хейтър
Аз не търся обезщетение от тях, те търсят от мен. Имам чуството че някой тук работят във Виваком щом толкова настървено ги защитават.
Само факта че на няколко пъти са съдени за подвеждаща информация и условия само по себе си говори.
Аз съм чел... Но така както седят нещата при теб, жалбата ти изобщо няма да мръдне от гишето на което си я подал. Ще я входират и при положение че го ИМА написано в доготора си до там.... А между другото при положение че ТИ прекъсваш договора ( и то видимо с написано нещо вътре и подписано от теб ) ти отпадат промоциите и се радвай, че не е както преди да плащаш за целия договор месечните такси... Прецакан си и това е, подписал си го и това е факт.....AMitrev
ти колко пъти си чел целият договор при подписване за телевизия, телефон, интернет или някаква друга услуга. Въобще има ли някой тук който да чете един договор на място от над 7 000 думи.
Аз съм писал че сам съм си виновен защото не съм прочел договора и вината си е моя.
Проблемът е че продавач консултантите са там те да ти разяснят договора а не да си премълчават такива такси и уловки.
Проблемът е че тази уловка е написана чак в края на трета страница а не както другите тарифи на първа страница.
Проблемът е че всичко това е с умисъл.
Нека да пишат тук колко абонати на Виваком знаят за това условие.
А супорта е за това, да питаш и те да ти обяснят , до като седим и си мълчим и нищо не правим ще е така....ще има кой да ни клати.
От съдилища също няма смисъл, защото те са си направили договорите да им позволяват такива деяния и да ги предпазват ако някой се опълчи. А сигурно всеки ден някой някъде се прецаква, така че това не е нещо ново за операторите, това се случва години наред и те със сигурност са много наясно със ситуацията.
Има има, не се предавай !Страшно много се дразня и на рекламните съобщения които пращат почти всеки ден. Как съм спечелил, трябва да партя СМС еди си къде, какво да правя, за да участвам в томбола или някаква такава тъпотия. За съжаление отърване май няма от тоя спам...
Много възможно е да си прав, но пък и 20 са били работили едновременно и не е имало чак такъв спад. Въпреки, че е смотан стар модел рутерът, се оказа куче, към което съм вързал и още друг по-нов допълнително за втора мрежа. Някой път разбутам lan кабелите, връзките, буксите.. откопчея и ги закопчея наново, и всичко е тип топ. Като цяло по-скоро съм доволен от Виваком като цяло, а от местните ни доставчици по-скоро вече не.Ако наистина си навързал 15 устройства на едно и също WiFi по едно и също време, това може да е проблем с рутера. Аз на моя, който е от скъпите модели, като му вържа няколко устройства и кляка по необяснима за мен причина. Сигнала си се вижда като отличен, само че интернета се просмуква като през задръстен канал. Та тествай да видиш как е с 1-2 навързани устройства, не 15.
Е така де, искаш всичко да е за сметка на другата страна.хейтър
Аз не търся обезщетение от тях, те търсят от мен. Имам чуството че някой тук работят във Виваком щом толкова настървено ги защитават.
Само факта че на няколко пъти са съдени за подвеждаща информация и условия само по себе си говори.