Интернет доставчик събота и неделя

От: Re: От: Интернет доставчик събота и неделя

Така ли? Аз ако нещо не ме кефи, сменям. Дори съм готов да не ползвам нещо, но няма да дам пари за нещо, което не струва, в повечето случаи услугата. прилежаща към продукт или само услуга. Мазохист съм и аз, жената се разправя. Аз обикновено им тегля една и грам не се занимавам. :)
Има и изключения като теб:)
В повечето случай особено за бизнес потребители е много трудна смяната на даден доставчик.
А има и много сива икономика и нелоялни фирми, който подбиват яко цените...Много хора плащат малко и не получават нищо но не искат да платят малко повече и да получат поне нещо

Sent from my SM-N910C using Tapatalk
 
От: Re: От: Интернет доставчик събота и неделя

Има и изключения като теб:)
В повечето случай особено за бизнес потребители е много трудна смяната на даден доставчик.
А има и много сива икономика и нелоялни фирми, който подбиват яко цените...Много хора плащат малко и не получават нищо но не искат да платят малко повече и да получат поне нещо

Кажи поне оправиха ли се нещата или до 10 минути ще ти се обадят да кажат? :)

Лесно се говори за смяна на оператор или доставчик, но когато алтернативата е същия гювеч е много трудно. Баща ми изреди всички мобилни оператори и от днес е към теленор - да видим те пък какви ще ги накъдрят. Ако и те станат спонсор на говеждия отбор ще трябва да се отказва от телефона. :D
 
От: Re: От: Интернет доставчик събота и неделя

Кажи поне оправиха ли се нещата или до 10 минути ще ти се обадят да кажат? :)

Лесно се говори за смяна на оператор или доставчик, но когато алтернативата е същия гювеч е много трудно. Баща ми изреди всички мобилни оператори и от днес е към теленор - да видим те пък какви ще ги накъдрят. Ако и те станат спонсор на говеждия отбор ще трябва да се отказва от телефона. :D
В неделя дойде едно момче на обекта и каза че едва днес са му предали и че нямат там покритие, въпреки че ни бяха казали че има:)
Днес БТК ми извиха ръцете да сложа стационарен телефон там за да ми пуснат нет и ги чакам да дойдат, поне ми дадоха срок който ми изглежда разумен. До тогава за моя сметка осигурявам нощна охрана на обекта, тъй като трябваше в събота да имат камери който да се гледат в дежурен център. В събота нямаха и ги охранявам фрии докато ми пуснат нет...Така че понеже Комнет нямат никаква координация и ми заявиха че имат покритие, близо една седмица ще предоставям безплатна услуга.

Sent from my SM-N910C using Tapatalk
 
От: Интернет доставчик събота и неделя

Звънна ми току - що един от шефовете да ми се извини за забавянето и да ми каже че са намерили начин да ни свършат работа ако решим. Както и предполагах служителките в кол центъра са оплели нещата и едва днес той е разбрал за нас...
Поне беше любезен човека и се извини за недоразумението.


Sent from my SM-N910C using Tapatalk
 
От: Re: От: Интернет доставчик събота и неделя

В неделя дойде едно момче на обекта и каза че едва днес са му предали и че нямат там покритие, въпреки че ни бяха казали че има:)
Днес БТК ми извиха ръцете да сложа стационарен телефон там за да ми пуснат нет и ги чакам да дойдат, поне ми дадоха срок който ми изглежда разумен. До тогава за моя сметка осигурявам нощна охрана на обекта, тъй като трябваше в събота да имат камери който да се гледат в дежурен център. В събота нямаха и ги охранявам фрии докато ми пуснат нет...Така че понеже Комнет нямат никаква координация и ми заявиха че имат покритие, близо една седмица ще предоставям безплатна услуга.

Sent from my SM-N910C using Tapatalk

Не се връзвай на такива глупости. Какъв БТК, като мрежата отдавна е поета от Свиваком. Мен пък ме принуждават да сменя плана и да ползвам интернет чрез плана за мобилен телефон, а не към стационарния, защото медната свързаност вече не се поддържа и скоро ще спрат сигнала. Отказвай договора - имаш право в три дневен срок да го разтрогнеш.
 
От: Re: От: Интернет доставчик събота и неделя

Не се връзвай на такива глупости. Какъв БТК, като мрежата отдавна е поета от Свиваком. Мен пък ме принуждават да сменя плана и да ползвам интернет чрез плана за мобилен телефон, а не към стационарния, защото медната свързаност вече не се поддържа и скоро ще спрат сигнала. Отказвай договора - имаш право в три дневен срок да го разтрогнеш.
Нямам избор а и вече не ми се занимава. Искам само да се приключи сагата:) Ако ще и сателит да слагат...

