НЕПЛАЩАНЕ НА СМЕТКИ НА ГЛОБУЛ

От: НЕПЛАЩАНЕ НА СМЕТКИ НА ГЛОБУЛ

Но ме загубиха изцяло.

Със теб и без теб се тая ... не мислиш ли ? 20 лв. на месец ... хах

Пък и ти си баси смешника, много ясно че трябва да си плащаш редовно, нали заради това си подписал този договор ?
както плащат дугите така и ти, щом си подписал договора значи трябва да си сигурен че ще може да плаща
освен ако не си малоумник ... да не знаеш какво вършиш и да мислиш че винаги ще ти се размине ...

отворил ми тук тема и реве, че не е плащал само няколко месеца и са му начислили някакви такси
ми ти к'во искаш ? с кафе и сладки ли да те черпят ... ?

аз даже мисля, че трябва да се вземат по-сериозни мерси срещу такива индивиди като теб .. (не говоря само при мобилните оператори, а навсякъде)
 
От: НЕПЛАЩАНЕ НА СМЕТКИ НА ГЛОБУЛ

Интересни мисли има тук!
Е поне днес се накефих за един матрак в станция нова как спечели в съдебен спор!
п.с. едвали сам само аз в глобул в подобно положение партер:)
 
От: НЕПЛАЩАНЕ НА СМЕТКИ НА ГЛОБУЛ

Картата ми вече е пусната-ами как.Обаждаш се там и там.:)
 
От: НЕПЛАЩАНЕ НА СМЕТКИ НА ГЛОБУЛ

Тук голям спор стана... за договорите, обаче мобилните наистина мачкат все едно сме разделени на три българии и трите са под робство
мтелско, глобулско и вивателско...
И трите оператора ползват беззаконието и мачкат здраво!
Ебах тея договори които автоматично се подновяват...
Знаете ли колкото пъти съм отишъл в някои център толкова пъти съм виждал хора да се карат с тях и бабки да ги кълнат ида реват.
Каква е тая помия да не може да пуснеш един месец примерно след като си подписал договора заявление че не искаш договора ти да се подновява автоматично ?
бах тоя абсурдистан. Вместо фирмите да ти се молят ти трябва да им се молиш?
нали уж сме европейци да го еба и не трябва да се молим ?
Мачкат тия много нагло
Аз ако искате ми вярвайте но допреди 6 месеца си карах на предплатени карти и си ми беше супер :0)
не обичам да говоря много по телефон и звъня рядко който иска да ме търси
Ами ти ако сключиш договор така с нет, кабелна, телефон, ток, вода, лайна, наем.. и всеки да си подновява договора както му е кеф?
изпаднеш в кома за 2 години и като се върнеш бах му мамата?
Ми проститутките и те да искат договор тогава?
ебеш не ебеш да си плащаш?
Нали и за банките беше така един познат
от 4 години май беше не си ползвал банковата сметка, ония я подновявали постоянно и си му текат там такси...
отива за нещо в банкат аи му казват дължиш еди колко си пари ?
бах тяхното маминци ?
 
От: НЕПЛАЩАНЕ НА СМЕТКИ НА ГЛОБУЛ

Имаш право да спреш подновяването на договора още на 1 ден след сключването на договора . Който ви каже че не може да го направи го помолете учтиво или не толкова да викне управителя на магазинчето да си поговорите с него . Когато преди 2 години сключвах договор за преносим интернет и закупуване на лаптоп от Мтел , до последно ме убеждаваха ,че лаптопа който съм искал го НЯМА КАТО ОФЕРТА , а аз до преди 20 минути съм го гледал online като оферта . Добре ,че случайно мина някъв супервайзор и каза че даже го имат наличен..... Никъде в договора не пише кога трябва да се откажете (пише само да е 1 месец преди изтичането) . В момента на всичките карти ми е спряно преподписването (спряно е още на другия ден след смяната на тарифния ми план) .
 
