваш сходни думи с по ниска цена на клик, а вече в твоя блог да са тези които искаш. Например във ФБ-то рекламите ти са с ключова дума "ford insurance", а в блога да сложиш реклами за "auto insurance". Разликата в цените на клик между двете, в adwords е почти 3 пъти.
Успех.
Ти на практика се опитваш да правиш "арбитраж", но си направи добре сметката да не излезне накрая, че си на загуба. Имам в предвид, че примерно ще докараш 100 човека в твоя блог със реклама във ФБ, тоест ще платиш 100 клика. При положение че безопасния CTR е около 5%, това означава че ще платиш 100 клика в замяна на 5 които ще реализираш. Също така имай в предвид че тези цени които гледаш са за adwords, демек това са цени които плаща рекламодателя на клик, а не пари които получава уебмастъра. Има доста голяма разлика между двете, защото Google взима над 50% от цената за тези кликове. Отделно не мисля че разликата в цените на клик между ФБ и Гоогъл е толкова голяма, за да е приложим този метод, не заради друго ами както казаха колегите по-нагоре това което искаш да правиш не е нещо ново и ако ставаше всеки щеше да го прави.
Като цяло бих ти препоръчал за твоите реклами във ФБ да използваш сходни думи с по ниска цена на клик, а вече в твоя блог да са тези които искаш. Например във ФБ-то рекламите ти са с ключова дума "ford insurance", а в блога да сложиш реклами за "auto insurance". Разликата в цените на клик между двете, в adwords е почти 3 пъти.
Успех.