Гледам имат 2-ра контактна
страница, отделна от горната ticket system с Knowledgebase. Явно единия от 2-та начини е за „2-3 месеца“, другия е до дни, поне работни, понеже 3-ти не беше.
А за Master Gateways, поддържащи десетки или стотици „шлюзове“ за плащане, вече сме го
коментирали.
Gate2Shop (80 метода): €2,9 + €0,3 (80 метода + domestic регионални) –
SafeCharge,
обяви,
videos, weekly oayouts.
User Guide /
Operation Guide;
PayOne (online + offline методи): неясно колко fees, идеални обаче за DE / AT / CH buyers с локалните им;
Xsolla (700 метода): 1.25% + $0.1
(но separate contracts с всеки gateway, и поемане на неговите удръжки, напр. някои имат 3%, други 7%) или
5% с всичко включено (anti-fraud също);
Останалите: по държави, carts, методи, алтернативни, wallets, support lang, etc. критерии. Някои out-of-date, някои не, но пак е нещо.
За anti-fraud:
Запознайте се също така с лидерите що се отнася по fraud mitigate/chargebacks dealing:
Често имат разлики по между си, имат предимства, имат и недостатъци. Възможно е и да не обслужват digital goods, а само physical (и там има маса големи проблеми с измами, ползвания на чорени карти за получаване към dropship/mail forwarding адреси и т.н.), така че за това comparison на тях със запитвания (ако няма да се ползва Xsolla, а някой си друг payment gateway с интегриран anti-fraud measure някой от споменатите).