Как от SONY се подиграха с мен.

От: От: Как от SONY се подиграха с мен.

А не ти ли се струва вероятно експертизата да е невярна?

Това не е от значение, защото няма как да сме сигурни.

По-големия проблем е, че @AMOUn не се досеща защо единия е изгърмял, а другия не е...
аз му казах защо, той се направи, че не го е видял
това говори предостатъчно за темата :)


той самия казва, че не спори на тази тема (дали булсатком са причината)
освен това два пъти споменава това, че не били написали в книжката да не се включва булсатком
ето доказателство:


първи път:
да си напишат в упътването че телевизорите им не са съвместими с булсат тогава?

А дали друг сервиз би дал друга оценка на щетата?

Но аз не споря

втори път:
защо не са го описали в упътването и да предупредят да не им пускам телевизорите с булсат?
 
Последно редактирано:
От: Как от SONY се подиграха с мен.

Аз си купих Сони Бравиа - ориентировъчна цена , около 1000 евро в Испания. Ползвах разни намаления, сезонни, около 40 процента и го изплатих за 10 месеца, без оскъпяване./600 е/. В гаранцията ми пише че ако до 4 години имам проблем. ще го заменят с нов. Вече го ползвам 5 години без проблем. И....случай от БГ - купих ЛЖ, 4 години без проблем, но....занесох го при приятели. Първоначален коментар - ясно за тези години, фебрична повреда /все пак е някакъв лиценз/, но след първия поглед - нов коментар, този телевизор е с отварян капак, а аз уж го купих нов и то от известна фирма за техника в София.
Не споменаваш от къде си го купил.......все пак за скъпи покупки трябва да се използват ....оторизирани дилъри. но в Гугъл са....много за България.
Моя съвет е пиши където можеш и където решиш........все някой трябва да реши че трябва да защити марката////и ще ти отговори.
 
От: Как от SONY се подиграха с мен.

Купен е от голяма верига, но какво са виновни те че не ми работи тв-то.
И нортър, да. не разбирам какво искаш да ми кажеш с това че единия е гръмнал а другия не, но и не държа да го разбирам, защото след мазното ти лайнарско питане дали за десет лева щях постъпя така, няма да ме вълнува дори и ако си признаеш че злобата и зависта са ти наследствени, защото явно не си разбрал написаното.

Проблема не е в това кой е виновен, а как ме отсвириха да се оправям сам и ме карат да обикалям с 50 килограмов телевизор по сервизи, които ми заявяват че ще ми струва 1000 лева, но понеже съм готин ще ми направят отстъпка от ремонта при положение че преди няколко седмици съм дал 10-12 000 за техни продукти и дори не заслужавам да говоря с управител, а имам право да се оплаквам само на телефонистката и тя щяла да им предаде.

И защо телевизора има 4-5 дви входа щом преди всеки свързан кабел трябва да стискам палци и да се надявам че ще извадя късмет и този път?
 
Последно редактирано:
От: Re: От: Как от SONY се подиграха с мен.

. И аз не знаех, че Булсатком горят маркови и уж надеждни телевизори като Sony. :) И как може да дадеш толкова пари за марка бате. :) Нищо против марката, напротив, имал съм първия им готин тв - тринетрон, но от доста време не са лидер на пазара: http://money.cnn.com/2014/10/30/technology/sony/index.html?iid=HP_LN

Като гледам и как продължават, скоро ще последват Nokia. :)

Хубавите телевизори са ми страст и обикновенно всяка есен си купувам поне два нови.
Спрях се на сони, защото... Не знам как да го обясня точно, но техните модели имат характер и стил.
Аз гледам първо дизайна и после всичко останало при всякаква техника дори и лаптопа и миксера.
Напоследък другите марки загубиха идентичност.
 
Малко след дъжд - качулка, но все пак за в бъдеще може да направиш някаква застраховка на всички електрически уреди. Техника е, всичко става(най-вече токови удари).
 
Re: От: Re: От: Как от SONY се подиграха с мен.

Хубавите телевизори са ми страст и обикновенно всяка есен си купувам поне два нови.
Спрях се на сони, защото... Не знам как да го обясня точно, но техните модели имат характер и стил.
Аз гледам първо дизайна и после всичко останало при всякаква техника дори и лаптопа и миксера.
Напоследък другите марки загубиха идентичност.

Специално Сони не знам какво толкова иновативно имат като изостават дори и при телевизорите. Но си прав, все ощебот към дизайн трудно се стигат. Аз избирам техниката по параметрите, които ми предостава и чак след това гледам дизайна. ;) Дори се консултирам с други хора, най-често другиа админ - coolice. Ето защо в нашите сзехме Самсунг, Sony с идея по-слаби показатели струваше много над него. Това е като с iphone. :)
 
От: Как от SONY се подиграха с мен.

