Това са ми от любимите теми - съдържанието.
В момента така е се е преобразило всичко, че не само алгоритъма на Google харесва добре направени статии, но и самите потребители вече станах по-активни и чрез профили по социалните сайтове (било то соц. мреци, форуми, блогове или каквото се сетите) споделят това, което им е направило впечатление и от там имате един вече доста натурален начин линк билдинг, респективно изграждане на тръст сайт и добро класиране в търсачките. Аз лично това казвам винаги на всеки попитал ме е. На въпроса колко линка и от къде, задавам обратния въпрос, какво ще пишеш, колко често и за кого е. Вече от там мога и да преценя какво ще се случва със самия сайт от към SEO.
Не случайно форумите и другите такива ресурси, я които хората споделят мнения на база опит или сайтове, които предоставя доста смислени и качествени статии жънат успех в търсачките и мрежата, като цяло. Една статия има няколко важни елемента, като стилът на писане е един от тях и колкото и да не се вярва на някои хора, той може да е ключов. Това, че имаме какво да кажем на света е добре, но идва и въпроса как да го направим, за да се разбере и хареса на хората. А от там и вече сам ще поеме пътя си в мрежата по едно или друго направление.
Свърши се с момента, в който се пишеш текст за машините. Всичко вече е за хората и само за тях. Потребителя иска да види нещо, което да му свърши работа, да му донесе ползи. Това, че кл. дума я има няколко пъти е плюс, да, така е, но се годи предимно ефекта на ефикасност и полезност. Не се пише просто, защото искате да излезете за даде дума и сте я сложили в някои от елементите на страницата си или съдържанието. Важно е да можете да ги съчетаете умело, като ще донесе повече ползи от каквато и да е друга техника. Спомням си преди време висяха някакви неща от рода на "Buy <product> online for <price>", докато сега стилът е повече "Reach the results you have been dreaming of with out <product>, that is available online just for <price>". И тук говоря за т.нар. оптимизация за търсачките. Няма спор, че втория вариант е по-добър във всяко едно отношение, спрямо първия за самите потребители.