Как от SONY се подиграха с мен.

AMOUN

Well-Known Member
Ще ви опиша проблема и искам да помоля всеки който може да даде съвет и мнение, да го направи.

Преди по-малко от месец си купих два телевизора сони големи скъпи, последен модел за повече от 10 000 лв. Преди седмица, единия телевизор спря да работи.
Закарах го в оторизиран сервиз в Красно село, след няколко дни от там ми казаха че повредата не е гаранционна, а е причинена от токов удар.
Ремонта ще струва 1000 лева.

След цял ден разправии, разговори и препращания ми отказаха категорично ремонта да е безплатен, поисках да говоря с управител и ми се обади някакъв Ричард, който бил главната телефонистка на сони и от него не зависи нищо, но ми беше отказано да говоря с някой по-главен. Интересно ми е, защо трябваше да говоря с отговорника на телефонните оператори? Те разбират от сервизна дейност ли, те взимат решенията?

Не ми е за парите които трябва да платя за ремонта, а защо трябва да плащам, при положение че нямам вина.
от сервиза ми казаха ... оооо ами той е бил към булсатком, ние имаме 20 телевизора изгорели от булсат ком.

Ок но каква е моята вина, дори и проблема да е в булсат? да си напишат в упътването че телевизорите им не са съвместими с булсат тогава?
Интересното е че в същото време когато телевизора си замина другите два телевизора също работеха...
И трите са на булсатком, във всяка стая по един и са свързани към една и съща антена с три приемника.
Двата са сони и един панасоник.
ЗАЩО НЕ ГРЪМНАХА И ТРИТЕ?
защо за 5-6 години не ми е гръмнал нито един друг телевизор при същите условия на работа...
Не ми отговориха, това което телефонистката повтаряше през цялото време бяха стандартните глупости, по-шаблон.

Та въпроса мие, как мога да постъпя в момента, готов съм да дам двойно повече пари за да ги осъдя.
Готов съм да пиша и да се обаждам на всички възможни инститиуции, дори и да пусна реклами в гугъл и фейсбук с линк към отворено писмо.
Обидно ми е че се държат по този начин с техен клиент
и това при положение че имам техника на сони за десетки хиляди, лаптопи, телефони, таблети, телевизори уредби, игрови конзоли и десетки техни аксесоари.
Чувствам се измамен и обиден.
Никога повече не бих си купил нещо с тази марка.
Потресен съм от отношението им към клиент, който е дал толкова пари на тяхната фирма.

Искам да помоля, всеки който може да ми даде съвет, как да постъпя и какво да направя,
мога ли да заведа дело, мога ли да го спечеля? или поне мога ли да вдигна достатъчно шум, за да запозная възможно най-много хора със ситуацията.
Към кои институции да се обърна? Къде да подам жалба.
нямат ли международен адрес, на който да се оплача в централата на сони за отношението им?
изобщо, готов съм на всичко, защото мисля че съм прав и не мога да приема тяхното отношение.

Ако познавате адвокат който се е занимавал с подобни казуси или ако някой е минал през подобни проблеми, всичко ще ми е от полза.
 
От: Как от SONY се подиграха с мен.

А дали друг сервиз би дал друга оценка на щетата? Смисъл, оторизиран сервиз - нищо чудно да са партия и нарочно така да ти казват.
 
От: Как от SONY се подиграха с мен.

А дали друг сервиз би дал друга оценка на щетата? Смисъл, оторизиран сервиз - нищо чудно да са партия и нарочно така да ти казват.

И аз това ги попитах, какво ме грее мен мнението на техния сервиз, при положение че те работят за тях... нищо не ми казаха.
Но аз не споря, не разбирам от ток и ок щетата може да е причинена от булсатком, но щом знаят за проблема, защо не са го описали в упътването и да предупредят да не им пускам телевизорите с булсат?
Каква е моята вина в случая и защо не гръмнаха и трите телевизора, при положение че двата са напълно еднакви сонита...
А трябва аз да платя 1000 лева за ремонта и да обикалям по сервизите с бус, понеже телевизора тежи към 50 кила и не се събира в лек автомобил, но за лаптоп, могат да изпратят куриер на адреса? каква е разликата

Проблема обаче е че за да не си загубиш гаранцията, само оторизиран сервиз може да ремонтира продукта им.
 
