ExTended
Active Member
От: Re: От: Законно ли е да се раздават листовки на улицата
Ние разчитахме на флаерите и радио рекламата в допълнение с онлайн рекламата, тъй като все пак си отнема време сайта ти да постигне резултатите, които искаш в Google. Помня, че 500-600лв. ни излезнаха флаерите заедно с дизайна, и 1 600лв. за радио-рекламата със всичко. И аз като казвам, че сме раздавали флаери - имайте предвид флаери за страхотна, интересна и уникална за населено място услуга, свързана с продукти, които хората често купуват и въобще хем полезно, хем уникално. Никакъв ефект, братче.
Флаерите ги бяхме направили уникално добри в сравнение със всеки един флаер, който се раздава в съответният град. Въобще причината съм сигурен, че не беше нито във флаери, нито в предлаганата услуга. Просто ефекта е изключително малък, освен ако хората не са изключително таргетирани, но ти това няма как да го постигнеш на улицата. Ако така или иначе си намерил толкова таргетирана аудиенция, както и да я подхванеш все ще ти станат клиенти, така че ефективността на флаерите пак е дискусионна.
Радио рекламата няма да я коментирам, че направо съм обиден от ниския ефект, който постигна.
След такива "забавни" случки в офлайн и онлайн начинания, вече преди да тръгнем да трошим пари за реклама си задаваме въпроса "Дали след време ще трябва да се върна назад и да си помисля, че съм можем да направя нещата по-добре и по-ефективно". Ако отговора е да се опитваме да направим нужните промени още преди да сме инвестирали време или пари в нещо, за да знаем, че сме помислили добре върху нещата когато му е било времето. Няма нищо по-тъпо от това да потрошиш пари за рекламата или да си изгубиш от личното време за същото нещо и да няма ефект. Така че горният въпрос помага да сложиш нещата в преспектива и да усъвършенстваш нещата доколкото е възможно още в началото - няма гаранция, че ще успееш, но правилните въпроси водят до правилните отговори.
Ние разчитахме на флаерите и радио рекламата в допълнение с онлайн рекламата, тъй като все пак си отнема време сайта ти да постигне резултатите, които искаш в Google. Помня, че 500-600лв. ни излезнаха флаерите заедно с дизайна, и 1 600лв. за радио-рекламата със всичко. И аз като казвам, че сме раздавали флаери - имайте предвид флаери за страхотна, интересна и уникална за населено място услуга, свързана с продукти, които хората често купуват и въобще хем полезно, хем уникално. Никакъв ефект, братче.
Флаерите ги бяхме направили уникално добри в сравнение със всеки един флаер, който се раздава в съответният град. Въобще причината съм сигурен, че не беше нито във флаери, нито в предлаганата услуга. Просто ефекта е изключително малък, освен ако хората не са изключително таргетирани, но ти това няма как да го постигнеш на улицата. Ако така или иначе си намерил толкова таргетирана аудиенция, както и да я подхванеш все ще ти станат клиенти, така че ефективността на флаерите пак е дискусионна.
Радио рекламата няма да я коментирам, че направо съм обиден от ниския ефект, който постигна.
След такива "забавни" случки в офлайн и онлайн начинания, вече преди да тръгнем да трошим пари за реклама си задаваме въпроса "Дали след време ще трябва да се върна назад и да си помисля, че съм можем да направя нещата по-добре и по-ефективно". Ако отговора е да се опитваме да направим нужните промени още преди да сме инвестирали време или пари в нещо, за да знаем, че сме помислили добре върху нещата когато му е било времето. Няма нищо по-тъпо от това да потрошиш пари за рекламата или да си изгубиш от личното време за същото нещо и да няма ефект. Така че горният въпрос помага да сложиш нещата в преспектива и да усъвършенстваш нещата доколкото е възможно още в началото - няма гаранция, че ще успееш, но правилните въпроси водят до правилните отговори.