¦•••SHERIFA•••¦
Well-Known Member
От: Как става изпращането на стока в Ebay.COM
Да, фактурите, както си го написал. Касова някой път приемат, някой път не, 50:50 („sometimes люн, sometimes win“), не знам какъв им е принципът на това, може би ако е Buyer-а акаунт за лични продажби да приемат касова, но ако е Business acc за комерсиални продажби, да не трябва касова, а invoices само, все пак всяка продажба не е вехтория за „оттърване“, както при личните, а комерсиални изцяло. Но това САМО при поискване от страна или на eB, или на PP. Просто да се има на предвид. Може и близките месеци да ни ги поискат, може и някой път веднага да ги поискат, ако са задействат опр. брой фактори/алгоритми.
Колкото до клиента – ти си решаваш какво да му изпратиш. Може да измайсториш някакъв template на Word и в него да вкарваш данните му. Или просто да принтираш eB Shipping Label / PP Shipping Label. С данните на eB акаунтът си. Реално ще е безсмислен документ, но пък и в него ще си написал възможността за 14/30-дневно връщане и евентуално адресът, къде може да го върне (на English). Макар, че всеки buyer получава digital invoice, в който са описани параметрите на услугата, гаранциите, withdrawal дните и другите условия. ВАЖНО тук да отбележа, формирай си професионално Withdrawal формата и я опиши, НЕ я вписвай в описанието. Може да се прегледат тук примерни (returns policy / more to know). Не в описанието, тъй като mobile users рядко го четат и виждат, т.е. те имат отделен tab, където им излиза колко дни е връщането и какви са условията/правилата.
Относно „отчитането като продажба“ съм пас. Някой друг може да се включи с отговор.
Относно неговият цитат, вече той да отговаря кои са тези хора, с какво са били „гафили“ и прочие. Само може да се гадае. Само знам, че ако не се плащат eB месечните fees, плащащи се от sellers, както и ако случайно (или не?) балансът на PP стане на минус поради една или др. причина (too many chargebacks/disputes/claims/cases), то от eB/PP могат да изпратят колекторски 3rd party фирми за „събиране на задълженията“, това АКО СИ ПОСОЧИЛ реални данни в профилите си при регистрациите им.
Прегледай в днескашната актуална тема за шмекералника и битпазар, че вече (или май от отдавна?) им искат и ЕГН, и № ЛК при получени кинти от доставени пратки по наложени платежи. Коланът се затяга и там.
Да, фактурите, както си го написал. Касова някой път приемат, някой път не, 50:50 („sometimes люн, sometimes win“), не знам какъв им е принципът на това, може би ако е Buyer-а акаунт за лични продажби да приемат касова, но ако е Business acc за комерсиални продажби, да не трябва касова, а invoices само, все пак всяка продажба не е вехтория за „оттърване“, както при личните, а комерсиални изцяло. Но това САМО при поискване от страна или на eB, или на PP. Просто да се има на предвид. Може и близките месеци да ни ги поискат, може и някой път веднага да ги поискат, ако са задействат опр. брой фактори/алгоритми.
Колкото до клиента – ти си решаваш какво да му изпратиш. Може да измайсториш някакъв template на Word и в него да вкарваш данните му. Или просто да принтираш eB Shipping Label / PP Shipping Label. С данните на eB акаунтът си. Реално ще е безсмислен документ, но пък и в него ще си написал възможността за 14/30-дневно връщане и евентуално адресът, къде може да го върне (на English). Макар, че всеки buyer получава digital invoice, в който са описани параметрите на услугата, гаранциите, withdrawal дните и другите условия. ВАЖНО тук да отбележа, формирай си професионално Withdrawal формата и я опиши, НЕ я вписвай в описанието. Може да се прегледат тук примерни (returns policy / more to know). Не в описанието, тъй като mobile users рядко го четат и виждат, т.е. те имат отделен tab, където им излиза колко дни е връщането и какви са условията/правилата.
Относно „отчитането като продажба“ съм пас. Някой друг може да се включи с отговор.
Относно неговият цитат, вече той да отговаря кои са тези хора, с какво са били „гафили“ и прочие. Само може да се гадае. Само знам, че ако не се плащат eB месечните fees, плащащи се от sellers, както и ако случайно (или не?) балансът на PP стане на минус поради една или др. причина (too many chargebacks/disputes/claims/cases), то от eB/PP могат да изпратят колекторски 3rd party фирми за „събиране на задълженията“, това АКО СИ ПОСОЧИЛ реални данни в профилите си при регистрациите им.
Прегледай в днескашната актуална тема за шмекералника и битпазар, че вече (или май от отдавна?) им искат и ЕГН, и № ЛК при получени кинти от доставени пратки по наложени платежи. Коланът се затяга и там.
Последно редактирано: