Човече, с колко акаунта ще влезеш Може ли да кажеш за кое съм излъгалИ какво излиза? Че въпросния "бизнесмен", излъга всички ни. А мнозина му повярваха. Наглост без край!
Абсолютно съм съгласен с това. Който има малко акъл ще се замисли дали да поверява бизнеса си/сайтовете на coolicehost. Факт е, че аз не съм имал акъл. длъжен съм да предупредя други потенциални жертви.Каквото и да си говорим, в един сървис бизнес, най-важна е комуникацията. Именно, поради нейната липса, лошо провеждане или грешно интерпретиране се получават такива теми (проблеми).
На кой си звънял, аз само за спорта питан Миро.Абсолютно съм съгласен с това. Който има малко акъл ще се замисли дали да поверява бизнеса си/сайтовете на coolicehost. Факт е, че аз не съм имал акъл. длъжен съм да предупредя други потенциални жертви.
Бахти реването за пиклив сайт с по 16К посещения месечноДа се оплачеи у фейса, не че на някой му пука:
https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1309005189132630&id=150708914962269
https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1714345002219887&id=100009332109334
И що така да излиза?И какво излиза? Че въпросния "бизнесмен", излъга всички ни. А мнозина му повярваха. Наглост без край!
И що така да излиза?
И какво излиза? Че въпросния "бизнесмен", излъга всички ни. А мнозина му повярваха. Наглост без край!
Академика БГ е уеб издателство с утвърдено име в сферата на образованието.
Управлява група от собствени сайтове с добре таргетирана аудитория.
Организатор е на редица инициативи, свързани с образованието - Националната кампания "Бъди грамотен", "Зелена олимпиада", "Екомеждучасие", IT седмица и др.
Не знам кой е крив и кой е прав, но на @Akademika не му подхожда да използва такива определения.
Аз така и не разбрах човека на кого е звънял , защото явно не е говорил с Coolice...
Какви са тези глупости с телефони, така не се разрешават технически проблеми по сайтовете. Само тикети, за да има адекватна и бърза реакция от страна на съпорта.
Не разбирам защо не си използвал тикета, след като си отделил време да търсиш документите за плащането, което със сигурност е повече от това да напишеш две изречения. Тикета е официална форма за контакт с която се удостоверява акаунта. Ако го беше използвал, сега щеше да сложиш копие на комуникацията и тогава нещата щяха да изглеждат по друг начин и да са по-достоверни. Лично аз не вярвам собствениците на хостинга така да са комуникирали с тебе, освен ако не си ги провокирал по някакъв начин. И този телефон, който си използвал официален телефон за връзка с хостинга ли е?Продиктувах му точната референция на плащането с дата и час.
Рабира се, че не са. Да пуснеш тикет за разнообразие? Да, разнообразно е от това да крещиш по телефона и да псуваш, като гледам и как си се държал от темата.Не разбирам защо не си използвал тикета, след като си отделил време да търсиш документите за плащането, което със сигурност е повече от това да напишеш две изречения. Тикета е официална форма за контакт с която се удостоверява акаунта. Ако го беше използвал, сега щеше да сложиш копие на комуникацията и тогава нещата щяха да изглеждат по друг начин и да са по-достоверни. Лично аз не вярвам собствениците на хостинга така да са комуникирали с тебе, освен ако не си ги провокирал по някакъв начин. И този телефон, който си използвал официален телефон за връзка с хостинга ли е?