Съвсем случайно попаднах на тази тема .. След всички писания, които изчетох изводите са два -
1 малко по-бавно се променят потребителските нагласи при нас, винаги има скептицизъм и недоверие в новите неща. Но не трябва предварително да се отказваме, защото еди си какви сме били в бг. Нали уж предприемачите трябва да променят това нещо
2 За да успее нещо, трябва да е направено с повече мисъл и анализ на потребителските нагласи (в случая предлагащи и търсещи услуги), и разбира се перфектна реализация на проекта, особено когато се опитваш да си първи в това нещо. Само така можеш да промениш потребителските нагласи
Е, вече има успешни такива проекти в България, от които може да се вземе поука, защо преди това моделът не е работел. Според мен не моделът, а самата реализация на проекта не е работела, надявам се не обиждам създателя и
Не е важна толкова генералната идея, а дребните детайли и реализацията.
Именно там е разликата между всички социални мрежи преди facebook, и фб който промени изцяло играта. Същото е и при google+ и Twitter примерно. Едва ли проблемът на g+ е бил липса на пари, разработчици и цялостен ресурс за развитие