От: От: Защитени ли са акаунтите ви?
хайде като си много близо до истината ни разясни защо кракването на игри се бави. Не се бави, просто не се прави. Защо ли? Ами вече отговорих на въпроса. Ако ги докопали.. мислиш че не знаят кои са ли? повярвай ми, те сами ги търсят. Специално за Skidrow - на въпроса защо не е кракната определена игра отговарят: ние сме група ентусиасти, които си имат и друга работа. Не сме длъжни на никой. Крак няма да има (цитирам по спомен). И мерси за поправката, но точно кракване съм написал за игрите.
Не си отговорил на нищо.
Ако си запознат с "the scenе" ще знаеш за многото арести на хора из групите или т.нар. busts. Има high profile цели и това до преди време бяха кракерите на игри. Имаше няколко доста добри акции в близкото минало и от тогава хората се пазят. Защото вярвай ми, когато ги разберат, последното нещо което ще направят е да им дават пари. Първото е да ги вкарат в затвора. Може да ти се струва смешно,но е факт, някои от имената в "бранша" са си на топло.
Затова групите вече изчакват известно време преди да пуснат играта, за да може производителите да си получат печалбите. Надали някога вече ще се върнат времената, когато игрите ги имаше 1 месец преди официалната премиера и всички по веригата губеха страшно много пари. Изключение са малоумните системи на МС и leak-овете на Halo4, но ако си следил информациите когато MS разберат кой стои зад това няма да му пратят FBI (защото и те бяха намесени),за да му дадат пари и да го възнаградят, че им е прецакал бизнеса с някаква сума. Между другото имаше преди време едно изказване от game crackers, че ако кракнат дадена игра (беше едно специфично заглавие) веднага ще стане много зле, та затова играта остана "защитена" близо година. След като излезна поредната игра със същата защита и разбиха протекциите и стана отново "интересно" за някои хора. Защото това беше "надеждата" на гейм индустрията за непробиваемата защита SecureROM (мисля беше тя).
The scene винаги е било с цел забавление и съревнование между уменията на кракерите в различните групи. Ако някога си чел nfo-та на други групи ще ти стане ясно това. Има си дори и flame wars, като например Reloaded не pонасят Skidrow заради "малоумните" им според тях loaders, които дори не се считат кракове ( има разлика crack vs loader ). Дори началото на "The scene" е било демо-та, но не на игри,а на уменията да наблъскаш информация в 64к с възможно най-много графични и музикални елементи. 8 битовата музика и графика на повечето keygens / cracks / patch програми е наследството на първоизточника на идеята да си покаже човек уменията.
За отговора за ФБ - ако не ползваш http
S и си на wireless или някои има достъп до LAN мрежата (без РРоЕ, VPN или други защитени мрежи) няма никакъв проблем да се вземат всички незащитени пароли през http интерфейса. Изобщо не ти трябва да си хакер или кракер,а просто да почетеш в нета. Backtrack дистибуцията включва май подобни tools,но не мога да коментирам дали може да свърши работа.
Edit: относно сигурността на данните във ФБ - според информация из нета (the verge, tech chrunch,etc) ФБ полага огромни усилия да няма пробиви в техните системи и имат много добри security teаms. Ако някои намери 0day exploit се patch-ва феноменално бързо с цел да няма злоупотреби с тяхната система. За сравнение, ако има 0day exploit в Java или Windows, може да отнеме до седмица преди да го фикснат, както MS често прави със седмичните си updates.