От: НЕПЛАЩАНЕ НА СМЕТКИ НА ГЛОБУЛ

Ако си сигурен, това е добра информация?
Бих посъветвал всеки да отиде и да подаде такива документи за да не му натресат следващ договор
 
От: НЕПЛАЩАНЕ НА СМЕТКИ НА ГЛОБУЛ

Организаторите на протеста срещу мобилните оператори, който ще се проведе на 20-ти Януари днес представи исканията си:

  1. Равноправие и избор при подписване на договорите
  2. Отмяна на неравнопоставените клаузи в общите договори
  3. Премахване на големия размер на неустойките
  4. Подновяването на договора с изричното съгласие на клиента
  5. Да плащаме за реално получената услуга
  6. Европейско качество и цени на услугите
  7. Обективна информираност за услуги и тарифиране
Източник: http://mediacafe.bg/the-news/the-news-razni/701-2011-01-17-17-31-50
 
Re: От: НЕПЛАЩАНЕ НА СМЕТКИ НА ГЛОБУЛ

Никъде в договора не пише кога трябва да се откажете (пише само да е 1 месец преди изтичането) .
А също така пише, че договора се сключва за срок от 1 година и че ако се прекрати предсрочно дължиш неустойка в размер на месечните такси, оставащи до края на периода.
Това, което твърдиш, не ми се струва правно издържано. Ако наистина има някакъв пропуск/недоглеждане в договорите, вероятно това ще е само в договорите на един от операторите. Сподели по-конкретна информация на какво основание си прекратяваш договора.
 
От: Re: От: НЕПЛАЩАНЕ НА СМЕТКИ НА ГЛОБУЛ

А също така пише, че договора се сключва за срок от 1 година и че ако се прекрати предсрочно дължиш неустойка в размер на месечните такси, оставащи до края на периода.
Това, което твърдиш, не ми се струва правно издържано. Ако наистина има някакъв пропуск/недоглеждане в договорите, вероятно това ще е само в договорите на един от операторите. Сподели по-конкретна информация на какво основание си прекратяваш договора.

derte не е казал че можеш да прекратиш договора по всяко време, а че можеш по всяко време да прекратиш автоматичното му подновяване след изтичане.
 
От: НЕПЛАЩАНЕ НА СМЕТКИ НА ГЛОБУЛ

Нали и за банките беше така един познат
от 4 години май беше не си ползвал банковата сметка, ония я подновявали постоянно и си му текат там такси...
отива за нещо в банкат аи му казват дължиш еди колко си пари ?
бах тяхното маминци ?

Прав си мой познат пък имаше следния случай.Купил той уред от техномаркет и му открили кредитна карта.Изплатил си всичко с месеците,но му останали някакви си стотинки,да речем 78 стотинки не помня колко.Та след няколко години му се обаждат,дължал към 118 лв тъй като му подържали картата.Голям майтап беше всеки месец му удържали 2.50 управление кредит,към 2 лева извлечение хартиен носител с ддс .СМС с които го информирали и лихва върху 78 стотинки.Та ситуацията е всеки месец му слагали към 5 лв че му подържат каратата-така и не даде един лев!Много са големи кръвопийци.

п.с това с отказа за подноваване на договора веднага след подписване ще го практикувам мерси!
 
От: НЕПЛАЩАНЕ НА СМЕТКИ НА ГЛОБУЛ

Естествено, че всичко което правят е легално и си го пише в договора, иначе щяха да им скъсат трътките от съдене. Това са си най-обикновени мръсни търговски номерца - напълно легално да накараме клиента да се прецака сам. Естествено, че няма да седнеш да четеш 50те им страници Общи Условия, публикувани само на сайта им.
Да не говорим, че са написани така, че само адвокат да може да ги разбере - но всичко си е легално. А и ако щеш подписвай - седи си без гсм.

Аз бях 7 години на глобул и винаги съм имал само тоя номер. Обаче ме деряха като луди - за под 20мин изговорени, сметката ми варира между 35-50лв всеки месец и така 7 години. Ама седя, щото не ми се сменя номера. Преди ходех да се разправям, ама после ми писна и си плащам като поп - нищо неможеш да направиш.

