НЕ СИ КУПУВАЙТЕ HP от "Риск Електориникс"

От: НЕ СИ КУПУВАЙТЕ HP от "Риск Електориникс"

@Akademika работил съм в подобна фирма и знам много добре как стоят нещата и в случая не си прав за ремонта и много точно ktomov ти го намекна деликатно и обяснявам....

Казваш, че HP-то не се пускало. Запознат си с това, че гаранцията покрива само хардуерни проблеми, а ти можеш да си оправиш софтуерният ( демек да си преинсталираш Windows-са ), е извинявай, ама ако можеше да си преинсталираш Windwos-са много лесно щеше да разбереш, че проблема ти е в него, а не хардуерен още след като не се включи. По-добре да беше казал, аз имам приятел, който разбира и ще ми го оправи срещу една бира... :)

Отивайки в офиса ти го оставяш този компютър за поправка. В много от случаите, когато съм работил, първата ми работа е да направя диагностика и да установя къде е проблема и ако е софтуерен съответно го преинсталирам, понеже клиента ми го е оставил да го оправя, а щом е бил софтуерен и той не е разбрал, значи толкова му е ясно за какво иде реч, само дето обикновено се обаждахме на хората да им кажем какъв е проблема и колко ще струва ремонта и да си решават.

Иначе съм съгласен с мнението на Blinky- отношението на лелката не е много адекватно и въобще не лъха на професионализъм..
 
От: НЕ СИ КУПУВАЙТЕ HP от "Риск Електориникс"

Рисково е: )
 
От: НЕ СИ КУПУВАЙТЕ HP от "Риск Електориникс"

Аз затова минах на епъл и съм много доволен вече половин година :)
Имам 2 счупини HP-та и 2 вайота малки :)
 
Re: От: НЕ СИ КУПУВАЙТЕ HP от "Риск Електориникс"

Иначе съм съгласен с мнението на Blinky- отношението на лелката не е много адекватно и въобще не лъха на професионализъм..
Аз нямам лични отношения към фирми и брандовен, но определено имам към хората, които ме обслужват. Не зависимо дали си прав или в грешка, трябва да бъдеш професионално обслужен, това е закон. Аз не го взимам лично, но за сметка на това си правя изводи какво реално представлява и самия бизнес. Пример за това може да се види с един голям телеком, който има силни PR-и, реклама в най-големите медии, спонсор навсякъде, а в същото време от вътре нещата не са толкова розови. За това хората правят бизнеса, а не лъскавите реклами и PR-и. На мен това ми прави впечатление.

В моята работа, когато продавам нещо, аз преди всичко продавам себе си, после фирмата и после това, което продавам. Не виждам как би ми се получило, ако го раздавах като лелката във въпросната ситуация. Ако беше бившия ми шеф щеше да я направи на нищо и после да и даде предизвестието. И щеше да е заслужено. Тя милата не е осъзнавала, че е лице на фирмата и докато прави нещо, тя представлява фирмата, за което работи. За това каквото и да се прави, говори и където и да си, ти винаги ще си представител на фирмата си. Друг пример беше за една женица, която започна да псува на едно кръстовище, засекли я и не знам си какво. Лошото е, че излезе от брандираната кола и започна да нарежда каруцарската човечеца. Всички се спряха и започнаха да я гледат. Ако това не е "реклама" здраве му кажи. :) Не дай си боже някой с телефона да започне да снима. Ще се получи още по-добре.

За това, ако някой е леко с дебалансирани хормони и в същото време е представител на фирма, е редно леко да се замисли каква реклама ще направи на фирмата си и какво ще спечели след като си изиграе номера. В моята практика съм виждал грозни неща и го казвам на всеки - дръжте се винаги добронамерено и професионално. Ако не го правите, значи не сте за бизнес. Или поне не сте за бизнес в истинския смисъл на думата бизнес.
 
От: НЕ СИ КУПУВАЙТЕ HP от "Риск Електориникс"

Човек, ясно, че ти е болно и искаш да споделиш, но къф смисъла от чак такива лозунги- не купувайте от тях и т.н.

Свържи се с обслужване на клиенти и се оплачи. Но НЕ да спориш за парите. А заради отношението. Пещерняци просто нямат право да работят с хора в днешно време.

А твойта е най- лесна. Сменяш дилъра. Няма ти е последния компютър в живота това. Оставяш друг да ти взима парите и толкоз.
 
От: НЕ СИ КУПУВАЙТЕ HP от "Риск Електориникс"

Dell-а който си взех последно е с някаква гаранция Next Business Day, че даже е 4-ри години. Преди месец-два ми изгоря зарядното, та като се зачетох в гаранцита, останах приятно изненадан че ще ми дойдат на крака в къщи до 24 часа, така и стана дойдоха видяха че не могат да го оправят, пратиха го в София и оттам са преценили, че по-добре да ми пратят нова направо, донесоха ми го до нас, няма разкарване по сервизи.
 
От: Re: От: НЕ СИ КУПУВАЙТЕ HP от "Риск Електориникс"

За това, ако някой е леко с дебалансирани хормони и в същото време е представител на фирма, е редно леко да се замисли каква реклама ще направи на фирмата си и какво ще спечели след като си изиграе номера. В моята практика съм виждал грозни неща и го казвам на всеки - дръжте се винаги добронамерено и професионално. Ако не го правите, значи не сте за бизнес. Или поне не сте за бизнес в истинския смисъл на думата бизнес.

