Какво правите с клиенти, които не си плащат?

От: Какво правите с клиенти, които не си плащат?

С посредника на клиента сме рзменили –точно– 99 мейла и 5 скайп чата.

О брато питай мене - сори бързо чета и съм пропуснал, че има посредник!
Скоро имах подобен случай!Аз вервах на посредника, но започна да го сучи- днеска ,утре ,в чужбина са ,банковата им система не работела и т.н Но определено не мислех,че проблема е в посредника.Звънкам аз след поредното ядосване/ебати и бедната фирма си виках/ в техния офис и им викам - абе проблемии ли имате с банковите системи?-Естествено от там ми казват,че нямат проблеми - и на свой ред питат! -Защо?-ами как защо за парите,като луд звъня !О парите ти ги изпратихме преди 2 месеца. Ок затворих! Посредника беше прибрал парите и изхарчил.След този разговор разбраха,как изложил фирмата им и дори вече му нямат доверие посредника е техен служител!
 
Re: От: Какво правите с клиенти, които не си плащат?

След последния, в който може би бях малко по-директен, отколкото би трябвало, ме блокира. Не отговаря на мейли или телефонни обаждания.

В такъв случай – почва се и ще бъде грозно...
Хахах, ами да го лапа викам аз. :) Ние подкрепяме. Аз съм малко краен, но това е позицията ми. Не уважавам хора, които не ценят труда на хората, особено такъв труд, дето всеки малоумник, които пише на компа в стил "полета на сокола" с един пръст, си мисли, че това не струва пари и че всичко е фри и не знам си още какво. Шибани идиоти. Предпочита на к*рволяка да и купи нов телефон, вместо да си направим фирмен сайт. Това е не защото кръвта му е другаде, а защото се е родил тъп. А това трудно се поправя. Просто кретена е сина на някой с пари и ... да, всички знаме приказката на пепеляшка, нали? Като индивидуална единица ще загине точно за 2-3 дни. :)

Действай, но ако искаш наспи се, премисли го пак. И гледай най-важното - не да си отмъщаваш, а просто да го направиш така, че да ти се отплати труда или да намериш начин да го продадеш, монетеризираш или каквото можеш, само и само да вземеш заслуженото за сайта.

Открадни му клиенти, нека седи, пък ако си имаш познати в тази област препращай готови клиенти. Направи го така, че да го заболи най-силно - кради от бизнеса му. Аз бих го изиграл така, така и така вече има работен сайт, защо не. :) Това е в случай, че ти се занимава и му намериш преди това някой клиенти, за да го купи.
 
От: Какво правите с клиенти, които не си плащат?

Посредникът е служител, който от дълго време работи за клиента. Докопах се и до телефона на клиента. Утре ще проведем един разговор.

Само че съм в неудобна позиция. Неговият служител вероятно през цялото време е прехвърлял цялата вина върху нас, а и с него поддържат отношения от по-отдавна, отколкото с нас.
Някакви идеи как да подходя с комуникацията?
 
От: Какво правите с клиенти, които не си плащат?

Някакви идеи как да подходя с комуникацията?

Ти нали вече изпрати писмото? За един-два дена трябва да пристигне (ако пощальона не го загуби). Би трябвало да кажеш същото, което е написано в писмото за да не се получи неудобна ситуация...

Може просто да изчакаш да пристигне писмото и ако няма отговор да му се обадиш да го питаш дали е получил писмото.
 
От: Какво правите с клиенти, които не си плащат?

Посредникът е служител, който от дълго време работи за клиента. Докопах се и до телефона на клиента. Утре ще проведем един разговор.

Само че съм в неудобна позиция. Неговият служител вероятно през цялото време е прехвърлял цялата вина върху нас, а и с него поддържат отношения от по-отдавна, отколкото с нас.
Някакви идеи как да подходя с комуникацията?


Този филм ми го изиграха!


Идеи за комуникации-естествено казваш
SHOW ME THE MONEY!
 
От: Какво правите с клиенти, които не си плащат?

Не, не. Настоявам на телефонната опция, за да съм сигурен, че казаното от мен ще бъде чуто, а писмото ще бъде очаквано и потърсено.
Идеята е да не ми затвори телефона на второто изречение. Social engineering, anyone?
 
От: Какво правите с клиенти, които не си плащат?

Не, не. Настоявам на телефонната опция, за да съм сигурен, че казаното от мен ще бъде чуто, а писмото ще бъде очаквано и потърсено.
Идеята е да не ми затвори телефона на второто изречение. Social engineering, anyone?

Като каза "Social engineering" - Сключи договор от разстояние по телефона !!! :lol:
 
От: Какво правите с клиенти, които не си плащат?

