Сега малко да ви разсмея и да видите колко са жалки. Ходих преди малко до офиса на Виваком и им казах, че искам да се изключа. Гледаха ме като гръмнати и единия мъж ме прехвърли към една жена. Отидох при нея и тя започна да се прави на луда. Трябвало да подам молба за едномесечно предизвестие и да платя 3 наказателни такси без отстъпка. Казах ОК и питах колко трябва да платя и заявих, че искам да се изключа. Тя започна да увърта, че нямала такава информация и трябвало да се обадя на 123, защото само от там можели да ми кажат.
Излязох от офиса и звъня на 123, обади се някаква жена и започна да ми обяснява как договора бил изтекъл, но заради приемника се увеличил без отстъпка от 25% и че съм подписал договор, а служителя тогава ми бил обяснил всичко. Аз ѝ казах, че не ми е обяснил нищо и ми е казал само, че ще плащам по 2,50 за приемника и че договора се удължава, но нищо не е споменал за отстъпка и че ще плащам повече. Въпреки това, казах, че нямам претенции за парите, защото съм подписал такъв договор, но държа на своето, че не са ме уведомили за това нещо. Тази жена изтрещя и започна да се държи страшно нагло, след всяко изречение ми казваше "лека вечер" и бързаше да затвори, но аз продължавах. Казах ѝ, че искам да се изключа и да ми каже колко пари трябва да платя.
Ето тук стана смешното, защото според нея не могла да ми даде такава информация и само в офиса могат да им дадат. Казах ѝ, че именно от офиса ме накараха да звъня на 123, а тя пожела да ѝ дам да говори със служител. Отидох при един и му давам телефона, а той се дърпа и не иска да говори
След това отидох пак при жената и тя не искаше, но накрая и дадох телефона в ръцете та си размениха няколко думи. Взех си пак телефона и тази от 123 ми каза, че е дала цялата информация на жената в офиса за това, колко трябва да платя и ми затвори. Ха-ха, да ама тази в офиса ми каза, че не ѝ била дала никаква информация. Накара ме даже да се нося договора, да гледа от него, защото нямало как да ми каже. Прехвърляха си топката - от офиса ме карат да звъня на 123, а от там ми казват да се оправям в офиса.
В крайна сметка не можах да разбера колко пари трябва да платя, за да се изключа. Ясно е, че това разиграване се прави целенасочено, но няма да се откажа. Ще подам жалба и в комисията за защита на потребителите. Знам, че сигурно няма да ми обърнат внимание, но въпроса е принципен. Въобще не ми пука за тези 12 лева, които ще плащам до декември в повече, а за това че ме правят на маймуна и ме разиграват. Убедил съм страшно много хора да се включат към тях, които общо им дават хиляди левове месечно. Сега заради тези простотии, ще кажа на всички че са измамници, ще си махна телефоните от тях, интернета и телевизията и повече никога няма да се занимавам с тази смешна фирма. Много години бях на Глобул и никога не съм имал такива проблеми. Прехвърлих се единствено заради по-доброто им покритие, но само заради това не си заслужава човек да ги търпи.