Как вървят добавянията на продукти в магазин или сайт за обяви

tanipo

Well-Known Member
Някой може ли да сподели цена, която плаща примерно за това да му се качат продуктите в сайт за обяви от магазина.
 
От 0,10 до 0,50 лв. но се е случвало и до левче да плати. Ако имаш повече снимки или различно описание за всеки сайт. Аз съм искал редакции на снимките за различните сайтове, по скоро си е въпрос на договаряне. За 50 стинки със сигурност ще намериш някоя в майчинство която да свърши качественно работата. Успех.
 
до 1,0 лв макс
 
Май зависи от няколко фактора това, поне докато съм питал за цена. Но не надвишаваше 1 лв. на продукт. Оскъпява се от:

1. Повече от една картинка;
2. Опции - цветове, размери и др.;
3. Завъртяно съдържание - линкове, цветове за някои думи, подредба ако се прави от човека;
4. Ръчно навръзване на продукти;
 
За да пазаруват клиентите, картинките задължително трябва да са повече от 1. Колкото повече, толкова по-добре и то с по-голяма резолюция. Клиента все пак не го вижда физически, а виртуално и по картинката преценя, освен ако не познава продукта, а го поръчва online заради по-добрата цена.
 
За да пазаруват клиентите, картинките задължително трябва да са повече от 1. Колкото повече, толкова по-добре и то с по-голяма резолюция. Клиента все пак не го вижда физически, а виртуално и по картинката преценя, освен ако не познава продукта, а го поръчва online заради по-добрата цена.
И само да допълня към казаното - Задължително да са добре обработени. Най ме е дразнело снимки от телефон с камера на ниска резолюция и после плес направо в сайта. Картинката (най-вече) и описанието продават. Какво остава, ако нищо от двете не е ОК. Често описанията са 2-3 кратки изречения, да не говорим, че са copy-paste.
 
И само да допълня към казаното - Задължително да са добре обработени. Най ме е дразнело снимки от телефон с камера на ниска резолюция и после плес направо в сайта. Картинката (най-вече) и описанието продават. Какво остава, ако нищо от двете не е ОК. Често описанията са 2-3 кратки изречения, да не говорим, че са copy-paste.

Блинки описанията не са важни, даже изобщо, важни са техническите характеристики на продукта, било то техника или дамска чанта, за пример мога да ти дам моя сайт, но на лично. По бърз и лесен вариант за придобиване на представа за продукта от техническата информация е само снимката, но често тя не може да акцентира върху важните детайли, а чрез техническата информация можеш да акцентираш върху тях и да прекриеш недостатъците, превежда се по - лесно на чужди езиции т.н

Снимката на продукта в никои случай не трябва да бъде с голяма резолюция, да за малък сайт може да свърши работа, но примерно амазон могат да си спестят близо 5% от разходите ако смалят изображенията, но не го правят умишлено за заблуда на кокуренцията, понеже те могат да си го позволят а конкуренцията не може, а всякакво конкуриране с тях в това отношение е безмислено харчене на ресуср които може да се употреби за доста по успешни и продуктивни работи. В моя сайт всички изображения са 1000 х 1000 пиксела, достъчно големи са за обстойно преглеждане на всички мобилни устройства, ако е небходимо акцентиране върху детайл, просто добавям допълнително изобрацение само за детайла, не слагам супер тежка снимка само за да може при увеличение да се види материята на плата и то ако се увеличи. Една супер снимка тежи 2 и певече мегабрайта, две нормални оптимизирани снимки тежат общо 200, до 300 кб, което е близо 6 пъти по - малко. Средната тежест на една страница трябва да е до 1 мегабайт ако само една от снимките ти е 2 мегабайта то няма никакъв шанс да зарежда сайта ти бързо и то от мобилни устройства. В БГ интернет на телефоните е бърз и става, но в близка гърция или румъни нещата не стоят така, затова голям праз че имаш супер снимка като еднва 5% ще дочакат да я видят.

Качването на продукт е дълготрайна инвестиция и някои пръдля или пръдла за левче или по - малко не може да свърши работа, аз за около 17 000 продукта до момента съм вложил над 80 000 лева в заплати на спеиалисти които да създават съдържание! Не е правилно да наблъскаш с копи пейст много продукти и после да почнеш да плащаш за създаване на блогове и качествено съдържание което да поддържа и замаскира зле свършената работа, трябва да бъде свършена добре работата и да не се нуждаеш от блог, защото маосово блоговете имат по 100, 200 статии а техните сайтове имат по 1000 усрани продукта, би било по - добре да има 200 прекрасни продукта, 800 усрани и нула статии! Така че качването на продукт е най - важната инвестиция в целия проект, за която трябва да бъдат назначени хора, обучени и следени дали си вършат работата. Да може и да се опитат да копират от големите, но така ще се закопоят още повече, понеже аз съм име я ме копира я съм му издействал наказание в гугъл което да му съсипе бизнеса, ако не успея продължавам с КЗП, ако и там не успея, пращам данъчните и така докато не го съсипя.
 
