И само да допълня към казаното - Задължително да са добре обработени. Най ме е дразнело снимки от телефон с камера на ниска резолюция и после плес направо в сайта. Картинката (най-вече) и описанието продават. Какво остава, ако нищо от двете не е ОК. Често описанията са 2-3 кратки изречения, да не говорим, че са copy-paste.
Блинки описанията не са важни, даже изобщо, важни са техническите характеристики на продукта, било то техника или дамска чанта, за пример мога да ти дам моя сайт, но на лично. По бърз и лесен вариант за придобиване на представа за продукта от техническата информация е само снимката, но често тя не може да акцентира върху важните детайли, а чрез техническата информация можеш да акцентираш върху тях и да прекриеш недостатъците, превежда се по - лесно на чужди езиции т.н
Снимката на продукта в никои случай не трябва да бъде с голяма резолюция, да за малък сайт може да свърши работа, но примерно амазон могат да си спестят близо 5% от разходите ако смалят изображенията, но не го правят умишлено за заблуда на кокуренцията, понеже те могат да си го позволят а конкуренцията не може, а всякакво конкуриране с тях в това отношение е безмислено харчене на ресуср които може да се употреби за доста по успешни и продуктивни работи. В моя сайт всички изображения са 1000 х 1000 пиксела, достъчно големи са за обстойно преглеждане на всички мобилни устройства, ако е небходимо акцентиране върху детайл, просто добавям допълнително изобрацение само за детайла, не слагам супер тежка снимка само за да може при увеличение да се види материята на плата и то ако се увеличи. Една супер снимка тежи 2 и певече мегабрайта, две нормални оптимизирани снимки тежат общо 200, до 300 кб, което е близо 6 пъти по - малко. Средната тежест на една страница трябва да е до 1 мегабайт ако само една от снимките ти е 2 мегабайта то няма никакъв шанс да зарежда сайта ти бързо и то от мобилни устройства. В БГ интернет на телефоните е бърз и става, но в близка гърция или румъни нещата не стоят така, затова голям праз че имаш супер снимка като еднва 5% ще дочакат да я видят.
Качването на продукт е дълготрайна инвестиция и някои пръдля или пръдла за левче или по - малко не може да свърши работа, аз за около 17 000 продукта до момента съм вложил над 80 000 лева в заплати на спеиалисти които да създават съдържание! Не е правилно да наблъскаш с копи пейст много продукти и после да почнеш да плащаш за създаване на блогове и качествено съдържание което да поддържа и замаскира зле свършената работа, трябва да бъде свършена добре работата и да не се нуждаеш от блог, защото маосово блоговете имат по 100, 200 статии а техните сайтове имат по 1000 усрани продукта, би било по - добре да има 200 прекрасни продукта, 800 усрани и нула статии! Така че качването на продукт е най - важната инвестиция в целия проект, за която трябва да бъдат назначени хора, обучени и следени дали си вършат работата. Да може и да се опитат да копират от големите, но така ще се закопоят още повече, понеже аз съм име я ме копира я съм му издействал наказание в гугъл което да му съсипе бизнеса, ако не успея продължавам с КЗП, ако и там не успея, пращам данъчните и така докато не го съсипя.