Много точно казано и винаги когато съм работил с клиенти се държа спокойно, колкото и да се опитват да ме изкарат от нерви. Забелязал съм обаче, че ние мъжете, когато става дума за бизнес и бизнес отношение се справяме много по-добре от жените... те някак си хич не умеят да работят спокойно с клиенти, особено, ако са леко непоносими клиентите :)
 
От: НЕ СИ КУПУВАЙТЕ HP от "Риск Електориникс"

Пич, що не звъннеш на някой от по-горно ниво и да разкажеш с мек тон за случката - не искай нищо, просто представи ситуацията все едно си им любимец, ползваш ги от години и ти е кофти да срещнеш служител(ка) с подобно отношение, което руши имиджа да готина фирма като тях. Бъди любезен и съм сигурен че ефекта ще е много по-значителен от този, с тази тема тук :)

Живота ме е научил че с рогата на пред никога, никъде, нищо не се получава :)

Ползвай чар, усмивка, добрина и учтивост. И ако те са свестни ще получиш много повече от кирливите кинти дето са ти взели! Опитай само :)
 
Жените са по-емоционални, за това са такива статистиките. За това като видя някой мъж да се пали и да хейти, ми става не само странно, но някак си нередовно. Относно жените, има и изключения разбора се, но % при тях е по-голям отколкото при мъжете. Никога не се показва характер, защото играе против Вас това. Едно време ми го казаха и винаги (и в личен аспект) го спазвам. Най-вече когато представяш фирмата под един или друг повод - било бизнес среща, конференция, обслужване на клиент на адрес.

Винаги ми е било странно когато някой с костюм или банж на фирмата си започне да прави сцени и да го раздава нервен. Не за друго, прави преценка за целия бизнес. Може и да не е така, но ходи обясни, че нямаш сестра.
 
От: НЕ СИ КУПУВАЙТЕ HP от "Риск Електориникс"

Въпросът е принципен, колеги - даваш си лаптопа на сервиз и понеже му няма нищо, те решават да ти го "оправят" , като му сложат нов уиндоус за 40-50 лева. Те така си правят парите. И ако не разбираш и не можеш да си отстояваш правата си ебало майката... Има хора плащат като грешни дяволи и си мислят, че така трябва, а то всъщност не е така.
Но има и още една поука от цялата работа - винаги имайте подръка едно парче уиндоус или линукс, за да ви е като rescue в такива ситуации. Винаги първо проверявайте за софтуерен проблем и използвайте бекъп, system restore и т.н :)
 
И аз на моя интернет провайдър в нас уж плащам тънко не знам си какво, и в един момент всеки месец по 1-2 пъти се налага да дойдат те. И при визита си взимат по едно 8 лева и все едно съм си на голямата тарифа. За това е редно да си насочен към клиента, ако искаш истински и добре опериращ бизнес, а не към печалбата, каквато е масовата практика тук.

Отношението вече е друго на ръка. Ако не можеш да се държиш добре, по-добре сложи служителя на позиция, на която няма пряк достъп до клиенти или най-лесно е да го освободиш от дадената позиция. Не знам в тази фирма каква политика изповядват, но определено са на грешен път. В интерес на истината такива служители са не само лош имидж за която и да е компания, но и излизат скъпи. Защо? Защото PR отделът им (в повечето случаи е PR, Marketing & Sales в едно) ще трябва да мажат. Вместо да пуснат силна кампания за някой бранд или услуга, продавана от тях, те ще трябва да инвестират в неутрализирането на негатива, натрупан от недоволни клиенти. Ако не го отиграеш на време, той става перманентен негатив.

Спомням си как чаках на една гумаджийница за смяна на гуми и момчето дойде при мен и ми каза "Извинявам се много, ще трябва да почакате 30-40 мин., защото има 3-4 коли преди Вас. Седнете и ще Ви донеса кафе и вода." Останах много впечатлен. Това за мен е грижа за клиента. Не споменавам факта, че после ги препоръчах на всичко мои приятели с коли, нуждаещи се от смяна на сезонни гуми. Някои бизнеси го могат, а други - не и реално страдат от това. Отношението клиент-фирма не трябва да е надмощие, както е свикнал да смята пещерняка, а топли чувства с цел постигане на максимален резултат.
 
От: НЕ СИ КУПУВАЙТЕ HP от "Риск Електориникс"

Много ме учудихте с коментарите си. Академика е посочил доста неща, които не са били наред и ги споделя с нас за да сме подготвени и да не попаднем в тази ситуация. Мисля, че темата е полезна и адекватна.

Какво имаме?

- неудобна локация
- неспазване на срока за ремонт определен от самите тях ( само за това е достатъчно, човек да алармира )
- още на 1ва среща има повишаване на тон, типичното българско "каране"
- 10 минути чакане на рецепция - няма никой
- обявена цена за преинсталация 25лв - по късно гледам става 36лв
- нашия човек предупреждава да му се обадят, ако е преинсталация - това обаче не се случва
- липса на контакт по телефона 2 дена подред
- грубо отношение и обиди към клиента - "Вие работите ли/Плащайте/Не искате да плащате...и.т.н."

Е кажете на кой от вас тия неща, като му се случат ще изпадне във възторг?
 

Горе