Беджев Стил
Well-Known Member
От: Защо клиентите добавят в количката, но не правят поръчка?
Съветвам те са платиш на някой да помогне.
Съветвам те са платиш на някой да помогне.
Плащане при доставка
Еконт Експрес наложен платеж
Много хора добавят продукти в кошницата, защото иначе не могат да видят реалната цена, която ще платят, видовете транспорт и цените им, както и методите на плащане.
Най-лесния начин е просто да добавят в кошницата. Обаче ако трябва да се пишат лични данни преди да се покаже цената на транспорта - потребителят в повечето случаи ще се ядоса и директно ще затвори сайта. Малко хора имат търпение да си пишат данните (или фалшиви данни) за да видят методите на плащане, цената на транспорта и методите на транспорт.
Тези два метода на плащане объркват клиента:
Каква е разликата между двата?
До избран адрес и до офис на Еконт.
Доставка до адрес
Фиксирана цена за доставка до адрес6.00 лв
Доставка до офис на ЕКОНТ
Доставка до офис (ОФИС НА ЕКОНТ 0.02kg)
Плащане при доставка
Еконт Експрес наложен платеж
Този месец 4 човека добавиха в количката, но не поръчаха.
Явно нещо не правя както трябва.
Дайте идеи как да ги накарам да си поръчат продуктите, които им харесват.
Става въпрос за сайта за ръчна изработка на бижута.
Не прочетох цялата тема, може някой да ти е дал съвета който ще ти дам.
Та решението ти е ре-маркетинга. Така твоите реклами ще ги следват навсякъде по нета и ще им напомнят, че имат продукти в количката.
Не е лоша идеята ти.
Колко даде за сайта и имал ли е продажби досега?
И първо смени темата, ама задължително.
Ти мнения ли събираш?Коя система използваш за онлайн магазина? Актуализирана ли е съвсем?
За това слагаме модул Напомнител на забравените колички.
Може да си го нагласиш да праща майл на клиента да му напомни че му се пази стоката.
Аз лично понякога ги прозванявам и питам технически ли е проблема , цената ли е, затруднява ли ги нещо.
Разбирасе в моята ниша това са единици на година.
Ама цветарските сайтове имат стотици изоставени поръчки и при тях няма смисъл .