Никой производител няма да уважи гаранция след повреда от токов удар. Доколко причината е точно тази вече може да се разисква и да ги съдиш.

Защо не са гръмнали и трите, ако е токов удар - защото може да не са работили и трите точно тогава. Дори и да работи един уред не е задължително да му се случи нещо вследсвие спиране на тока или рязко спадане и увеличаване на напрежението. Уредите си имат разни защити.

3-те енергоразпределителни дружества в страната се ебават яко с всички ни и не ги ебе какъв ток ни доставят. Постоянно има проблеми с тока и постоянно гърмят уреди. В тази насока е и моя съвет. Като всеки даващ съвети, вярвам, че ще ти е много полезен:

Отиди в друг сервиз, за да свериш диагнозата. Ако е друго и го оправят, няма какво да коментираме. Ако отново е токов удар, не им се сърди на СОНИ. Виновника е ЧЕЗ и ще ги съдиш тях. И ще ги осъдиш, защото са го правили и други хора. Постоянно гърмят уреди поради калпавия ток.

P.S. Оправданието с Булсатком е супер некомпетентно и смешно.
 
От: Как от SONY се подиграха с мен.

Ако проблема е пречинен от токов удар, дали през контакт или през другите входове, наистина сони не са ти виновни.
Има някои прости правила които се спазват когато дадеш толкова пари за техника. Слага се упс ( по нисък клас) + реазклонител с защита. Или висок клас. Слагат се протектори на всички кабели, антена... И всичко това заедно с устройството се включва В ЕДИН РАЗКОЛОНИТЕЛ.
Друг е въпроса защо ползваш булсат на 50" телевизор, щото това си е гавра от където и да го погледнеш, да разпъваш SD сигнал на 50", освен ако няма друга алтернатива, но това е друг въпрос.
Относно твоя проблем, ако се съмняваш, констатацията на сервиза им, може да идеш в които искаш друг сервиз, нямащ нищо общо с сони, да ти дадат становище и да ти напишат констативен протокол, но според мен е безмислено... Защото, сони са голяма фирма, ремонта на твоя телевизор ще им излезе 200$, та ако наистина проблема е гаранционен, не виждам смисъл да не ти го опрявят...
Иначе относно гаранцията, те включва отстраняване на софтуерни,хардуерни проблеми и фабрични дефекти. Това да му 'пуснеш' ток, дали през захранване или през другите портове и входове е равносилно на това да му ударш ееин чук в дисплея.
И още нещо, няма производител, които ще ти признае гаранция, при условие на токов удар, а тои като цяло лесно се установява, в някои случаи дори с поглед :)
 
От: Как от SONY се подиграха с мен.

"И защо телевизора има 4-5 дви входа щом преди всеки свързан кабел трябва да стискам палци и да се надявам че ще извадя късмет и този път?"

Преди да се включи или изключи HDMI кабела, задължително трябва да се извади кабела на външната антена, който се явява източник на статично електричество и може да причини изгаряне на HDMI входа. Преди да се започне свързването на уредите с HDMI кабел те трябва предварително се изключат от контакта. Уредите трябва да са вързани на един и същи контакт/разклонител който да е заземен.
 
От: От: Как от SONY се подиграха с мен.

Виновника е ЧЕЗ и ще ги съдиш тях. И ще ги осъдиш, защото са го правили и други хора. Постоянно гърмят уреди поради калпавия ток.

P.S. Оправданието с Булсатком е супер некомпетентно и смешно.


Не винаги. "Токов удар" може да се получи от всякъде.
Включително от незанулени контакти и включването/изключване на HDMI в работещо състояние на телевизора и приемника...
 
От: Как от SONY се подиграха с мен.

Раздуй случая навсякъде, където можеш.

Нека ти се напише протокол от лицензиран сервиз, че случая е от токов удар и подай жалба срещу ЧЕЗ. Те трябва или да ти изплатят или подменят техниката ако е поради тяхна вина.
В най-лошия случай - хората ще разберат за неадекватното обслужване в сони, ще гледат те да решат случая бързо и безшумно. (Така като го пиша се сещам за обслужването на Рав 4, предпоследен модел, от сервиза на Тойота си казват, че стандартно си гори маслото ама не получих отг. от баш Тойота)

Ако успееш да го запишеш или са го казали по телефона, че булсат е виновен и е записано - даваш нужната информация на едната страна и гледаш сеир за уронване на престижа и набеждаване.


И успех от мен с разрешаването!
 
От: Как от SONY се подиграха с мен.

