За нищо на света не използвайте хостинг от coolicehost.com

Статус
Not open for further replies.
Каквато и да е причината за "спрените" сайтове, сигурно е поради техническа грешка в системата. Да обиждаш публично, защото си афектиран от телефонния разговор, е под всякаква критика.

"Селския" си е намерил майстора, разбрал е, че тарикатлъка му не минава и за това сега си го изкарва тук. Напълно нормално е да му поискат да пусне тикет и после да погледнат и да оправят нещата, иначе всеки може да се представи по телефона. Обратната ситуация е ненормална. А това, че селския тарикат го мързи да отдели 20 секунди и да пусне тикет си е негов проблем.
 
Каквато и да е причината за "спрените" сайтове, сигурно е поради техническа грешка в системата. Да обиждаш публично, защото си афектиран от телефонния разговор, е под всякаква критика.
Е нали и аз това призовавам, да каже собственикът, или негов служител какъв е техническия проблем. Защото технически проблем няма. Има голям пробив в начина на правене на бизнес. Елементарно е. В такъв случай просто обясняваш, че си допуснал голям гаф, посипваш си главата с пепел и се опитваш максимално да задоволиш клиента си. Ако дреме за него. Не му се дръвчиш и не го пращаш да ходи да ти пише тикет, след като си установил, че наистина има проблем. Но, разбира се, на Вас това може само да Ви изглежда като нещо далечно, защото си обичате "технически проблеми". Въпрос на различни платени.
 
Не знам, ама и аз много се дразня на тикет системите като цяло :) И особено на момента в който примерно пиша мейл на дадена институция и те ми отговарят - пишете на друго място, обадете се на еди кой си телефон, ние не можем да ви свършим работа. И аз какво да си мисля в такъв момент, освен.... на този с който съм се свързал за какво му плащат - да ме дразни?
 
"Селския" си е намерил майстора, разбрал е, че тарикатлъка му не минава и за това сега си го изкарва тук. Напълно нормално е да му поискат да пусне тикет и после да погледнат и да оправят нещата, иначе всеки може да се представи по телефона. Обратната ситуация е ненормална. А това, че селския тарикат го мързи да отдели 20 секунди и да пусне тикет си е негов проблем.
Селският си ти, човече, но ще мине време да го разбереш. Едва ли ще го разбереш някога, впрочем. Но това дори няма значение. Аз не съм си "намерил майстора". Намерил съм си проблема. Направил съм много голяма грешка доверявайки бизнеса си на такива пръчки. Няма спор за това, мой пропуск. Който естествено ще бъде компенсиран. Както и моите клиенти ще бъдат за това, че аз като доставчик на услуга не съм проверил по-добре собствените ми доставчици. Когато следващия път ти дръпнат шалтера твоите селски приятели пак си спомни този тъп разговор.
 
Последно редактирано:
Как се губят клиенти. Днес в главната роля е coolicehost.com. Ползвам ги за втори шестмесечиен период, който е и последен.

Предисторията
Няколко мои сайта са хоствани на coolicehost.com. С променлив успех се търкалят в Интернет успешно. Имало е дребни проблеми. Сайтовете не са кой знае колко натоварени и, както вече казах, успешно живееха.

Проблемът
И така до днес, когато всичките изчезнаха, а вместо тях гордо се мъдри надпис, че акаунтът е суспендиран. Всичко това го научавам от клиент, обадил ми се по телефона с въпрос къде му е реклама. Звъня аз да питам защо ги няма. И на телефона един бай хуй почва да ми се прави на великия пич, хванал Господ за шлифера. "Ми защо не ни пуснет един "тикет" и ние ще проверим". Аз вече извън нерви питам дали не можем да задвижим този проблем и по телефон. "Ми може, ама по принцип ни требва тикет да проверим кои са сайтове и кой е акаунта". Аз: "значи ми казвате да затворя телефона, да ида на сайта и почна да ви пиша тикети". Бай хух: "Ми да, така е най-добре". Последваха вече крясъци от моя страна и бай хуй се съгласи да види "кой е сайта". Следващата реплика вече ме хвърли в джаза: "Ми може да не е платен". Можело. Продиктувах му точната референция на плащането с дата и час. Бай хуй: "Аааа добре". Кое му доброто, бе бай хуй, кое му е доброто. Имаш клиент, платил си стоката на време и получил какво - сваляне на сайтовете.
Че и нагъл на всичкото отгоре. "Следващият път напишете един тикет, ей така за разнообразие" ми вика селянинът прост. Това е което имаме като предприемачи, уважаеми предприемачи.
Абе *й смачкан, пий си валеряна....недоразумение такова.

