Колата с автоматични скорости има само 2 педала, колата с ръчни - 3. Третият педал е съединител. Той играе ролята на лекото пресяцване при автомата, когато сменя предавката. Ако си се чудил какво да правиш с левия си крак, когато си карал автоматици, при ръчните скорости левия крак си е важен.
За разлика от автоматика, ръчните скорости на колата са няколко и трябва ти като шофьор да си ги превключваш. Това става като отпуснеш педала на газта, натиснеш педала на съединителя и с ръка придвижиш лоста до избраната скорост. Когато тръгваш, скоростта трябва да е първа или най-много втора (при по-мощни двигатели). И слушаш двигателя. Когато започне да ръмжи много, т.е. да се натоварва, трябва да го разтовариш като превключиш на по-висока скорост. Дълга и широка е. Като цяло мога всичко да ти обясня, но това няма да ти помогне, ако си карал само автоматици, понеже си трябва опит, за да свикнеш на ръчни скорости сега. По-добре кажи, че можеш да караш само автоматици и това е.
Someone got baited so hard