Преди 2 месеца викам - ще се прехвърля на Виваком - викат за 1 седмица ставало, без да ходиш при стария оператор и тн.
Почти 2 месеца ме мотаха, 5 пъти ме разкарват до офиса, защото "имало проблем с документите". ОБАЧЕ - като има такъв проблем в условията на Глобул пише, че срока за отговор се удължава на 30 дни. И после пак отначало и така, докато накрая не се откажеш от прехвърлянето. И всичко си е легално.

Та така и стана - накрая се отказах. Отивам в Глобул, ама ми излиза вече пяна от устата :) и викам - е сега ги изклах - ще ме вкарат в пандиза, ама поне ще дам хубав пример :) Не се клахме, ама им теглих едни майни, така че целия мол да разбере какви са боклуци :) Накрая се разбрахме да мина на предплатена карта и аз си правя сметка да си изкарам друга карта, дето да ми е за говорене, а тая - колкото да ми остане номера.

Та правим процедурата, ама опааа - счупена ни е СИМ картата, а нямаме други. Я ходи до съседния офис, там трябва да имат. Почва се обикаляне из всевъзможни офиси - 3 часа - никъде нямат предплатени сим карти.

Накрая се връщам при тия и викам - закривай. И 7 годишния ми номер, дето толкова си го пазих отиде на кино.
Сега съм на Виваком и се родих, като имаш предвид на какво бях свикнал.

Просто Глобул са най-смрадливите, долни, прокажни боклуци, да им изсъхнат мадурите дано :)
 
От: Re: От: НЕПЛАЩАНЕ НА СМЕТКИ НА ГЛОБУЛ

А също така пише, че договора се сключва за срок от 1 година и че ако се прекрати предсрочно дължиш неустойка в размер на месечните такси, оставащи до края на периода.
Това, което твърдиш, не ми се струва правно издържано. Ако наистина има някакъв пропуск/недоглеждане в договорите, вероятно това ще е само в договорите на един от операторите. Сподели по-конкретна информация на какво основание си прекратяваш договора.
Не си ме разбрал. Ставаше въпрос наистина за това че можеш веднага да подадеш "Молба" (бахти , навсякъде молим а уж КЛИЕНТА винаги е прав) да се прекрати автоматичното подновяване на договора , и по този начин ако ви изтече договора те не могат да ви го подновят . Има и един друг трик който не съм 100% сигурен дали е истина (казвам неща само когато лично аз съм ги тествал и знам че работят) :
По принцип като си подадете искането за спиране на автоматичното подновяване на договора според някои от служителите на МТЕЛ трябва и в последния месец преди изтичането на договора да го потвърдите това прекратяване . Ако не го потвърдите според тях договора ви се продължава ОБАЧЕ навсякъде се пише ,че когато един път вече сте си подали искането за спиране на подновяването ТЕ нямат право да ви го подновят а просто вашия договор се превръща в БЕЗСРОЧЕН . За това не съм сигурен но по пътя на логиката според мен така и трябва да е НО имайте предвид че ЖИВЕЕМ В БЪЛГАРИЯ и ЛОГИКАТА тук не е от значение .
 
Да, явно не съм разбрал какво имаш предвид.
Това, че може да се подаде заявление за прекратяване на договора още с подписването е ясно. Както казваш, задължението е да се подаде не по-късно от един месец преди датата на изтичане на договора, но не пречи и 2-3-10-12 месеца по-рано да се направи.
Това, което не разбирам е как така подаваш заявление да не ти подновяват договора, а да премине в безсрочен? Това е един вид едностранно да изменяш клаузи в договора. По същия начин, можеш да подадеш заявление (молба) да ти намалят месечната такса от 12 лв. на 1 лв. Все пак в договора си имаш клауза, че се подновява автоматично и не пише, че можеш да прекратиш автоматичното подновяване, а можеш да прекратиш самия договор, но не по-късно от месец преди изтичането му.
 
