Да, това е най-тъпата част на всичко. Не за друго, а защото реално някоя фирма ще го съдере, а друга ще му пусне авантата, която ще я докара до цикъл и най-вероятно загуба.
За това офертите или пакетите се пишат много точно и всеки се придържа към тях, ако иска да е на печалба от това. Никъде не съм видял да продават iphone с допълнителен бял панел. Или върви в промоция и е обявено или си го доплащаш. Ебаси и икономиката, ако отида и покрай смяната на маслото ми накарам и техническия преглед на ми включат фри.
Тия при 5 такива като мен може да водят един ден загубен.
Много ме кефи и при промените също. Предполагам всеки програмист и дизайнер ме разбира за какво иде реч. За това като имате такива оферти, задължително включете до 5 часа за промени, и всичко отгоре - на час. Ако сложите дебело, ще видите как ще се лишат от някакви извращения от рода текста да е болд, пък пак да го направим италик.
Пресен случай на мейл:
Чакай сега, хем довършваме нещо недонаправено, хем става дума за нещо ново. Това как става?
Или още един пресен:
Не е мой клиент, случка, която един колега ми разправя за негов клиент.
Голям смях.
И заключение: Мизерниците, по мои наблюдения, никога не успяват в бизнеса. Всичко им изглежда евтино, скалъпено от никакви пари и повярвайте адски непрофесионално.