Как да продаваме повече офлайн

Само като се замислим: човек посещава магазина за 10-на минути, не повече. На работното си място стои с часове. И сега въпрос: кой си си купува ароматизатор за кола, да го остави в службата? Дори и при условие, че приемем, че той харесва въпросната миризма? Хубавата обстановка в магазина са твърде евтини трикове, които вървят за много разглезени клиенти. А те много рядко ходят в "левче". Не така стои въпросът когато посещаваш кино, където целта ти е точно да разпускаш. Тогава подобен подход е повече от желателен, както и това продавачките на билети да са доста учтиви... При бутиците също нещата са доста по-различни от магазина за левче.
Да ти кажа, живял съм в Швейцария, и по магазините е гробна тишина все едно току що е била панахидата на 80 човека (с молба да ме извиняват най-сърдечно чувствителните хора, за черния ми хумор). По улиците се чуват велосипеди и безшумни три литрови Аудита А6 на 1 година възраст. Говорим за най-богатата и развита държава в света, най-вероятно. Същата тази, която прави Викторинокс и ЗИГ ЗАУЕР.

Аз лично, и много мои приятели -- искаме тишина. Като искам шум, ще отида на дискотека или клуб, да се напия като говедо и да вилнея, което не правя, понеже и вкъщи си имам хубава музика, която слушам силно ... като се напия, което не правя, понеже не пия.
 
Сега и ако споделите как да рекламираш локален магазин на местно ниво, защото аз почнах да се изчерпвам от към идеи.
П.С Написаното от автора държа да се спазва в моя магазин от служителите, аз съм на същото мнение че доброто отношение към клиента е печеливша стратегия
 
Сега и ако споделите как да рекламираш локален магазин на местно ниво, защото аз почнах да се изчерпвам от към идеи.
П.С Написаното от автора държа да се спазва в моя магазин от служителите, аз съм на същото мнение че доброто отношение към клиента е печеливша стратегия

Да разбира се, стига да споделиш малко повече относно бизнеса.
Аз примерно, за новостартирала фирма в малко населено място винаги се стремя да се хамелеонозирам. С други думи, трябва да се слееш с таргета си, освен с промоции трябва и малко по креативен маркетиг.
Примерно отварям магазин в малко градче където всички се познават, е те много ясно че ще купят от познат, а ти ще си чуждица и ще отнеме време докато те опознаят.
Аз навремето направих следното, намерих едно момиче което е популярно в населеното место, има добра репутация и най-важното - хиляди познати. Предложих и да се снима за нашата кампания и бързо се разбрахме, направихме пробни снимки. Приятелят и се нави да се снима безплатно, защо ни трябваше и момче.
След като сложихме два билоборда, всичко живо говореше за това близо месец, как на еди кой си дъщерята се снимала в реклама н еди коя си фирма.
Само идея, успех.
 
Светлина. Миризма. Звук. Мърчандайзер. Зона на касата. Човешко присъствие. Човешки знания. Човешка визия + комуникация.

Обучаване на персонала в манипулация и познаване на характера на клиентите: Чирак - Калфа - Майстор

Най-лесно продаваме на Чираци... в зависимост от пазарната ниша.

Определяне на пола - като търговска стойност вътре в магазина. Кой плаща. Кой купува. Децата имат ли стойност - идват ли много деца с родителите си и т н....

Паркинг места. Безплатен интернет. Кафе. Бонуси и промоционални флаери.

Но диригента на всичко трябва да е гении - щото не трябва всичко да се обяснява на персонала - ще го побъркате.............
 

Горе