Да, добре, че поясни за това какво е описание и какво е характеристики на продукта, защото случаи, в които характеристиките на даден продукт за някои минава за описание. За снимките са съгласен, обработката им и рисайзването може да се осъществи с всичко над 1000 х 1000 пиксела. Но за последното не съм много съгласен - че продукта е дълготрайна инвестиция. Съдя по мой познат, който продава дрешки. Там един продукт реално е за един сезон. Другият сезон излизат по-нови модели (визия, цветове), а старият вече не се произвежда. Ако имаш предвид под "дълготрайна инвестиция" живота на продукта е така, но ако се смята за "дълготрайна инвестиция" на база съдържание, създадено за магазина - не отговаря на тази дефиниция. Поне в този случай, който споменах.

Наблюдавам нон стоп магазини, които имат наистина хубави продукти и промоции, но нещо много лошо в тяхното достига до крайния клиент ми прави впечатление. А именно това, че един продукт (отличаващ се и може би с голям потенциал да изкара добри обороти на собственика си) или продуктова линия е слабо представена не само в сайта, но и кампанийно. Грам не се мисли върху това, че трябва да се изготвят добре направени изображения за него, банери, кампании и обвързващи с други сходни продукти промоционални пакети. Смятам го за голям минус при някои магазини. Някои хора не само правят всичко описано от мен, но и статии за самия продукт - ревю, как се ползва, какво носи като ползи....в тяхната блог секция и/или по чужди сайтове. Това определено ми харесва.
 
@Блинки дрехите писпадат към бързо оборотните стоки. Аз имам няколко клиента които правят по 7 цифрени суми оборот без дори да имат онлайн магазин и не могат да смогнат да шият да си облужат поръчките. Как го постигат ли? Ами просто, не използват платево които не могат да си поизведат. Бързооборотните стоки не са печеливши и правилна стратегия, това да изкараш определени бройки и повече никога да не го шиеш дори и най - големите марки не си го позволяват като Луис Витон, Гучи, Версаче и другите такива. Какво правят те под лимитирана серия ли? Те правя определени строго таргетирани продукти към определена адски активна и платежоспособна аудитория, за която е важно да имат нещо да е автентично и другите да го нямат. Това обикновено се прави за известни хора с влияние. Всички останали продукти ги произвеждат буквално от първия капап на плата! Да се върнем на примера с моите клиенти, те имат собствени платове, които им се поризвеждат по поръчка и могат да произвеждат дадения артикул докато има търсене, след това спират да го произвеждат, но кройката и плата са тяхни и имат неограничени възможности, също така не са си оптимизирали работата и всички тяхни дрехи се правят от тозно определен брой платове и така предлагат широка гама от продукти без да им се налага да свалят даден продукт, щото му е изтекло времето. Как решават проблема с остарялите колекции ли, ами като ги опишат като такива, но те не ги предлагат като стари колекции а като каталог с моделите по години, демек съдържанието им никога не остарява и никога не губят конверсия, в тяхния случай клиент на едро. Какво се случва ако продаваш обаче дрехи втора употреба? Ще ти кажа имам пред очите си и такъв пример. Това което се прави не е описание а точно продуктова характеристика, която е доста добре изработена, че да може да свърши работата на описанието, но това което е направено е далеч над възможностите на някоя майка която да качва продукти за по 50 стотинки. Всъщност добавянето на продуктова характеристика е автоматичен решин които се програмира от човек, демек за всеки продукт ти попълваш анкета от въпроси на база на които се създава автоматично съдържанието, в случая този които попълва анкетата е дълготрайния актив, понеже зад всеки въпрос стои логика която трябва да се владее до съвършенство от човек на които това му е работата демек някои дълготраен актив на фирмата или просто казано служител с опит. Всяка сфера си има свойте особености, но и всяка сфера си има свойте трикове, на това че някои предпочита да блъска безмислено съдържание за бързо оборотна връзка показва колко ниско е нивото на специалистите около него, понеже един елементарен редирект на линка към правилния продукт които е актуален би свършила прекрасна работа има и други варианти да се стигне до конверсия, но това органично не може да се случи без съдържание.
 
Ама бате, искаш,не искаш след време сменят по една или друга причина продукта. Ето сега след месец-два излиза новия iPhone 8. И кво,ще продължиш ли да продаваш примерно 6-цата? Бързооборотни или не, сменяш, няма начин. А и производителите рано или късно вадят нови продукти. Имах едни дропшипъри, които всеки месец пускаха ъпдейтнат ексел файл. Да, месец, два, три нищо не мърдаше, но имаше период, в който нямаше много еднакви продукти. Виж IKEA.....всяка година имат нов каталог, даже имат и сезонни такива. Да,имат си едни "статични" продукти, от които не се отказват и вървят и продължават да ги продават, но определено има много резки промени.И тук говорим за мебели и нещо, което според мен не е чак толкова бързооборотно.
 
Това като цяло доходоносно ли е ? Имаш ли право да излизаш от вас ?
 
Ами за допълнителни доходи върши работа. Аз качвах по много, защото имах какво да качвам и си ги правих по 200-300лв и сам си определяш работното време и по колко ти е възможно да качваш на ден :)
 

Горе