Blinky всички правят едно и също и после се чудят, че нещата не вървят. Ами повече от ясно е, че пазарът яко ще се пренасити. Ако човек например иска да продава техника, то напълно в реда на нещата е да създаде технологичен новинарски сайт в който хората да влизат и да четат. Ясно е, че доста време ще мине докато се популяризира, но в крайна сметка нещата си струват. Ама ти си нямал време, за да превеждаш или съставяш статии... Това са само оправдания от вида - аз искам да мина по лесния начин. И накрая пазарът ти бил малък.Кой е сайта, ако не е тайна. Колкото до Kaufland, същото е за Била, Лидл, Фантастико и други вериги. Но сравнението е доста неподходящо, според мен. И всеки пазарува храна, вода и всякакви продукти от първа необходимост, което четенето и ровенето в интернет, не е такова.
Не е никакво оправдание, сравни ни с някоя друга държава. Добре, ще го задам така въпроса - Къде би пуснал информативен сайт в някоя микро ниша - България или Италия? 7 милиона или 60 милиона? Има си значение. Повече бизнес, повече хора.
Нямам никакви наблюдения за Craft CMS.
Ако пуснеш информативен сайт в България и той успее да се самоиздържа, тогава като го пренесеш в Италия, то направо ще избиеш рибата както се казва! Та да ти задам контравъпрос - кое може да ти е цел в интернет представянето - да създадеш малко сайтче и да цокаш смешни пари от него или да налучкаш успешната формула и да я приложиш за евентуално по-голямо развитие?
Сайтът за който говоря не е тайна, но не желая да го казвам публично.