Ето какво се случва когато някой има проблем със сайтовете си на даден хост, и ще седи като важен пост тук, защото от лайнари като теб ни е такава нацията смотана.

1. Прави се анализ на ситуацията, защото когато някой има проблем му е по-бързо и лесно да го анализира при себе си, преди да премине към втората страна - доставчика на услугата. Някак си така действат истинските IT-та, което съм съмнявам че си такова. Познавам предишния човек, който поддържаше сайтовете и в сравнение с него си много далеч от истината.

2. Пуска се тикет, тъпако, за да може админите и да те оторизират и да засекат акаунта със сайтовете, респективно с хората, които могат да разполагат с акаунта. Мога да се обзаложа, че в акаунта ти дори и телефона не присъства като детайл за оторизация. Ако ти звънне Пенка и ти каже, че си и напълнил фурната, ти кво ще тичаш към детския магазин за комплект за изписване? Доста тъпо, ама май е в твой стил. ;)

3. Никога, ама никога, не се храни обществено във форум с ника, който представлява организацията, това говори за слаба корпоративна култура, да не кача човешко слабоумие. Покажи го на шефката ти това писание да видим колко ще се зарадва, че си споделил тънкопишковския си проблем.

4. Ако всеки почне да реве, че техниката не работи от време на време (ако е това проблема), трябва да си направим една секция Мрънкане.

5. Нямаш никакво право и никой не ти го е дал тъпако смотан да обиждаш хората, защото имаш проблем. За това ти плащат некадърнико да ги решаваш и стилът ти не струва, ако така ги решаваш. ;) И се отнасяй с уважение, защото си толкова крив, че чак се чудя как си събрал куража по този начин да представиш нещата, при положение, че тук всички с това се занимаваме и в ситуацията изглежда, че ти яко тъп парче, което грам не вдява. Пълна некомпетенция и липса на обноски.

6. Успехът на сайтовете зависят от човека, който ги управлява. А ти си слаб баце....да не кажа, че не ставаш. А и те едни сайтове. :)

Ходи си пий лекарствата тъпако и леко с нервите, че идват болестите така. :)
 
Не знам, ама и аз много се дразня на тикет системите като цяло :) И особено на момента в който примерно пиша мейл на дадена институция и те ми отговарят - пишете на друго място, обадете се на еди кой си телефон, ние не можем да ви свършим работа. И аз какво да си мисля в такъв момент, освен.... на този с който съм се свързал за какво му плащат - да ме дразни?
Аз съм съгласен, че това е общовалиден принцип и е нормален тип за комуникация в ситуация, която не е критична. Ако искам просто да коментирам нещо с доставчика си на хостинг услуга. Но когато имаш специална ситуция и има телефон за контакт, най-логичното и, простете, очаквано за мен, е да получиш нормална комуникация и мигновен адекватен отговор. "Пиши ми тикет за разнообразие" не е нито адекватен, нито работещ отговор.
 
Абе *й смачкан, пий си валеряна....недоразумение такова.

Ето какво се случва когато някой има проблем със сайтовете си на даден хост, и ще седи като важен пост тук, защото от лайнари като теб ни е такава нацията смотана.

1. Прави се анализ на ситуацията, защото когато някой има проблем му е по-бързо и лесно да го анализира при себе си, преди да премине към втората страна - доставчика на услугата. Някак си така действат истинските IT-та, което съм съмнявам че си такова. Познавам предишния човек, който поддържаше сайтовете и в сравнение с него си много далеч от истината.