Идеи за social bombardment

Обаждаш се!Звъни се дрънннннннн.Вдигат ти и чуваш женско гласче!Ало!
Ко ало ма - я си дай шефо да говорим!А тя продължава да говори сссссссс, ати и отговаряш- Аррр у токинг ту ми и се оглеждаш ссссссссссъскащата змия да не излезе от слушалката.Продължаваш в същию дух. Шоу ми дъ мъни или теб ша .бем.СССССССССС О за 1300 знаеш ли ,колко свирки ша напраим ама ги нема,дадохме ги на посреднико!
е това беше сценарий ,който не бива да се прилага,но определено в твоя случай постредника е виновен!!!
Обаждаш се на шефа им и му казваш ,че ти дължат пари -твае без никакви social и тем подобни мазнотии!
 
От: Какво правите с клиенти, които не си плащат?

Хаха, ъпдейт.
Току-що направих равносметката.
С посредника на клиента сме рзменили –точно– 99 мейла и 5 скайп чата.

След последния, в който може би бях малко по-директен, отколкото би трябвало, ме блокира. Не отговаря на мейли или телефонни обаждания.

В такъв случай – почва се и ще бъде грозно...
Може да покажеш сайта и фирмата тук, за да си имаме едно на ум. Утре може да поиска от някой друг да му направи сайт и пак да не плати.
 
От: Какво правите с клиенти, които не си плащат?

Да земеш да намалиш малко сериалите :) .

За конкретния случай едва ли е приложимо това, но ме интересува при по-тежки ситуации как е. Примерно 2-ма са се сбили, единият е в болница с опасност за живота. Няма свидетели, няма доказателства. И така делото е думата на единия срещу думата на другия. Единият обаче дава себеугодни показания, неотговарящи на истината. Какво се прави в този случай? Ако лъжецът е много добър, как съдът ще разбере истината?
 
От: Какво правите с клиенти, които не си плащат?

Не, не. Настоявам на телефонната опция, за да съм сигурен, че казаното от мен ще бъде чуто, а писмото ще бъде очаквано и потърсено.
Идеята е да не ми затвори телефона на второто изречение. Social engineering, anyone?

Представи се както си му е реда, кажи нещата в прав текст и изтъкни, че си готов на среща да покажеш, че работата е свършена. Не тръгвай да обвиняваш посредника, а натърти, че забавянето не е по твоя вина и поради тази причина си потърсил директен контакт. Ако и тогава ти затвори телефона почвай да ги правиш тия зулуми, за които така яростно те съветват тука.
 
От: Какво правите с клиенти, които не си плащат?

Може да покажеш сайта и фирмата тук, за да си имаме едно на ум. Утре може да поиска от някой друг да му направи сайт и пак да не плати.
Уебсайтът на фирмата след няколко дни ще го покажа, предполагам.
В момента давам снимка от версията му без content. В момента изглежда по малко по-различен начин, понеже е пипан без да сме провели обучение как се управлява.

Иначе в сорс кода на уебсайта има HTML коментар, който се вижда.
 
От: Какво правите с клиенти, които не си плащат?

Все още не мога да се свържа, но почти...
 
От: Какво правите с клиенти, които не си плащат?

Все още не мога да се свържа, но почти...

Не знам дали клиентът е от твоя град, но ако е от твоя град или е близко и имаш възможност - защо не се видиш лице в лице с него. Реална среща? Така би могъл да спечелиш много повече. Не отивай сам, ако се опасяваш, че може да скочи да се бие нещо - вземи някое приятелче с теб. По този начин игнорираш некоректния посредник. Както и се изказаха мнения - възможно е човека да не знае какво става и да е заблуждаван от служителя си.
 
От: Какво правите с клиенти, които не си плащат?

Как може да се вържете на на такава схема, направо ела вълчо изяж ме. Не се обиждай ама това на сериозна фирма която работи на светло трудно може да се случи.
Принципно като работиш в сивия сектор и клиентите ти са сиви. Почва едно надлъгване и рано или късно ядеш шамари в прекия или преносния смисъл.
 
От: Какво правите с клиенти, които не си плащат?

Кой е казал, че някой работи в сивия сектор? По-горе никъде не се споменава такова нещо.
 
От: Какво правите с клиенти, които не си плащат?

Не знам дали клиентът е от твоя град, но ако е от твоя град или е близко и имаш възможност - защо не се видиш лице в лице с него. Реална среща? Така би могъл да спечелиш много повече. Не отивай сам, ако се опасяваш, че може да скочи да се бие нещо - вземи някое приятелче с теб. По този начин игнорираш некоректния посредник. Както и се изказаха мнения - възможно е човека да не знае какво става и да е заблуждаван от служителя си.

От бой не се притеснявам, пък и е нормално да отида с колега – понякога клиентът просто има нужда да смени човека, с когото говори.

Иначе мисля, че в крайна сметка ще се разберем, има някакъв прогрес, но за момента не мога нищо съществено да кажа пред вас.

@freestyler – съжалявам, само че няма да ти отговоря. Мисля, че не си обърнал внимание на въпроса на темата.
 
Последно редактирано:

Горе