Krumov
Well-Known Member
Гледам да съм в тона на опонентаАма и ти чул-недочул с тая аптека, така сам си правиш интригите.
Гледам да съм в тона на опонентаАма и ти чул-недочул с тая аптека, така сам си правиш интригите.
Може ако продаваш неща от забранен тип, но в България те някак не се наказват или докато го открият и вече е препродадено Не казвам, че няма и редовни с читави и не забранени продукти, но повечето не са ок. (Мое мннение, без да обиждам никой )Зависи може и да е лесна. Ако целите са да докарваш една заплата от 5-7 хиляди е лесно. Може и без бюджети за реклама и и хипер мега ултра платформа. Дори може да бъде магазин с до 10 продукта и от 5 страници.
Съгласен съм за забранените продукти. Но аз говоря за легелен продукт даже рекламиран по телевизиятаМоже ако продаваш неща от забранен тип, но в България те някак не се наказват или докато го открият и вече е препродадено Не казвам, че няма и редовни с читави и не забранени продукти, но повечето не са ок. (Мое мннение, без да обиждам никой )
И практикувате ли го? Иначе да влиза се в алито и се търси цена, макар, че шипинга е скочил бая и митото също не е малко. Освен това си трябва и бюджет за бройкиСъгласен съм за забранените продукти. Но аз говоря за легелен продукт даже рекламиран по телевизията
Виж файлът 33863
Това нещо се продава за 69.99 лв. Реална цена ако знаеш от къде и как е 2,50-5 лв. Правиш сайт с този продукт ( само него ) цена 19,99-29,99 лв малко линкове из фейса и жънеш. Сезонно сменяш продукта. Или разширяваш гамата с анти пест продукти. Нишата е добра и актуална целогодишно.
Има го и в България на добра цена за достатъчно бройки. Правил съм го някога с друг подобен продукт. С гривни против комари, машинки за цигари т.н. Не се занимавам с онлайн търговия вече, но мисълта ми беше не е като да правиш ракетиИ практикувате ли го? Иначе да влиза се в алито и се търси цена, макар, че шипинга е скочил бая и митото също не е малко. Освен това си трябва и бюджет за бройки
Това е така и не е така. Доста микро магазини, но с голямо значение в нишата си са на Woocommerce, Opencart, Magento, Prestashop и други CMS-и тип eCommerce, но за жалост дали остават на тях? Това вече зависи от девелопърите в повечето случаи и какви ресурси са готови да отделят както за къстамизация на опен сорса или да минат на къстам, или в още по-лошия сценарии - да се ориентират към SaaS, което все някъде ще се спъне. Изключвам случаи, в който SaaS е по-адванс и сериозен екип седи зад него, да речем Salesforce.
Други грешки правят магазините, по мои наблюдения. Всъщност е една единствена - неправилно разпределение на бюджета, ако се стигне нещо за разпределяне изобщо.
Сценарии № 1: Магазин с големи бюджети за реклама, който технически е назадва яко от конкуренцията си. Най-често е шер хостинг план, лошо UX, постоянни грешки в бекенда, доста ръчна работа и никаква автоматизация. Абсолютно никаква идея какви технологии и методи да се ползват, и резултата е на лице.
Сценарии № 2: Супер добре направен и функционален магазин, който разчита на малки маркетинг бюджети и реално не стигна до соите клиенти, или поне не до оптимална бройка от тях. Това не винаги се дължи на малки бюджети, понякога и агенцията ги прецаква добре с неможене. Или някой one-man-show прави всичко, като явно няма как да огрееш навсякъде и да си специалист по всичко и си остава само с добре работещ и продаващ магазин.
Сценарии № 3: Въртенето в кръг....да, по-рядко срещано, но собственика на магазина се върти в кръг между различни доставчици, системи, технологии, методи за плащане/доставка, и какво ли още не. Всяко решение се променя съобразно нагласата му или бюджета, а по някога напълно емоционално, и докато времето си тече, той все нещо върти и суче, а продажбите го пропускат.
Сценарии № 4: Човекът грам не знае за какво става дума, но е чул, че е яко и се печели. Няма капацитета да изгради, управлява и развива такъв бизнес, но драпа там нещо. Никога не стига до явна преценка за бизнеса си, къде се позиционира и най-вече коя е таргет групата му, а на светлинни години е и от мисълта как да достигне до тези хора, за да им продаде нещо. И нещата рязко залязват след като се изсипват регулярно разходите всеки месец.
Горе долу е това.
Напълно съм съгласен с bigvictor . При мен ситуацията е следната. Имам физически магазин от 10-12 години. По времето на ковид нямахме работа както повечето физически магазини. Трябваше да се измисли нещо направиха ми един сайт на платформа Opencart понякога пускам реклами , постоянно се уча, чета понеже всичко си правя сам по сайта, не се занимавам с фирми за поддръжка на сайтове , понеже те ми искат много големи суми и не знам и дали резултата ще ме удовлетвори. За сега се справям добре, но има някой неща който искам да ги оправя.
Иначе да много четене е, постоянно седене на компютъра, трудна работа и все по трудно става заради големите фирми като temu и т.н.
https://www.katrinbg.com/
Аз мисля че винаги има какво да се направи и работата е безкрайна в този бранш. Моля дай ми съвет на какво да обърна внимание.Няма какво да се лъжем, магазина работи ама си има много неща за оправяне.