2. Пуска се тикет, тъпако, за да може админите и да те оторизират и да засекат акаунта със сайтовете, респективно с хората, които могат да разполагат с акаунта. Мога да се обзаложа, че в акаунта ти дори и телефона не присъства като детайл за оторизация. Ако ти звънне Пенка и ти каже, че си и напълнил фурната, ти кво ще тичаш към детския магазин за комплект за изписване? Доста тъпо, ама май е в твой стил. ;)

3. Никога, ама никога, не се храни обществено във форум с ника, който представлява организацията, това говори за слаба корпоративна култура, да не кача човешко слабоумие. Покажи го на шефката ти това писание да видим колко ще се зарадва, че си споделил тънкопишковския си проблем.

4. Ако всеки почне да реве, че техниката не работи от време на време (ако е това проблема), трябва да си направим една секция Мрънкане.

5. Нямаш никакво право и никой не ти го е дал тъпако смотан да обиждаш хората, защото имаш проблем. За това ти плащат некадърнико да ги решаваш и стилът ти не струва, ако така ги решаваш. ;) И се отнасяй с уважение, защото си толкова крив, че чак се чудя как си събрал куража по този начин да представиш нещата, при положение, че тук всички с това се занимаваме и в ситуацията изглежда, че ти яко тъп парче, което грам не вдява. Пълна некомпетенция и липса на обноски.

6. Успехът на сайтовете зависят от човека, който ги управлява. А ти си слаб баце....да не кажа, че не ставаш. А и те едни сайтове. :)

Ходи си пий лекарствата тъпако и леко с нервите, че идват болестите така. :)

:) Не съм техническо лице :) Никъде не съм го казвал. Нямам шефка, ако стопляш вече, в което се съмнявам. Аз съм този, който се обади по телефона, докато ти беше важният пич. А сега ще кажеш ли ЗАЩО изобщо имаше проблем. Останалото няма да го коментирам, радвам се, че ще бъде прочетено от клиентите ти.
 
Последно редактирано:
Аз съм съгласен, че това е общовалиден принцип и е нормален тип за комуникация в ситуация, която не е критична. Ако искам просто да коментирам нещо с доставчика си на хостинг услуга. Но когато имаш специална ситуция и има телефон за контакт, най-логичното и, простете, очаквано за мен, е да получиш нормална комуникация и мигновен адекватен отговор. "Пиши ми тикет за разнообразие" не е нито адекватен, нито работещ отговор.
Бай хуй също. ;)

И са ти дали да се грижиш за сайтове, като не си техничессо лице? Бате, вие сте обречени. :)

Ще ти каже собственика по-късно предполагам, аз къв съм да ти кажа що не ти работят?
 
Аз съм съгласен, че това е общовалиден принцип и е нормален тип за комуникация в ситуация, която не е критична.

Точно за критичните ситуации най-много се иска тикет, но "бизнесмен" като теб няма как да го разбере.

"Пиши ми тикет за разнообразие" не е нито адекватен, нито работещ отговор.

Това вече ти сам си го измисли, абсолютно съм сигурен, че човекът с който си говорил по телефона не ти е казал това.
 
Хора на вас момичета ви трябват много енергия ви се е насъбрала, спирайте ги тия компоти дайте си малко почивка :D
 
Аз сега не разбрах, сайтовете ти пуснати ли са или ти хейтиш за спорта?
 
$INeed$, ти му казваш да не храни обществено, а ти какво правиш? Айде който раздава съвети поне да е в състояние сам да си ги изпълнява ;)

Аз нямам хостинг компания, но знам със сигурност, че когато на някой му падне сайта, той изпада в паника и почва да вилнее. Яхва метлата, после му минава. Хостинг компанията както и да е, но поне вие в този форум трябваше да сте наясно с този неизключителен феномен, все пак редовно се появяват теми като тази тук. Тука някои отговаряте все едно хостинг компанията е ваша, бахти.
 
1. Хоста се ползва не 2 x 6 месецчни периода а вече за 5 като преди беше на двойно по скъп впс отколкото се плаща при нас (при нас е изгодно) като нигога не е имало сериозен проблем

2. Никой не е звънял на хоста (Звъняно във фирмата която предоставя бг билинга) това което те могат да направят е след разговора да ни се обадят на нас и доколкото техническите възможности им позволяват да преразкажат какво точно са им казали че се случва ... или те да отворят тикет до хостинга

3. След отваряне на тикет-a 11:24 бг време, first response е след 4 минути 11:28... ) а проблема е идентифициран и отстранен и отговорено на клиента какво е било станало към 11:46