От: От: Как от SONY се подиграха с мен.

http://www.sony.bg/support/bg/hub/prd-tvhc-tv

Пиши им на сайта. Дай всякакви данни за телевизора.

След това на Комисията за потребителите:

http://www.kzp.bg/

Жалбата да ти е конкретно към магазина и сервиза от които си недоволен.

Но булсатком не са виновни, щом останалите са ти наред.

Не бързай да се настройваш негативно към ... марката. Това е техника. Стават такива неща:|
 
От: Как от SONY се подиграха с мен.

Просто не си попаднал на сервиз според мен. Преди един приятел му смениха харда на лаптоп Сони в Германия , като поеха цялата сума по пращането и получаването. Опитай да заобиколиш тоя сервиз и да говориш с някой извън бг.
 
От: Как от SONY се подиграха с мен.

Това се опитвам да направя, писах няколко писма на международни адреси, но не съм сигурен, че съм уцелил, сони нямат ли си имейл или телефон за контакт някакъв централен който не е само за бг?

Ненормално е някаква телефонистка да ми заяви че нищо не могат да направят и да се оправям сам.
ентусиазирал съм се много силно и съм готов да похарча десеторно по-голяма сума, защото вярвам че съм прав.

как ви се вижда идеята да опиша проблема точно и ясно на три езика и да пусна реклами в гугъл и фейсбук към този проблем, за да го видят поне няколко милиона потребителя?
 
От: Как от SONY се подиграха с мен.

Викни господарите :)
 
От: Как от SONY се подиграха с мен.

Аз имам един въпрос:
ако ремонта струваше 10 лв и пак трябваше да го поемеш - щеше ли да направиш проблем?
 
От: Как от SONY се подиграха с мен.

Въпроса ти изобщо не е на място но мога да ти дам пример.
Ако си купя развалено мляко за 1 лев, ще направя същия панаир, който бих направил и за 1000 лева.
/случвало се е/

За мен не е важна сумата, мога си я позволя, без да се отрази дори на седмичния ми бюджет, проблема е в наглостта и незаинтересоваността на представителите на сони за бг.

Въпроса ти е дебилен и е Все едно аз да те питам:
Ако те изнасилят, за теб ще има ли значение дали са те лашкали 1 минута или един час?
 
От: Как от SONY се подиграха с мен.

Още една случка със СОНИ
преди няколко месеца на смартфон сони скъсах без да искам капачето което предпазва входа за зареждане.
отидох в техен център да попитам за смяна.
обясниха ми че това капаче не може да се смени и трябва да сменя целия панел. не знаели колко ще струва но на по евтин модел струвало 300 лева.
понеже моя беше последния модел от 1300 лева ми казаха че щяло да е двойно някъде... към 500-6000 лева
потърсих решение на проблема, оказа се често срещан... капачето струваше 5-10 паунда в ибей
купих си го и го смених елементарно, оказа се че е на котвичка, просто се издърпва старото и се пъха новото работа за секунди без да се отваря телефона...
айде кажи ми това не е ли измама?
Излъгаха ме че трябва да сеподмени едва ли не целия телефон и ми поискаха 600 лева
за ето това:
http://www.ebay.co.uk/itm/USB-Cap-M...06-C6833-C6843-White-Silver-ORI-/161118863656
 
От: Как от SONY се подиграха с мен.