От: Re: НЕПЛАЩАНЕ НА СМЕТКИ НА ГЛОБУЛ

Да, явно не съм разбрал какво имаш предвид.
Това, че може да се подаде заявление за прекратяване на договора още с подписването е ясно. Както казваш, задължението е да се подаде не по-късно от един месец преди датата на изтичане на договора, но не пречи и 2-3-10-12 месеца по-рано да се направи.
Това, което не разбирам е как така подаваш заявление да не ти подновяват договора, а да премине в безсрочен? Това е един вид едностранно да изменяш клаузи в договора. По същия начин, можеш да подадеш заявление (молба) да ти намалят месечната такса от 12 лв. на 1 лв. Все пак в договора си имаш клауза, че се подновява автоматично и не пише, че можеш да прекратиш автоматичното подновяване, а можеш да прекратиш самия договор, но не по-късно от месец преди изтичането му.

Става дума че минава на безсрочен след срока от една година (или колкото е там). Не се изменя договора, той е сключен за периода от една година примерно. В тази година нищо не се променя по договора, промяната е автоматичното подновяване за още една след изтичането му. С това заявление се променя автоматичното подновяване след срока на договора от още една година на безсрочно. Просто промените се отразяват след като ти изтече сключения договор.

Поне аз така го разбирам де, не съм се интересувал от тези неща, но тези дни трябва да мина в глобул да разпитам.
 
От: НЕПЛАЩАНЕ НА СМЕТКИ НА ГЛОБУЛ

Мобилните оператори са готови да премахнат клаузата за автоматично преподписване на договорите

Код:
http://goo.gl/8fZVe
 
От: НЕПЛАЩАНЕ НА СМЕТКИ НА ГЛОБУЛ

Това за премахването е само на приказки за сега . Thinkfast ме е разбрал правилно ,но както съм написал не е проверено от мен дали действа . По пътя на логиката би трябвало да е така и има няколко коментара ,че точно това е станало когато им е свършил периода на договора и са си подали предварително искането за спиране на подновяването . В момента няколко хора си седят така на безсрочен договор , който могат да прекъснат когато поискат . В края на септември ми изтича договора и ще си проличи дали наистина става така .
 
От: НЕПЛАЩАНЕ НА СМЕТКИ НА ГЛОБУЛ

Прав е човека, условията по договора са абсурдни. Държавата отпуска лиценз на 3 оператора и ти си принуден да избереш 1 от тях. Злото, другото зло или третото зло.
Просто държавата не си е свършила работата, след като създава изкуствено монопол от гиганта да ги регилира така, че да не вписват абсурдни клаузи в договорите си с което да заробват хората до живот.
 
От: НЕПЛАЩАНЕ НА СМЕТКИ НА ГЛОБУЛ

Защо не ползвате програми от сорта на lowratevoip dot com които срещу 10 евро/долара закупен ваучер (не помня с каква валута работеха) получавате 1 месец безплатни разговори с домашните телефони в България и още много странни и цените им на минута с мобилни беше някаква супер минимална . Дето се вика , като не искате и не можете да плащате не сключвайте договори. В момента аз съм с карта на лооп мега и единственото което плащам е 9.90 на месец като имам 1000 смс (а бе пращането на спам с смс-и спам ли е ,че се чудя кaкво да ги правя тия 1000 смс-а) на месец , 2000 мин. към лооп и 5 мтел номера и 30 мин към всички останали мрежи. Наблюдавам ,че като си добавих 5-те човека с които най много говоря + тия 30 мин. за нещо да звъниш си е напълно достатъчно. Сметката ми идва около 20 лв. с таксата на месец , или дето се вика 4-5 часа работа за 1 месец такса .
 
От: НЕПЛАЩАНЕ НА СМЕТКИ НА ГЛОБУЛ

Аз съм за първи път във форума,но имам голям проблем.Той е сходен с този на hesanson.Брат ми има 2-год договор с Глобул.Но последните 3 месеца не е плащал.Има сметка от 82лв ,платена вчера ,но 2 дни след като Глобул официално и едностранно са прекратили договора си с него.Знам ,че е виновен!Но моля за съдействие от hesanson ,става дума за 370лв неустойки до края на договора!Ще полудея ,не мога да помогна той е безработен ,след тежка операция на гръбначен стълб-3 и 4 ломбален прешлен.Той е клиент от 2004 год. и считам,че кризата е достатъчно основание за снисходителност и човечност.Моля те , hesanson помогни ми!
 

Горе