4. Не беше спрян за неплащане имаше технически проблем който го изкарваше спрян (както написах за 2 години почти и половина с този клиент не може да се каже че е имало сериозен проблем който не е остранен (от наша страна за разумен срок)
 
Аз сега не разбрах, сайтовете ти пуснати ли са или ти хейтиш за спорта?
Не разбира ли, че човека си е пропуснал
$INeed$, ти му казваш да не храни обществено, а ти какво правиш? Айде който раздава съвети поне да е в състояние сам да си ги изпълнява ;)

Аз нямам хостинг компания, но знам със сигурност, че когато на някой му падне сайта, той изпада в паника и почва да вилнее. Яхва метлата, после му минава. Хостинг компанията както и да е, но поне вие в този форум трябваше да сте наясно с този неизключителен феномен, все пак редовно се появяват теми като тази тук. Тука някои отговаряте все едно хостинг компанията е ваша, бахти.
Да си ме видял от името фирмата да сипвам? Иначе няма лошо да си сипваме. ;) Особено като има причина за това.
 
Бай хуй също. ;)

И са ти дали да се грижиш за сайтове, като не си техничессо лице? Бате, вие сте обречени. :)

Ще ти каже собственика по-късно предполагам, аз къв съм да ти кажа що не ти работят?

Специално за теб, скъпи ми мишоче, което не смееш да излезеш и да кажеш какъв е проблема, че скапаната ти "система" не отчита дали един абонамент е платен, или не, и ако случайно забравиш да тикнеш, че е платена по банка, то акаунтът на клиента ти пада, ще обясня като за по-бавен:
1. Не се "грижа за сайтове". Грижа се за бизнес. Твоята услуга е проблем за бизнеса. Мое задължение е да предупредя всички останали потенциални жертви. И го правя.
2. Не се държиш с клиентите си като шеф на бара. Защото не си шеф на бара, ти си смотльото, който е решил, че е бизнесмен и не може разни "недовлни" клиенти да му се карат. Всички сме и продавачи и купувачи. И на мен клиенти ми се дръвчат. Правилото е, че клиентът е прав. Но ти няма как да знаеш такива подробности. Ти си шеметен бизнесмен.
3. Дори, когато клиентите ти не са прави, те пак са прави. Но на бай хуй, българският провайдер, тия не му минават. Защото бай хуй, българският провайдер знае най-добре. И той си остава просто бай хуй.
4. Надявам се да успееш да си купиш 4 гуми второ употреба за зимата с предплатения 6-месечен хостинг план. Това ще ти е последното. :)
 
Не разбира ли, че човека си е пропуснал

Да си ме видял от името фирмата да сипвам? Иначе няма лошо да си сипваме. ;) Особено като има причина за това.

Бай Ганьо ги разбира нещата, бе, Он от името на фирмата не казва. Какво да каже. Извинявай, ама сме се отплеснали и не сме отчели превода ти и сме ти спрели акаунта, защото сме мързели/разсеяли сме се/толкова си можем. Бай Ганьо провайдърът е пич, той не може да каже такова нещо. Бай Ганьо провайдърът е бизнесмен. За него е въпрос на чест да се покаже, че е селянин.
 
1. Хоста се ползва не 2 x 6 месецчни периода а вече за 5 като преди беше на двойно по скъп впс отколкото се плаща при нас (при нас е изгодно) като нигога не е имало сериозен проблем

2. Никой не е звънял на хоста (Звъняно във фирмата която предоставя бг билинга) това което те могат да направят е след разговора да ни се обадят на нас и доколкото техническите възможности им позволяват да преразкажат какво точно са им казали че се случва ... или те да отворят тикет до хостинга

3. След отваряне на тикет-a 11:24 бг време, first response е след 4 минути 11:28... ) а проблема е идентифициран и отстранен и отговорено на клиента какво е било станало към 11:46

4. Не беше спрян за неплащане имаше технически проблем който го изкарваше спрян (както написах за 2 години почти и половина с този клиент не може да се каже че е имало сериозен проблем който не е остранен (от наша страна за разумен срок)

И какво излиза? Че въпросния "бизнесмен", излъга всички ни. А мнозина му повярваха. Наглост без край!
 
Статус
Not open for further replies.

Горе