Щях да ти повярвам, ако не беше цитирал цифри :) (тезата ми се потвърждава и от последния ти пост)

проблема е в булсатком - колкото ти си виновен, толкова и Сони
ако се развали от обикновен токов удар - пак не си виновен ти...нито те. Така, че най-важното е - повредата фабрична ли е или не. В случая най-вероятно не е - тогава проблема не е техен, а твой :) .
И заглавието не е правилно..от Сони не знаят, че съществуваш..какво остава да ти се подиграват. Това, че си купил два телевизора не те прави велик, такива с лопата да ги ринеш.

От глад умри, гъзар бъди..
 
От: Как от SONY се подиграха с мен.

И още нещо:

ЗАЩО НЕ ГРЪМНАХА И ТРИТЕ?

трите са работили по едно и също време?? :mrgreen:

ако са работили: не са изгърмели и трите по същата причина заради която и Единия не е бил изгърмял ДО този момент (момента в който в сервиза вече има 20 бр.)
 
От: Как от SONY се подиграха с мен.

Аз също съм фен на Сони (май вече бивш фен, след последния лаптоп). Почти всичко ми е сони.
Мога да те уверя че не само в бг телефонистите са дебили. Имал съм си работа с американския съпорт абсолютни олигофрени.
Дай му жега яко на всякъде където можеш. Трябва да се разчуе тази работа не може да им правиш 10к покупка и да се държат като идиоти.

Може да опиташ на този чат: https://docs.sony.com/startchat.asp?chat=1

п.с. то по тази логика за всеки кабел може да кажат че е от него проблема
 
От: От: Как от SONY се подиграха с мен.

...От глад умри, гъзар бъди..

Супер... Мерси за разбирането, хубавото /и показателното/е че случката те прави щастлив.
 
От: Как от SONY се подиграха с мен.

Само това последното ли прочете? (защото е единственото ненужно...ти явно си падаш по такива неща :) )
 
От: От: Как от SONY се подиграха с мен.

ако се развали от обикновен токов удар - пак не си виновен ти...нито те.
А не ти ли се струва вероятно експертизата да е невярна?
 
КЗП бате, поне да им дадеш урок на сервиза и на скапания магазин. И това е абсурдна теория, че Булсатком гори телевизори. :) И така да е, ако го напишат на упътването ще изглежда смешно и аматьорско. Драсни и на официалната им страница във фейса да си видят какви бизнесмени има тук в БГ. Да видиш колко бързо ще им се случат нещата.

Ние за един климатик, за който ни направиха на маймуни се свързахме с регионалния мениджър, защото в магазина им явно не са ги юркали от доста време. Да видиш колко бързо ни се случиха нещата. ;)

На английски, културно и обяснително и да видиш как ще им стане едно тегавичко. Още преди да са решили да го изрият, ще го прочетат доста хора. А ако имат представителство тук, което е идея по-отговорно, плейскай и там. ;)
 
От: Как от SONY се подиграха с мен.

Можеш да се свържеш и с булсатком и да им кажеш, че от Сони твърдят, че те са виновни и са ти изгорили плазмата :) Заплаши ги с господарите, това онова. Може пък те да ти предложат нещо, все пак нито една компания не желае да й се уронва по такъв брутален начин престижа.
 
Re: От: Как от SONY се подиграха с мен.

Можеш да се свържеш и с булсатком и да им кажеш, че от Сони твърдят, че те са виновни и са ти изгорили плазмата :) Заплаши ги с господарите, това онова. Може пък те да ти предложат нещо, все пак нито една компания не желае да й се уронва по такъв брутален начин престижа.

Бате, води и някаква официална кореспонденция или записвай разговорите, защото доста интересни неща излизат покрай твоя случай. И аз не знаех, че Булсатком горят маркови и уж надеждни телевизори като Sony. :) И как може да дадеш толкова пари за марка бате. :) Нищо против марката, напротив, имал съм първия им готин тв - тринетрон, но от доста време не са лидер на пазара: http://money.cnn.com/2014/10/30/technology/sony/index.html?iid=HP_LN

Като гледам и как продължават, скоро ще последват Nokia. :)
 

Горе