Това със жалбата в ЧЕЗ се прави в 3 или 7-дневен срок. После става късно. Така ми замина принтера и компа преди 2 години...
 
От: Как от SONY се подиграха с мен.

Да обобщя - правиш застраховка, купуваш UPS и пускаш жабла до ЕРП-то. И може би най-достоверната причина - някой свише ти казва да спреш да гледаш телевизия :)
 
От: От: Как от SONY се подиграха с мен.

Никой производител няма да уважи гаранция след повреда от токов удар. Доколко причината е точно тази вече може да се разисква и да ги съдиш.


ай стига бе! :shock: :shock: :shock:
а в книжката написано ли е? може да съм малоумник, но няма да оставя да се подиграват с мен!
ако не е написано - ще ги съдя! Ще наема оня дебелия ако се налага! кажете мога ли да спечеля делото и да им национализирам фирмата (да! правилно прочетохте! цялата фирма ще им взема :evil: бесен съм! как може да се подиграват с най-големия им фен..всичко ми е на сони! Ще радухам случая - някои ако продава реклама да ми пише на лс! ще купя и трафик от ппц сайтове!)

п.п. някои да не помисли, че ми е зор за парите! аз съм ценител на хубавите.... телевизори :p
 
От: От: От: Как от SONY се подиграха с мен.

ай стига бе! :shock: :shock: :shock:
а в книжката написано ли е? може да съм малоумник, но няма да оставя да се подиграват с мен!
ако не е написано - ще ги съдя! Ще наема оня дебелия ако се налага! кажете мога ли да спечеля делото и да им национализирам фирмата (да! правилно прочетохте! цялата фирма ще им взема :evil: бесен съм! как може да се подиграват с най-големия им фен..всичко ми е на сони! Ще радухам случая - някои ако продава реклама да ми пише на лс! ще купя и трафик от ппц сайтове!)

п.п. някои да не помисли, че ми е зор за парите! аз съм ценител на хубавите.... телевизори :p

На някои им е забавно :), на други не толкова. Ние, обикновените съфорумци, гледаме да сме полезни на всички :beer:.
 
От: Как от SONY се подиграха с мен.

.... И може би най-достоверната причина - някой свише ти казва да спреш да гледаш телевизия :)

:lol: :clap: :lol:

това е яко! ... но не оправя проблемът, че Сони не му обръщат специално внимание и не го направят клиент на годината :evil:
 
От: От: От: От: Как от SONY се подиграха с мен.

На някои им е забавно :), на други не толкова. Ние, обикновените съфорумци, гледаме да сме полезни на всички :beer:.

Ти пък! защо така обидено...разбери го и Норти ... това си е неговия "стил и характер" :| едва ли е лично към теб. Мнението ти е полезно, но според мен ... той не иска да съди и накаже виновникът (по твоя преценка това е ЧЕЗ), а ако може да му заменят поне телевизора с друг- чисто нов СОНИ!
 
От: Как от SONY се подиграха с мен.

той не иска да съди и накаже виновникът (по твоя преценка това е ЧЕЗ), а ако може да му заменят поне телевизора с друг- чисто нов СОНИ!

нищо не си разбрала от това сърдечно откровение на един истински ценител на телевизорите...

повторил е два пъти какво иска...
но за съжаление, както става често... истинските ценители остават неразбрани от простолюдието :(

да си напишат в упътването че телевизорите им не са съвместими с булсат тогава?

защо не са го описали в упътването и да предупредят да не им пускам телевизорите с булсат?
 
От: От: Как от SONY се подиграха с мен.

нищо не си разбрала от това сърдечно откровение на един истински ценител на телевизорите...

повторил е два пъти какво иска...
но за съжаление, както става често... истинските ценители остават неразбрани от простолюдието :(

... има нешо, което ценя в теб без да те познавам лично. Способността ти да не се обиждаш. Това е много добро качество между другото. Ти си като... възглавница! Една възглавница колкото и да я удряш, не можеш да я нараниш.

За сметка на това обаче иронията ти без да го целиш ... или точно заради това преминава в един много остър сарказъм, който пронизва доста надълбоко!
Това е ... ок за теб, защото вероятно е полезно за самочувствито и въобще за начина ти на общуване.
НО има ситуации и по-важното хора, които ... не заслужават твоята агресия. За Амоун това е проблем и го е споделил. Можеше и да не го прави. Ти си имаш сигурно други проблеми, които дори не споделяш тук, но той е решил този да го сподели тук.
Има едно правило в медицината, ако не можеш да помогнеш по-добре остави пациента сам да си умре...
... и ако е останал някакво съчувствие във възглавниченото ти сърце би могъл да приемеш, че някой ден този човек може пък да ти помогне на теб :|
 

Горе