Virosss
Active Member
От: НЕ СИ КУПУВАЙТЕ HP от "Риск Електориникс"
@Akademika работил съм в подобна фирма и знам много добре как стоят нещата и в случая не си прав за ремонта и много точно ktomov ти го намекна деликатно и обяснявам....
Казваш, че HP-то не се пускало. Запознат си с това, че гаранцията покрива само хардуерни проблеми, а ти можеш да си оправиш софтуерният ( демек да си преинсталираш Windows-са ), е извинявай, ама ако можеше да си преинсталираш Windwos-са много лесно щеше да разбереш, че проблема ти е в него, а не хардуерен още след като не се включи. По-добре да беше казал, аз имам приятел, който разбира и ще ми го оправи срещу една бира...
Отивайки в офиса ти го оставяш този компютър за поправка. В много от случаите, когато съм работил, първата ми работа е да направя диагностика и да установя къде е проблема и ако е софтуерен съответно го преинсталирам, понеже клиента ми го е оставил да го оправя, а щом е бил софтуерен и той не е разбрал, значи толкова му е ясно за какво иде реч, само дето обикновено се обаждахме на хората да им кажем какъв е проблема и колко ще струва ремонта и да си решават.
Иначе съм съгласен с мнението на Blinky- отношението на лелката не е много адекватно и въобще не лъха на професионализъм..
@Akademika работил съм в подобна фирма и знам много добре как стоят нещата и в случая не си прав за ремонта и много точно ktomov ти го намекна деликатно и обяснявам....
Казваш, че HP-то не се пускало. Запознат си с това, че гаранцията покрива само хардуерни проблеми, а ти можеш да си оправиш софтуерният ( демек да си преинсталираш Windows-са ), е извинявай, ама ако можеше да си преинсталираш Windwos-са много лесно щеше да разбереш, че проблема ти е в него, а не хардуерен още след като не се включи. По-добре да беше казал, аз имам приятел, който разбира и ще ми го оправи срещу една бира...
Отивайки в офиса ти го оставяш този компютър за поправка. В много от случаите, когато съм работил, първата ми работа е да направя диагностика и да установя къде е проблема и ако е софтуерен съответно го преинсталирам, понеже клиента ми го е оставил да го оправя, а щом е бил софтуерен и той не е разбрал, значи толкова му е ясно за какво иде реч, само дето обикновено се обаждахме на хората да им кажем какъв е проблема и колко ще струва ремонта и да си решават.
Иначе съм съгласен с мнението на Blinky- отношението на лелката не е много адекватно и въобще не лъха на професионализъм..