Sent from my SM-N910C using Tapatalk
 
От: Интернет доставчик събота и неделя

Звънна ми току - що един от шефовете да ми се извини за забавянето и да ми каже че са намерили начин да ни свършат работа ако решим. Както и предполагах служителките в кол центъра са оплели нещата и едва днес той е разбрал за нас...
Поне беше любезен човека и се извини за недоразумението.


Sent from my SM-N910C using Tapatalk

В такъв случай щях да го рекетирам, да му заявявя: "Ще остана при вас, само ако уволните от фирмата неадекватните си служителки."
 
От: Интернет доставчик събота и неделя

В такъв случай щях да го рекетирам, да му заявявя: "Ще остана при вас, само ако уволните от фирмата неадекватните си служителки."
Не бих изял хляба на жената. Тяхна си работа и кадрова политика. Би трябвало да си направят изводи че изпускат клиент заради някой.
Хубаво е че накрая някой се обади и защити поне малко името на фирмата.

Sent from my SM-N910C using Tapatalk
 
От: От: Интернет доставчик събота и неделя

Не бих изял хляба на жената. Тяхна си работа и кадрова политика. Би трябвало да си направят изводи че изпускат клиент заради някой.
Хубаво е че накрая някой се обади и защити поне малко името на фирмата.

Sent from my SM-N910C using Tapatalk

И ти искаш някаква промяна? С такива служители, с такива шефове, които не знаят как да контролират персонала си - и след 10 години няма да има промяна. Този служител вреди на фирмата и трябва незабавно да бъде уволнен, когато изгонят некадърния човек от няколко работи, той ще не ще, ще се научи. Ако пък не иска да се учи - да ходи да рови в кофите.

Нима ти като шеф на фирмата няма да уволниш свой служител, ако разбереш, че заради него си загубил клиент и репутация?
 
От: От: От: Интернет доставчик събота и неделя

И ти искаш някаква промяна? С такива служители, с такива шефове, които не знаят как да контролират персонала си - и след 10 години няма да има промяна. Този служител вреди на фирмата и трябва незабавно да бъде уволнен, когато изгонят некадърния човек от няколко работи, той ще не ще, ще се научи. Ако пък не иска да се учи - да ходи да рови в кофите.

Нима ти като шеф на фирмата няма да уволниш свой служител, ако разбереш, че заради него си загубил клиент и репутация?

Отново генерални заключение без да имаш ни най-малка представа.
 
От: От: От: Интернет доставчик събота и неделя

И ти искаш някаква промяна? С такива служители, с такива шефове, които не знаят как да контролират персонала си - и след 10 години няма да има промяна. Този служител вреди на фирмата и трябва незабавно да бъде уволнен, когато изгонят некадърния човек от няколко работи, той ще не ще, ще се научи. Ако пък не иска да се учи - да ходи да рови в кофите.

Нима ти като шеф на фирмата няма да уволниш свой служител, ако разбереш, че заради него си загубил клиент и репутация?
Аз много трудно уволнявам, предпочитам да дам втори шанс, да поговорим и да видим къде се бърка. В повечето случай сгрешилия служител оценява това и наистина се старае повече и държи на работата си и фирмата. Естествено има и друг тип, приемат това за даденост и си продължават в същия дух, тогава е ясно че каузата е изгубена.
Не съм убеден че това е правилен подход, но пък засега съм ок с хората си и почти съм свел текучеството до нула, като има хора с които работя от много години а и гледам да правя добър подбор и когато намеря подходящ човек гледам да е доволен от работата си и от отношението. Почти не отказвам услуга или съдействие на колега.
Няма универсално решение, всеки случай е различен но в случая за който е темата неумение или неангажираност на един човек обърка мой планове и малко или много донесе лоша реклама на фирма която може би не го заслужава...Шефът там да си прецени.
 
От: От: От: Интернет доставчик събота и неделя

Аз много трудно уволнявам, предпочитам да дам втори шанс, да поговорим и да видим къде се бърка. В повечето случай сгрешилия служител оценява това и наистина се старае повече и държи на работата си и фирмата.

Това е правилния подход, но не винаги се получава, както и си написал. По-важното е, че ти ще свършиш работата и макар и с малко загуби, ще успееш да запазиш репутацията и доброто си име.
 
От: От: От: Интернет доставчик събота и неделя

Това е правилния подход, но не винаги се получава, както и си написал. По-важното е, че ти ще свършиш работата и макар и с малко загуби, ще успееш да запазиш репутацията и доброто си име.
Да, пари се изкарват но репутация трудно се гради а супер лесно пада, преживявал съм го.
И във бизнеса в живота а и във форума май:)
Работил съм с няколко души от тук , като първият с когото работих ми препоръча другите и съм доволен от това което получих.


Sent from my SM-N910C using Tapatalk
 

Горе