Елон ще го духа до 10-тина години, само Twatter-а ще му остане като его-буустинг инструмент.
В Тесла в момента да се инвестира е голям автогол - цената на анкциите им няма абсолютно никаква възка с реалността, нито с приходи, нито с печалби, нито с нови иновативни продукти, нито със стабилно разширяване на уменията им да произвеждат автомобили масово.
Той имаше едно голямо предимство пред другите компании - влезе all-in в технологията на електрическите автомобили, докато големите играчи си бяха 99% съсредоточени още в бензиновите си модели. Сега палачинката се обръща - всички големи автомобилни компании които са 10-100 пъти по-ефективни в умението си да произвеждат автомобили на конвейр, го настигат откъм електрическите технологии и веднъж хванат ли го, той нявма как да навакса, а това е само въпрос на време вече. След 5-10г. когато марките които знаем от 90-те години като най-най изкарат своите масово произведени електрички, Елон ще се удави в конкуренция, която ще изкарва по-евтини и бързо-сглобяемни автомобили от него и акциите ще паднат 90%. Пътево тук сте го чули.
Същата работа и със сателитния му интернет - засега има предимство, защото е пръв на пазара, но вече големите конкуренти почнаха да инвестират в това да му намалят маркет шейра, и е въпрос на време преди това да стане, което ще бутне едно 40-50% от приходите на Space-X.
Twatter няма да го коментирам, там е просто въпрос на време преди да останат само политическите измети на света, от които никой не може да спечели пари.
Елон никога няма да бъде по-богат, отколкото е в момента, а до 5-10г. ще е доста по-бдеден, тогава ще си тролва само Амбър Търд.